ריף הדולפינים – אתר אקולוגי ייחודי בעולם

מאת: אביבה דקל ● 22/5/2014 09:04 ● ערב ערב 2655
אם אתם מגיעים לאילת, אל תחמיצו ביקור ב'ריף הדולפינים'. האילתים כבר גילו את המקום המיוחד הזה מזמן, והם מרבים לבלות בו - לבד או עם המשפחה
ריף הדולפינים – אתר אקולוגי ייחודי בעולם

'ריף הדולפינים' הוא אתר ייחודי מסוגו בארץ ובעולם, בו יכולים המבקרים לצפות בלהקת דולפינים מסוג 'אף בקבוק' בבית גידולם הטבעי, המנהלת שגרת חיים של ציד, משחק, חיזור וחברה. ב'ריף הדולפינים' הדולפינים חופשיים לבחור בין אם להיות בקרבתנו או להמשיך בשגרת חייהם. העובדה שהדולפינים בוחרים להיות בקרבתנו מרצונם החופשי, מחזקת בעינינו את אמיתות הקשר הנרקם בין אדם לדולפין. אפשר לצפות בלהקה מהמזחים הצפים ומנקודות התצפית, או בשחייה וצלילה מודרכת המתאימה לכל מי שאינו מפחד להירטב.
הגישה לדולפינים מבוססת על יחס של כבוד, וכל קשר וקרבה עם בני-אדם במים, נוצרים ביוזמתם של הדולפינים, וללא תמורה מעבר לסיפוק יצר הסקרנות כלפי בני-אדם וההנאה שבקשר הפיזי והנפשי עימם. הרצון להעמקת הקשר בין האדם לסביבה מיושם ב'ריף הדולפינים' באופן שונה ממקומות אחרים בעולם, החל מהתנאים הפיזיים וכלה ביחס החם ובשיטת העבודה עם הדולפינים.
בנוסף לחוויה ייחודית זו, תוכלו ליהנות ב'ריף הדולפינים' מסביבה ואווירה טבעית, נופים קסומים ופינות 'סתלבט' על חוף הים. במקום בר-מסעדה המגיש אוכל טעים ומשקאות במשך כל שעות היום.

דמי כניסה ל'ריף הדולפינים' כוללים:
בילוי של יום שלם באתר, בסביבה של טבע עם נופים קסומים ופינות 'סתלבט' על חוף הים וצפייה בדולפינים בטבע (החוף ללא מציל).
מחיר כניסה ל'ריף הדולפינים': מבוגר -64 ₪, ילד מגיל 3 עד 15 -44 ₪ .

שירותים נוספים בתשלום:
*מרכז שחיה וצלילה עם דולפינים.
*מסעדה/ קפה/בר על החוף.
*חוויה מימית – 'סתלבט על המים'.
*מרכז הפעלה לילדים.
*מרכז צילום תת-ימי.
*חנות מזכרות.

שחיה / צלילה עם דולפינים - למי מתאימה הפעילות?


הפעילות מיועדת לילדים ולמבוגרים: שחיה עם מסכה, שנורקל וסנפירים מגיל 10 ומעלה (ילדים אשר יכולים לשחות בים באופן עצמאי). השחייה מתבצעת בקבוצה של עד ארבעה אנשים עם מלווה אחד.
צלילת היכרות מגיל 8 ומעלה (אין צורך בניסיון קודם). לכל צולל מדריך אישי המלווה אותו בכל מהלך הצלילה ועד לשלב הסרת הציוד.

מחירי הצלילה/שחיה לילד (עד גיל 18)
כוללים גם כניסה למלווה מבוגר עבור כל ילד
שמשתתף בשחייה/צלילה

מחיר שחיה -290 ₪.
מחיר צלילה -339 ₪ כולל ציוד צלילה.

בזמן השחייה והצלילה, אנו צופים בדולפינים ומקשיבים לקולותיהם, נהנים מקרבתם אבל עושים ככל יכולתנו שלא להפריע לפעילותם השוטפת. דולפינים המתקרבים לבני האדם במים עושים זאת מבחירה חופשית, סקרנות וחיבה אלינו בני האדם. יכולת בחירה זו מאפשרת להם גם לא להתקרב עד כדי מגע יד. זהו ביתם ואנו מכבדים את רצונם של הדולפינים ולא כופים עצמנו עליהם: לא רוכבים עליהם, לא מאכילים אותם ולא רודפים אחריהם. מחכים בסבלנות עד שהדולפין מתקרב – ואז ניתן להביט בו מקרוב ולנהוג על פי הוראות המדריך. המפגש מתוך חיבה הדדית ורצון משותף, משרה הנאה ואושר רב לשני הצדדים.

תמונת כתבה



להזמנות שחיות/צלילות ו"סתלבט על המים" טלפון: 08-6300111.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש