המים של מנחם

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 4/4/2014 08:50 ● ערב ערב 2648
שיווק והתקנת מתקני מים וסננים
המים של מנחם

תמונת כתבה


המים של מנחם הנו עסק משפחתי שהחל דרכו באילת לפני כמעט שנתיים. מנחם, אילתי במקור, מבעלי העסק, החל לעבוד כשכיר בתחום המים באזור המרכז לפני כעשור. במהלך עבודתו שם רכש ידע ונסיון, חזר לאילת ולפני כשנתיים, יצא לדרך החדשה עם רזומה מכובד בתחום.

החברה עוסקת בשיווק ומתן שירות לכל סוגי המיני ברים. כמו כן, נותן העסק שירות החלפת סננים גם למקררים, למכונות כביסה, למיני ברים ישנים יותר, לקולרים, ובכלל - סננים לכל הבית והעסק. באמתחתו של העסק מגוון מיני ברים בעיצובים ובצבעים למכירה, במגוון מחירים (החל מ- 599 ₪), שנבחרים בקפידה על ידי הבעלים לביצועים מעולים. בנוסף, ניתן למצוא בחברה מכונות קפה + קפסולות של חברות שונות במגוון מסלולי השכרה או מכירה.

כשירות ללקוחות, ניתן למצוא בחברה גם מגוון מוצרי חשמל מחברת 'נוק אאוט' (היושבים ליד 'פלאפון') במחירים נמוכים. שם גם תוכלו למצוא תצוגה של מוצרי חברתנו.

המים של מנחם עוסק גם במתן ביטוחים למכשירים שנקנים דרכו וגם לכאלה שלא: המכשיר נבדק על ידי החברה ומקבל ביטוח שנתי הכולל שירות והחלפת פילטרים (החל מ- 49 ₪ לחודש בה.קבע).

כמו כן, נותן העסק שירות סננים חליפיים ל'תמי 4': החלפת הסנן הפנימי בסנן חיצוני תואם בעזרת מעקף, "וזאת כדי להוזיל עלויות", מציינת מאיה, אשתו של מנחם.

ואם בעלויות עסקינן, אז כדאי שתדעו ש: "העסק בעצם קם לתת מענה להוזלת עלויות. אנחנו גובים את מה שמגיע לנו בדיוק ולא שקל יותר. שקיפות ואמינות הם שם המשחק. הורדנו את המחירים למינימום לטובת הלקוחות", כך לדברי מאיה.

"בצד הרצון המתמיד להוזיל עלויות ללקוח וכן לתת שירות הכי טוב שיש, לפני כחצי שנה, הצטרף לחברתנו השותף – רודי גרין אשר לקח פיקוד מלא על תחום השיווק והמכירות. רודי הגיע עם אג'נדה זהה לזו של חברתנו – 'שירות טוב ומהיר במחירים לכל כיס'", ועל מנת להגיע ללקוחות, גדל צוות העסק, וכיום תוכלו למצוא בו – צוות אנשי מכירות מיומן שיתאים לכם בדיוק את המסלול הרצוי לכם. עם הגדלת צוות המכירות, העסק מתעתד לקלוט בימים אלה טכנאי התקנות ושירות.

המים באילת מותפלים, האם זה לא מספיק?
"נכון, המים באילת מותפלים, אך יש אזורים רבים באילת למשל שהמים בהם מלאי חלודה, בדרך כלל בגלל הצנרות. החלודה גורמת למים לגוון צהוב שלא בדיוק עושה חשק לשתות אותם ו/או להתקלח איתם. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
בנוסף, אנו בין היחידים שמתקינים באופן אוטומטי 'מקטין לחץ' ומערכת תת כיורית 3 שלבים אמריקאית בעת התקנת המכשיר, וזאת קודם כל בכדי לשמור על מכשיר המיני בר מפני נזק, שקט נפשי ללקוח, שקט נפשי לנו מבלי לקחת מהלקוח עוד ועוד כספים".

עד כמה שאני יודעת, הסננים הם עסק יקר.
"נכון, אבל יש בידינו אלטרנטיבות. למשל: סנן שעולה כ- 100 שקל, ולקוח לא יכול לעמוד במחיר. יש לנו פתרון עבורו - סננים תואמים שעולים רק 25 ₪ + החלפת סנן ב- 25 ₪. אין עסקים שמתמחרים ביקור טכנאי ב- 25 ₪(!)".

יש לכם שירות SOS שהרי מדובר במים – המשאב החשוב ביותר?
"הדגש על השירות הוא גדול אצלנו. אם יש איזו תקלה רצינית, אנו נגיע תוך שעה, שעתיים גג ללקוח, שישי או שבת, ערב או לילה. נהפוך עולמות לשרת את הלקוח שלנו לשביעות רצונו".

מה חדש?
"בקרוב אמורים להגיע 4 מכשירים חדשים לארץ, קטנים יותר בגודל ועוצמתיים יותר בהספקים מ'תמי 4'. בנוסף, אנו משווקים בבלעדיות את מוצרי חברת 'צלול' וחברות נוספות, המתמחות במערכות מים ביתיות ולעסקים".

יש מבצעים?
"מסלול 'הכל כלול' – הכולל מיני בר, ביטוח ואחריות לשלוש שנים, החלפות סננים בכל חצי שנה למשך שלוש שנים, מערכת תת כיורית 3 שלבים אמריקאית ב-1 מיקרון לסינון אפקטיבי יותר ומקטין לחץ החל מ- 59 ₪ לחודש".

מסלולי תשלומים נוחים: כרטיסי אשראי, שקים, ה.קבע ומזומן.

המים של מנחם מאיה: 057-3642646, מנהל מכירות – רודי 054-2625848. פקס – 076-5409418, מייל: menahem.water@gmail.com
חפשו אותנו בפייסבוק: המים של מנחם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש