SELENA

מאת: ● 4/4/2014 08:48 ● ערב ערב 2648
היה זה כבר אמצע הקיץ, העיר התמלאה בתיירים כבכל שנה, אוגוסט הגיע כבר באפריל, וקיץ 2013 עשה רושם שהשיא כבר מאחוריו. ואז בסוף יולי, רגע לפני החודש החם של השנה, נפתחו הדלתות ברשמיות על מתחם הבילויים המצליח ביותר שידעה העיר אילת.
SELENA

שני דונמים של חול לבשו חג: דשא ירוק נפרש, דקלים נשתלו, עשרות פינות ישיבה פוזרו, והותקנה מערכת תאורה וסאונד מהמתקדמות בעולם. רק דבר אחד נותר כשהיה - נוף עוצר נשימה ב- 360 מעלות, וירח גדול תלוי במרכז. אולי בזכות זה הם קראו לו Selena, על שם אלת הירח מהמיתולוגיה היוונית, אבל גם הם לא האמינו שיהפוך לאגדה כבר בשנה הראשונה לפועלו.
בכל שבוע הוצב רף חדש ואיתו נשבר עוד שיא – DJ's אורחים מהארץ והעולם הגיעו לאילת ברכבת אווירית שכמוה לא הייתה. מי שרגילים לדלג בין הפסטיבלים 'טומורולנד' ל'סנסיישן', הכניסו גם עצירה ב- Selena לתוך הלו"ז, כי אף אחד לא יכול להישאר אדיש ל- 4,000 אנשים שפרושים בפנייך על רקע אחד הנופים היפים בתבל.
כשאני פוגש את אלעד גוזלן (אחד השותפים במקום) ומסביר לו על אופי הכתבה, הוא לא יכול להסתיר את החיוך שנפרש על פניו: "כל מה שאתה כותב נכון" הוא אומר לי, "ותמיד כשאנשים מדברים בהתרגשות על הקיץ שעבר אני מתמלא בגאווה, כאילו מדובר באחד מילדיי, אבל כרגע יש לנו מסר מאד ברור לאנשים: היזכרו במה שהיה בשנה שעברה, ואז תשכחו מזה. הקיץ הקרוב ב- Selena לא יהיה דומה לשום דבר שהיה פה לפניו".
גוזלן (34) כאמור הוא אחד הבעלים במקום, יחד עם אושרי גבאי הססגוני וציון מסס שמעדיף להיות מאחורי הקלעים. הוא מצידו הפעלתן שבחבורה, מי שמעורב בכל פרטי התפעול, אחראי לתוכן האמנותי ומכיר מקרוב את כל העובדים שמצידם רוחשים לו כבוד קודם כל כאדם וכחבר. אני פוגש אותו בבוקר יום ראשון במשרד שלו, אבל התחושה היא שכבר אמצע היום: הסלולרי רוטט בלי הפסקה, תיבת המייל גדושה ואנשים יוצאים ונכנסים מ/ואל משרדו משל הייתה זו חברת סטארט-אפ ערב הנפקתה בבורסה. במחשבה נוספת, אולי זה בדיוק מה שזה.

תמונת כתבה


מה צפוי לנו הקיץ?
"קודם כל קיימים שיתופי פעולה עם כל המועדונים המובילים בארץ, מה שמבטיח רמה גבוהה של איכות שתישמר לאורך כל הקיץ. בנוסף, צפויים להתארח כ~40 DJ's ממובילי הסצינה בארץ. כמובן שאנחנו נשארים מעודכנים כל הזמן, ואם משהו יהפוך ללהיט הקיץ - אני יכול להבטיח שהוא יהיה ב- Selena. מעבר לכך, יהיו כמובן הופעות חיות ופסטיבלים המוניים שיביאו לעיר קהל מגוון. אני אתן לך סקופ לדוגמה: כבר סגרנו 20 DJ's מחו"ל, ששמותיהם ייחשפו בהמשך".

DJ's מחו"ל או גימיק שיווקי?
"ב- 10.4 תתקיים מסיבת הפתיחה של המקום עליה ינצח Dj ראג'ה ראם (אחד מתוך ארבעה שינגנו באותו ערב). אתה יכול להבין מזה לבד שגימיקים הם מאיתנו והלאה, לא הגענו לאן שהגענו עם גימיקים, אלא בזכות החדשנות והעלאת הרמה באופן קבוע, גם אם אנחנו הצבנו את הרף".

אז מה עוד צפוי להשתנות השנה?
"אנחנו מדברים כאן כל הזמן על עליית מדרגה - במקרה הזה לקחנו את זה רחוק והקמנו ממש אמפי. עמדת ה- DJ, הלב הפועם של המקום, היא למעשה קיר תלת מימדי בגובה שישה מטרים עם תאורה ואלמנטים עיצוביים שטרם נראו באילת, הפחד היחיד שלי הוא שזה יגנוב את ההצגה משאר האמנים שיתארחו אצלנו. מעבר לכך, העיצוב המחודש של המקום מביא לכך שכל אזור הוא 'אזור טוב', ולכל חלק במתחם יש את האופי שלו מתוך מחשבה על אפשרות לסגירת מתחמים עבור קבוצות וכדומה, וכמובן - עשרות פינות ישיבה ונקודות מכירת אלכוהול ומזון עבור אלפי הבליינים שצפויים לגדוש את המקום מדי ערב".

מה המשקל שאתם נותנים לבליין האילתי?
"אנחנו אמנם מארחים קהל מכל רחבי הארץ והעולם בהתאם לאופי התיירותי של העיר, אך ה- Selena הוא בראש ובראשונה מתחם בילוי אילתי עבור תושבי אילת, שזוכים אצלנו ליחס מועדף בכל ימות השנה, ובפרט בקיץ - הם נהנים מתור קצר ומהיר בכניסה עם יחס אישי, העדפה בשמירת שולחנות ומקומות על הברים וכמובן מחירים אטרקטיביים יותר על הבר".

חושש מהמתחרים?
"אני מפרגן לכולם ומשתדל לבלות במקומות נוספים בעיר מתי שרק מתאפשר לי, יחד עם זאת, אני חושב באמת ובתמים, שאין מתחרה בעיר שהוא בסדר גודל של ה- Selena. הן מבחינת העיצוב והלוקיישן של המקום והן מבחינת הרמה הגבוהה שאנחנו מכוונים אליה: מהיחצ"ן שמזמין את האנשים בשטח ונותן את היחס האישי לכל לקוח, דרך התוכן האמנותי הצפוי למהלך העונה בהשקעה שטרם נראתה באילת ועד השירות האיכותי שאנחנו מספקים ללקוח שכבר נמצא במקום. בכל מקרה, אני מאחל הצלחה רבה לכולם וקיץ שמח".

אפשר להגיד שסיכמת הכל..
"המציאות עולה על כל דמיון...".



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש