זודיאק

מאת: ● 4/4/2014 08:04 ● ערב ערב 2648
תחזית לתאריכים שבין ה – 3-10/4/14
זודיאק

טלה-


התקיעות הסתיימה, התחלה חדשה בפתח. הרבה חיוניות ומרץ. ההתלהבות שדיי חסרה לכם בימים האחרונים, שבה ומלווה את האנרגיה הטובה שלכם, מין מיניות ואהבה, וכן עבודה רבה.

שור-


הצצה חיצונית לתוך חייכם תיגרם באופן בלתי שגרתי. מאהב, מחזר יוצא דופן יפיח חיים. הנאה והיי יאפיינו את השבועיים הבאים. אנרגיה התחלתית, מעבר מפנק בתנאי המגורים. גיחה לחופשה קצרה בחו"ל. קלפים נעימים מבטיח לכם הזודיאק, הצעות עבודה רציניות, פרויקטים משמעותיים וכן הצעות למיסוד.

תאומים-


חירות, חופש ושחרור מכבלים מאפיינים את התאומים כמוטיב מוביל בחייהם, אלא שהשבוע תחוו את עוצמתה של האנרגיה הזו. נסיעת יחיד תגרום לכם להרהורי נפש לכיוון החופשי. עד שובכם תספיקו להבין את מידת התלותיות שלכם בתא המשפחתי. מסתמנת מגמת התבהרות ורוגע לקראת חמישי.

סרטן-


חדלו מהביקורת העצמית המעיקה. דאגה לכולם תגרום לכם לשכוח שאתם אנושיים ולוקחים על עצמכם עד כדי אפיסת כוחות וחוסר אנרגיה. הקלפים שלכם ממליצים על הצורך שלכם באווירה הרמונית ונעימה במסגרת הבית והמשפחה. איך לא?!

אריה-


אתם צפויים לחוות תסכול מחוסר היכולת שלכם להחליט. האנרגיות שלכם עייפות וזה הזמן לקחת החלטה וליצור שינוי פנימי שיגרום לכם להאמין ביכולת שלכם. מוטב לכם להגדיר את חרדתכם כי אז תגלו שאתם פשוט לא בנויים לחשוש. מנוע פנימי כשלכם יסייע וילהיב את כולם סביבכם.

בתולה-


שבוע מפנק במיוחד בכל הקשור לגמול ותגמול. הדברים מגיעים אליכם בקלות מדהימה יחסית. בעבודה למשל כאשר אתם בטוחים שהגיע הקץ ואתם בוחרים לעזוב, הקלפים מלמדים על הפתעה. הצעה מפתה מצד המעסיק הנוכחי. מתנה מפנקת מבני זוגכם תפתיע אף היא בעוצמתה.

מאזניים-


פרידות וניתוקים חיוביים עבורכם. זהו זמן מתאים להתגבר על דפוסים שזמנם עבר. צאו לדרך חדשה! השבוע אתם נראים טוב במיוחד, אנרגיית קניות ופינוקים. שבוע מאוד משפחתי. סכום כסף שלא ציפיתם לקבל יבוא במפתיע ויאפשר לכם לפנק את בני הבית.

עקרב-


זהו שבוע שגורם לכם לפשפש ברגשות ובמושגי האהבה, אתם רוצים יותר. אתם דורשים תשומת לב ואהבה ואתם נוטים לשכוח ולהתעלם מכל הטעויות שעשיתם בעבר הלא רחוק. מומלץ לכם להלחם בחוכמה ולהשיג את מבוקשם.

קשת-


נדמה כי הגעתם למנוחה ולנחלה, הקלפים מלמדים שלאחרונה המסגרות בחייכם מתבהרות והספקות נעלמים כך שאתם חווים נבדלות או ייחודיות. זה הזמן בו תרגישו מיוחדים.אתם מלאי כבוד והערכה לכל מה שהשגתם, בעיקר לשאלה- כיצד. גאווה תחמם את ליבכם.

גדי-


הגדיים ממשיכים לחגוג- שיר ושמחה בלב. התלהבות והתאהבות, קלילות והומור. נסיעה והרפתקנות. לאלו שיש ילדים זה הזמן שילדכם יתאהבו במה שאתם ובצדק.אתם בשיאכם.

דלי-


הצלחה שבאה בקלות יחסית. מנוחת לוחמים. השאננות עלולה לפגוע בתדמיתכם בעבודה. למרות ש"אתם מנהלים", כולכם. העגלה לא נעה ללא התערבותכם. במסגרת הביתית צפויה לכם הפתעה דומה. תקלות וחיכוכים שלא נראה היה שיוכלו לבוא על פתרונן מסתדרות מאליו.

דגים-


מחליטים להתחתן. צריכים להתמסד. הופכים להורים. מפתיעים באהבה. זורמים במיוחד.רובכם מסכמים תקופה של הרמת כתף עיקשת וכעת לא זו בלבד שאינכם צריכים לתת דין וחשבון אלא שהצורך במיסוד הקשר יבוא מרום נשמתכם. מתנות לאהובים וגילוי רגש רבים. וואו, מפתיע ומרגש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש