פוקס רום

מאת: אביבה דקל ● 3/4/2014 21:39 ● ערב ערב 2648
שלושה חודשים עברו מאז רכש גבי שוורץ, הבעלים של 'רום אילת', את מוסך 'פוקס', מאז לא רק שהמוסך שינה את שמו ל'פוקס- רום', אלא שניתנים בו כל הטיפולים לרכבים מרשת 'מכשירי תנועה' - ג'יפ, קרייזלר, דודג' וסוזוקי, אבל לא רק. כל רכב יקבל כאן טיפול אמין ושירות מצוין
פוקס רום

בינואר 2014, רכש גבי שוורץ, הבעלים של 'רום אילת' את מוסך 'פוקס'. זו בדיוק הסיבה ששמו של המוסך כיום- ''פוקס רום'. במוסך כמו במוסך, תקבלו שירותים לרכבים, ואילו במוסך 'רום אילת', תמשיכו לקבל שירות למלגזות וציוד לעבודה בגובה.

במוסך 'פוקס רום', מוסך מרשת 'מכשירי תנועה', נציגים של חברות ג'יפ, קרייזלר, דודג' וסוזוקי, תוכלו ליהנות משירותי מכונאות, חשמל ומיזוג, ולא רק למכוניות המיוצגות על ידי 'מכשירי תנועה'. יש במוסך 'פוקס-רום' מחשב דיאגנוסטיקה לכל סוגי הרכב עם רשת תמיכה ארצית, ומתקנים כאן רכבים מכל הסוגים. כל רכב יכול לקבל טיפול מקצועי ואמין ב'פוקס רום' והוא לא חייב להגיע דווקא למוסך המורשה של הרכב שלו.

ב'פוקס רום' מוכרים רכבים חדשים של החברות אותם מייצגת 'מכשירי תנועה' וגם קונים, מוכרים ונותנים שירותי טרייד אין למכוניות משומשות מכל הסוגים. על מכוניות משומשות הנמכרות ב'פוקס-רום' תקבלו אחריות לעשרת אלפים קילומטר, או ל- 3-6 חודשים (המוקדם ביניהם).

מוסך 'פוקס רום' נותן גם שירותי הובלה לרכב שנתקע באזור אילת, מהמקום בו נתקע ועד למוסך, ללא תשלום.
עוד עסק? אני שואלת את גבי, והוא עונה לי: "אנו חיים בעולם של הזדמנויות. בשנה האחרונה נפתחה בפני הזדמנות עסקית, לשלב את העסק שלי הקשור למכונאות/חשמל עם המוסך והלכתי על זה" .

למה מוסך?
"אילו חייתי בתל אביב, היו לי בודאי הרבה יותר אפשרויות, אבל באילת, בה אין תעשיה, ושכלכלתה מושתתת על תיירות, ובכל פעם שיש עסק מצליח באים עוד שלושה מתחרים ולא בודקים את השוק וכתוצאה מכך 25% מהעסקים בעיר נפתחים ונסגרים כעבור שנה, אין מגוון רחב של עסקים. חיפשתי עסק נוסף שיהיה גם כזה שאני מבין בו. מוסך 'פוקס', הקיים מעלה מ- 12 שנים תמיד נודע במקצועיות ובאמינות. ברגע שהוא עמד למכירה- החלטתי לרכוש אותו כמות שהוא – מוסך שהתנהל ברמה גבוהה, עם צוות עובדים מקצועיים ואמינים. מוסך הוא עסק שאני מבין בו. אני עובד עם רכבים מכל הסוגים החל מגיל 14, ויש לי היסטוריה מקצועית ארוכה בענף. נכנסתי למוסך 'פוקס' ותוך חודש הבנתי מה אני צריך להנהיג בו כדי להגדיל רווחים. העמדתי את עצמי בצד של הלקוח ושאלתי את עצמי מה הלקוח רוצה? המסקנות שהסקתי היו פשוטות והגיוניות:
- שהמחיר שנקבע ביום שהרכב נכנס לתיקונים יהיה גם המחיר אותו ישלם הלקוח בסוף הטיפול.
- שהלקוח זקוק לרכב חלופי כשהרכב שלו נמצא בתיקון לזמן ארוך.
- שהלקוח רוצה לקבל את הרכב שלו בתום הטיפול לא רק מתוקן כי אם גם נקי ומצוחצח.
וזה מה שעשיתי: המחיר שנקבע בהתחלה הוא גם המחיר הסופי.
יש לי במקום רכבים חילופיים ללקוחות שרכביהם נכנסים לתיקונים לזמן ארוך ואני נותן ללקוח רכב חילופי החל מהיום הראשון, כך שהלקוח לא לחוץ, ואינו מלחיץ אותי להזדרז כדי לקבל את הרכב שלו מהר. בשל כך, העבודה נעשית ללא לחץ ולא נגרמות טעויות. וכמובן שרכב היוצא מהמוסך אחרי הטיפול יוצא נקי ומצוחצח כמו חדש.
ברגע שהנהגתי במוסך את שלושת הדברים שקבעתי לעצמי, הלקוח מרגיש שהוא מקבל תמורה מלאה לכספו, היחסים בינו לבין המוסך הופכים לחבריים ולא לחוצים, ולקוחות נשארים נאמנים למוסך.
גם המחירים שאנו גובים הם מחירים הוגנים ביותר. ההוצאות הקבועות שלי התחלקו בין שני העסקים, וכתוצאה מכך אני יכול לתת ללקוחות מחירים טובים יותר ועדיין להרוויח".

שניים ביחד וכל אחד לחוד


'רום אילת' ו'פוקס רום' הם שני עסקים נפרדים בבעלות אחת.
את מוסך 'פוקס רום', מוסך לרכבים, מנהלים יוסי פוקס, פשה וגבי, ומנהלת את המשרד רונית.
את 'רום אילת' מנהלים שני בניו של גבי שוורץ: אייל- בתחום מנופים ומלגזות וברק- בתחום מחסן ומכירות רכבים.
'רום אילת' ממשיך לפעול כמו שפעל תמיד - עוסק בפתרונות שינוע מתקדמים ומספק כלים לעבודה בגובה: מנופי סל, מלגזות, במות הרמה ומלגזות שדה. לשוכרים כלים - ההובלה חינם. כמו כן מציע 'רום אילת' שירות תיקונים למלגזות, לדפנות משאית חלוקה, נותנים שירות תיקונים למלגזונים חשמליים ורגילים ומחלקת הידראוליקה.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


פוקס רום ו- רום אילת
טלפון: מוסך פוקס רום 08-6315751 * טלפון רום אילת 08-6317274
שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-17:00 שישי וערבי חג 07:30-12:30


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש