Eilat Sport

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 27/2/2014 21:40 ● ערב ערב 2643
אימונים משולבים CrossFit & TRX. האימונים המובילים בעולם במקום אחד
Eilat Sport

הכירו את האיש והכושר, מאור נדב, ספורטאי בנפשו ובגופו, בעל תעודת מדריך כושר ובריאות מוינגייט, שהיה בעברו גם מדריך בחדרי כושר, וכיום הגיע לנוסחה המנצחת של כושר בשיטה משולבת עם תוצאות מהירות.
ספר לי על שיטת האימון המיוחדת שלך.
"זוהי שיטת אימונים מגוונת בסגנון 'קרוס-פיט', המשלבת אימון על בסיס משקל גוף, משקולות או כל דבר שאפשר להתאמן בעזרתו (טבעות אולימפיות, פטיש 5 ק"ג, הפיכת גלגלי טרקטור, הנפת חבלים וכו'). בדרך כלל האימון מתוזמן לפי שניות ולפי מספר חזרות על תרגיל, עם כל מרכיבי הכושר באותו אימון: כוח, כוח מתפרץ, מהירות, סיבולת לב ריאה, סבולת שריר, גמישות, זריזות, מהירות, קואורדינציה, שיווי משקל. שיטת האימון מאפשרת לעבוד על הגדלת מסת שריר, על שריפת שומנים וגם על עיצוב הגוף. לתוך האימונים האלה אני משלב אלמנט שנקרא TRX- אלו שתי רצועות שנתלות מהתקרה, שפועלות על בסיס משקל הגוף, כשלמעשה כל פעם אנחנו בוחרים לעבוד על שריר אחר בגוף באמצעותן".
במה זה שונה מאימון רגיל בחדר כושר?
"כפי שאמרתי, מדובר באימון לפי זמן ועובד לפי תחנות אימון שונות (בכל תחנה תרגיל אחר). כשהמטרה העיקרית היא שזמן הסטים (תרגילים) יהיה ארוך יותר מאשר ההפוגה בין הסטים. האימון הוא מאוד עצים, פשוט, ובהתאם- התוצאות יותר מהירות".

למי מיועד?
"לכולם, לכל טווחי הגילאים ובכל רמות הכושר, מכל גווני האוכלוסיה, כשיש הבדלים בעוצמת האימון בין מתאמנים רגילים לחזקים יותר. וכמובן גם לצבא ומשטרה, ספורטאים מקצוענים וחובבנים, אנשי אמנויות לחימה, יחידות מיוחדות ועוד".

אימון אישי או בקבוצה?
"אצלנו מדובר באימון קבוצתי, קבוצות נפרדות לנשים ולגברים. מכיוון שהעבודה היא גם מאוד מנטלית, אז האימון בקבוצה מאוד מחזק את המתאמנים. לא מיותר לציין, כי המתאמנים לומדים קודם כל את טכניקת התרגילים בצורה יסודית, ורק אז משלבים אותה בתוך האימון. המתאמנים כל הזמן בפיקוח מאמן כושר מוסמך, כדי להגיע למינימום פציעות".

איפה מתאמנים?
"ב'טופ 94' – פארק האתגרים של אילת הממוקם באזור תעשיה שחורת. האימון מתקיים באולם וגם מחוצה לו במקום הכי מקצועי, חדשני ומסודר שיש".

מתי?
"אימוני ערב או בוקר לפי בחירה: ימי ראשון, שלישי ורביעי 19:30-18:15, בשלישי ורביעי – בשעות הבוקר – 09:15-10:30".

כמה זמן נמשך כל אימון?
"בין שעה לשעה ורבע, תלוי בתוכן האימון".

כמה פעמים בשבוע?
"שלושה אימונים בשבוע, שניים באולם- ואחד מחוצה לו. בנוסף, כל מתאמן מקבל דף ובו מפורט 'האימון הרביעי': תוכנית לאימון נוסף פעם בשבוע לקבלת תוצאות מהירות יותר".

המתאמנים מספרים על שינוי מאז החלו להתאמן?
"בהחלט. אחד המתאמנים אומר שהעצימות, לב ריאה וכושר ביחד עבורו זה משהו שונה בתכלית השינוי, דבר שמביא אותו לרמות אחרות. מתאמן אחר אמר לי, שהוא חש כל הזמן חזק, כל הזמן הגוף שלו עם כוח".

מחירים ומבצעים?
"ראשית, אנחנו נותנים שבוע נסיון חינם (שלושה אימוני נסיון). מחיר לחודש: 240 ₪, מחיר לשלושה חודשים: 570 ₪ . שנית, יש מבצע נחמד שרץ עכשיו: עד ה- 3.3.14 - שישה חודשים = 1,000 ₪. ויש גם מבצע ספיישל לרגל צאת הכתבה, לשבוע בלבד 27.2.14-5.3.14 – לעושים מנוי לשלושה חודשים – חודש במתנה!!

ליצירת קשר: מאור נדב 0524596328, מייל: maor_nadav@walla.com.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש