ליאור פולק ומורן חן - מספרה ומכון יופי – עוברים דירה

מאת: אביבה דקל ● 21/2/2014 09:53 ● ערב ערב 2642
בימים אלה עוברים הספר ליאור פולק ומורן חן הקוסמטיקאית, שניהם בעלי מקצוע ותיקים, מנוסים ומוכרים, למקומם החדש במרכז עובדיה.
ליאור פולק ומורן חן -   מספרה ומכון יופי – עוברים דירה

עד לא מכבר היה ליאור פולק חצי מצמד הספרים שי אזולאי וליאור פולק שחלקו ביניהם מספרה. לפני שלוש שנים הצטרפה מורן חן לצמד ופתחה במספרה שלהם מכון יופי. לאחרונה החליטו השנים על הפרדת כוחות ונפרדו כידידים. ליאור עזב את המספרה המשותפת וב 17/2/14 הוא פותח את המספרה החדשה שלו במרכז עובדיה. חברה אליו מורן חן הקוסמטיקאית שמכון היופי שלה יהיה מעכשיו בתוך המספרה של ליאור.
המספרה החדשה גדולה ומרווחת, מוארת ומעוצבת בסגנון אורבני מודרני – עדכני, יעיל, נוח ונקי מקישוטים מיותרים ויש בה שלוש עמדות ספר בהן יעבדו לצידו של ליאור שני ספרים נוספים. עיצוב המספרה הופקד בידי עמוס דוד, אדריכל אילתי מוכשר והתוצאה – מקום יפה שהאווירה בו פונקציונלית, נעימה ומחבקת.

תמונת כתבה


ליאור פולק הוא ספר מנוסה שברזומה שלו עשרים שנות ניסיון ומוניטין מעולה והוא מומחה בכל סוגי טיפולי השיער – תספורות, תסרוקות, תיסרוקות כלה, כימיה ברמה גבוהה (צבע, גוונים), החלקות, תוספות שיער ושלל טיפולים לשמירה על בריאות השיער. במספרה של ליאור משתמשים אך ורק בחמרים של החברות המובילות בעולם כגון: לוריאל, שיסיידו, פול מיטשל ועוד רבים וטובים.
דגש מיוחד שם ליאור על השירות הניתן במספרה שלו לכלות. השירות שלו הוא אישי צמוד, ואפשר ליהנות ממנו במספרה או בשירות עד חדר המלון , או עד בית הלקוחה.
כלות יכולות כמובן להשתמש בשיתוף הפעולה בין ליאור פולק ומורן חן וקבל גם שירותים קוסמטיים ושירותי איפור במחירים אטרקטיביים.
ליאור מקפיד על שירות ללא דופי ועל אמינות ומקפיד מאד לשמור על בריאות השיער.ליאור קשוב מאד לרצונותיה של הלקוחה, אמנם ינסה לשכנע אותה לשנות את דעתה אם לדעתו התסרוקת הצבע או התספורת שנבחרה על ידה אינו מתאים לאופי שערה ואינו הולם אותה. אבל בסופו של דבר הלקוחה היא הקובעת .

בירכתי המספרה מובילה דלת אל מכון טיפולי היופי של מורן חן. המקום צבוע בצבעי שמנת ומעוצב בסגנון פרובאנס ובו תקבלו בפרטיות מוחלטת ובאווירה ביתית חמה טיפולים כגון: בנית ציפורנים מיוחדת הנקראת אקריג'ל הבנויה על חצי אקריל וחצי ג'ל ונותנת אפקט של היופי של הג'ל עם החוזק של האקריל, לק-ג'ל גם לציפורן טבעית וגם לציפורן מלאכותית, איפור קבוע, איפור מקצועי, הדמית שיער לנשים ולגברים, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה בכל חלקי הגוף והסרת שיער בתכשיר ללא מכשיר המתאימה לכל סוגי השיער. במכון של מורן תוכלו ליהנות גם מהסרת שיער ב I.P.L - אחד המכשירים החדישים בשוק ללא כאבים וללא ג'ל. אבחנה מקצועית של סוג השערה לפני כל טיפול.
מורן היא קוסמטיקאית ותיקה העוסקת במקצוע בהצלחה מרובה מזה שש עשרה שנים. מורן היא בעלת מקצוע מנוסה מאד הדואגת להשתלם,ללמוד שיטות חדשות וחומרים חדישים, ולהתעדכן כל הזמן.

המחירים גם במספרה וגם במכון היופי הם נוחים במיוחד והאווירה נעימה וחמה והשירות מקצועי ואדיב.

החל מ 17/2/14 נפתחים המספרה והמכון במרכז עובדיה ואתם מוזמנים לבוא וליהנות משירות מעולה ומצוות מסור שידאג לכך שתצאו מכאן מרוצים מהטיפול שקבלתם.

כתובת: מרכז עובדיה, גרופית 5 , מספרה:
טלפון: 08-6710006 נייד 0577621214
פתוח ימים א,ג,ד,ה 09:30-20:00 יום ב' 15:00-20:00
שישי 09:30-15:00
מכון היופי:
טלפון: 0504444278
פתוח: א'-ה' 09:30-14:00 ו 16:00-20:00, שישי: 09:30-14:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש