תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 20/2/2014 15:10 ● ערב ערב 2642
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב מרקורי מסיים השבוע את נסיגתו במזל שלכם ולכן חשוב שתגידו את כל העולה על לבכם לאנשים קרובים שעדיין לא סיימתם את ההתחשבנות שלכם מולם.

דגים


אתם נמצאים ממש לפני יום ההולדת וכבר מרגישים בתוככם את חוסר האנרגיות הנלוות לתקופה זו. זה הזמן לבדוק עם עצמכם מה מטרותיכם ולנסות לשנות את מחשבותיכם בהתאם לתנאים החדשים שנוצרו בשטח. נראה שלאחרונה אתם מתמודדים עם העובדה שהאירועים החדשים גורמים לכם להבין שעד היום חייתם בצורת חיים מסוימת שכבר לא מתאימה ואתם חייבים לשנות ולשדרג את תפיסת עולמכם.

טלה


אתם נמצאים עכשיו בשבוע שבו אתם חשים בהתעוררות פנימית בכל הנוגע לקשרים החברתיים שלכם. יש בכם צורך לפרוץ קדימה ולשבור את המסגרת הקיימת בחייכם, אך נראה שאתם שבויים בצורת החיים שלכם וקשה לכם מאוד לפרוץ את הקיבעון שאתם חיים בו. למרות שאתם מזל שיש לו שאיפה לרוץ קדימה ולהתפתח, הרי שעכשיו אתם די דורכים במקום לדעתכם, בנסיבות חיים הקשות לשינוי.

שור


הכוכב וונוס סיים את נסיגתו בבית הקריירה שלכם, וזה הזמן הנכון להחליט שאתם ממשיכים לחזק את המערכת השיווקית שלכם דרך חברים ומכרים שיכולים לעזור לכם בשינוי צורת חשיבה, ובהתאם לכך יכולים לעזור לכם לפרוץ את הדרך. לאלה מכם שעובדים במסגרת מסודרת: אתם יכולים לנסות ולהראות את יכולותיכם לממונים עליכם דרך קשרים אישיים שמזמן צברתם לעצמכם ובדרך זו לדחוף לקידום.

תאומים


הכוכב שלכם מרקורי הידוע כממונה על התקשורת הבין אישית נמצא אצלכם בבית המקושר עם לימודים גבוהים, ולכן זה הזמן הנכון לדחוף את עצמכם בכיוון של לימודים משמעותיים שיכולים לעזור לכם בהמשך להצליח ולהרוויח כיאות. זה גם הזמן המתאים לאוורר את עצמכם בנסיעה למקום כלשהו שיעזור לכם להרגיש שהנה אתם קצת יוצאים מהשגרה. הרשו לעצמכם להגיד את כל העולה על דעתכם למי שעדיין לא אמרתם –הגיע הזמן.

סרטן


אתם מקבלים חיזוקים רבים בכל הנוגע לשותפויות בחייכם המקצועיים והרגשיים. נראה שהתמזל מזלכם ואתם רוצים להרגיש קרובים לאלה שגומלים לכם בטוב לאחר שגם אתם הוכחתם את עצמכם בדרכים שונות ובנתינה לאנשים במעגל הראשון של חייכם. השבוע, תהיו עסוקים מאוד עם כל הקשור לנושאי בית ומשפחה ומומלץ לכם להיות זהירים ולא להרשות לעצמכם להתפרץ גם אם מרגיזים אתכם מאוד.

אריה


בשבוע הקרוב, תהיה לכם הזדמנות להביע את דעתכם כמעט בכל תחום אפשרי ובעיקר מול האנשים הקרובים אליכם ברמה האישית והמקצועית. חשוב מאוד שבפרק זמן זה תוכלו לוודא שאכן אתם פועלים בדרך הנכונה על מנת שאחר כך לא תצטערו על מוצא פיכם. הכוכב מרקורי מתיישר השבוע בבית הזוגיות שלכם, כך שנראה שנושא זה עדיין מאוד עדין עבורכם בפרק זמן זה של חייכם.

בתולה


הכוכב מארס יבצע הפעם את נסיגתו בבית הכספים שלכם לפרק זמן של כחודשיים ימים, כך שחשוב לכם מאוד להיות מאורגנים ומסודרים, ואיכשהו הפעם תרגישו שהדברים יוצאים עבורכם מכלל שליטה, עובדה שעלולה להלחיץ אתכם מאוד בנסיבות הנוכחיות. מומלץ לכם להיערך בצורה שונה מהדרכים שלהן הורגלתם ולנסות לבדוק הפעם בכיוונים חדשים.

מאזניים


הכוכב מארס עומד לבצע את נסיגתו במזל שלכם בחודשיים הקרובים. תקופה זו עומדת להיות מאוד אינטנסיבית עבורכם, כך שמומלץ לכם להיות מאוד זהירים בתגובותיכם ובמעשיכם. בדרך כלל יש לכם אופי נעים ומפויס, אך נראה שהפעם אתם עלולים להתרגז בצורה כזו שאתם יכולים לאבד שליטה. מומלץ מאוד בחודשים הקרובים להכריח את עצמכם לפעול בצורה זהירה ושקולה.

עקרב


הכוכב מארס עומד לבצע את נסיגתו הקרובה בבית תת ההכרה שלכם, ולכן נראה שבתקופה הקרובה, תהיו מאוד רגישים לסביבה ותחפשו להבין את המניעים של האחרים וגם את של עצמכם. היכולת האינטואיטיבית שלכם תעזור לכם בהכוונה כיצד לפעול בצורה זו או אחרת ובהתאם לנסיבות. יש לכם את היכולת לקחת אחריות מחודשת בתקופה הזו, ולכן נראה שזה הזמן עבורכם לעבור לשלב הבא של תוכניותיכם.

קשת


הכוכב מארס הידוע ככוכב שמביא איתו אנרגיה של עשייה/יצירתיות נמצא אצלכם בבית החברה. נראה שאתם בתקופה שבה חשוב לכם מאוד לחדש /לשנות את המעגל החברתי של חייכם, ואתם מוכנים לפרוץ בדרכים שלדעתכם היו חסומות בפניכם בתקופות אחרות. במידה ותהיו מוכנים לקחת אחריות ויוזמה לגבי דרך חייכם, הרי שתוכלו ליהנות מאנשים חדשים שיכנסו לחייכם ויביאו לכם משב רוח מרענן של התחלות חדשות.

גדי


הכוכב וונוס נמצא עדיין במזל שלכם ויצא מהנסיגה שהיה בה לאחרונה ולכן עכשיו זה הזמן הנכון לקדם את מערכות היחסים שלכם שנתקעו לאחרונה ובהחלט ייתכן שאף הגיעו למבוי סתום. זה הזמן לשקם את התנאים בשטח על מנת שתוכלו להתקדם למקומות שחשוב לכם להיות בהם. הכוכב מרקורי עומד לבצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם ולכן זה עדיין לא הזמן להיכנס להשקעות חדשות.

דלי


הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם בחודש הקרוב ואף יבצע כאן את נסיגתו. לכן זוהי תקופה מאוד עמוסה עבורכם מנטאלית ומומלץ לכם להיזהר בכל מוצא פיכם. בכל מקרה, מערכת העצבים שלכם מאוד רגישה עכשיו וחשוב שתלמדו לקחת לעצמכם את הזמן למנוחה, למחשבה ולארגון תוכניותיכם מחדש. הכוכב מרקורי יראה לכם בדיוק מהם המקומות שבהם אתם צריכים לטפל.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש