די ג'יי ג'ו – עושה לכם את האירוע

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/2/2014 15:05 ● ערב ערב 2642
הכירו את די ג'יי ג'ו, האיש והמוסיקה, שמאז שזוכר את עצמו נמשך לתחום. כילד היה לוקח את הסירים של אמא ומתופף עליהם, אחר כך אפילו למד תיפוף באופן מקצועי, אבל את כל הפרקטיקה הוא רכש בעצם לבדו מאהבה רבה לתחום.
די ג'יי ג'ו – עושה לכם את האירוע

"הייתי יושב בבית ומקליט מוסיקה מהרדיו", מספר די ג'יי ג'ו, "בונה קטעי תיפוף מתאימים. עם הזמן כמתבגר כבר תקלטתי במסיבות כיתה, רכשתי המון נסיון, ועם הזמן התחלתי לתקלט באירועים. כהשלמה לנסיון שרכשתי, למדתי שנתיים סאונד אצל יואב גרא בבית הספר הישראלי לסאונד בתל אביב ואני הנדסאי קול".
מאז, 18 שנה עוסק די ג'יי ג'ו בתחום – שכולל גם הגברה, תאורה, ווידאו, תיפוף, פרקשן (כלי הקשה), תקלוט, מהן - חמש שנים כעצמאי.
במסגרת העבודה, עורך די ג'יי ג'ו – הפעלות באירועים שונים לילדים מגיל 4 ומעלה, כמו ימי הולדת, בר /בת מצווה, אירועי מבוגרים ועוד. באירוע תוכלו להנות מסדנאות תופים גדולים וקטנים, מעגלי תיפוף, הפעלות ומשחקים לילדים ולמבוגרים, איפור, קעקועים, בלונים, והכל עם מנחה מקצועי וגם עם להקות מקצועיות של כלי הקשה. בנוסף, ברזומה תמצאו גם הפעלות משחקי קזינו, קריוקי ואחרות, סדנת דובי ענק, ובכלל די ג'יי ג'ו יוכל לערוך לכם את כל האירוע מתחילתו ועד סופו בתחום ההפעלות בכל תחום שרק תחפצו. בנוסף, מעניק די ג'יי ג'ו שירות בתחום ההגברה והתאורה לאירועים, פירוק והרכבה.
באמתחתו של די ג'יי ג'ו כמאה כלי הקשה, ביניהם דרבוקות, תופים גדולים כקטנים ועוד ציוד מגוון.
אצל די ג'יי ג'ו, תקבלו אירוע מושלם, ומדוע? כי הוא עושה הכל באמת מכל הלב: "אני עושה דברים תמיד מהלב ומכל הנשמה, אני אוהב את זה וחי את זה המון שנים".
המחירים אצל די ג'יי ג'ו זאת יש לדעת– הם נוחים מאוד.
ולרגל צאת הכתבה, מבצע לחודש בלבד (עד – 19.3) – סדנת דובי ענק מתנה למזמינים חבילת סדנת תיפוף, משחקים, מוסיקה והגברה וכד' לאירוע (פרטים מלאים אצל די ג'יי ג'ו).

תמונת כתבה


ליצירת קשר: די ג'יי ג'ו – 052-3842425, djjjoe@gmail.com, ביוטיוב – djjjoe. דובר גם צרפתית.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש