היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/2/2014 14:55 ● ערב ערב 2642
היכל התרבות

על הרווח / אוהד ובר



תמונת כתבה


גַּם עַל הָרֶוַח
שֶׁיֶּשׁ לָךְ בַּשִּׁנַּיִם
אֲנִי רוצֶה לְדַבֵּר.
לְהָבִין לְמָה הוּא דּומֶה,
מָה תְּרוּמָתו לַחִיּוּךְ
וּמָה עָבַר עָלָיו בְּיַלְדוּתֵךְ.
אֲנִי רוצֶה לִשְׁמעַ כָּל שְׁרִיקָה,
יְרִיקָה
וְחִלּוּץ מִקְלִפָּה.
הָרֶוַח הַזֶּה, הוּא פְּגָם
הַמַּשְלִים אֶת הַבָּעָתֵךְ.
עֲלִילָה שֶׁל סֶרֶט מְצֻיָּר.
מִכָּל מָקום, לא נַמְשִׁיךְ לָדוּן בְּכָךְ כָּעֵת
הֶיות שְנָדַדְתִּי
לַקֵּפֶל הֶחָדָשׁ בִּמְרוֹם מִצְחֵךְ.

באדיבות האתר של נילי דגן, nillydagan.com.

מופע בידור-מופע – ד"ר צחי בן-ציון


אני סקסי? אני יפה ? אה.... אה?. מי יספר לכם על מאסטרס וג'ונסון אה אהה ?

תמונת כתבה


הזדמנות אחרונה בהחלט לראות את מופע השנה של ד"ר צחי בן-ציון – "אוכל, שתיה, גבר, אישה", מופע הבידור המצליח, המדובר, החם והמיוחד ביותר בארץ, מופע בידור שאסור להחמיץ !!!!!!
למעלה משש שנים שהמופע של ד"ר צחי בן ציון נחשב למיוחד, המוצלח ואחד המובילים בתחום הבידור בארץ. המופע רץ בכל הארץ ובאולמות מלאים ומביא איתו חומרים אמיתיים על זוגיות. יחד עם זאת, מוגש בהומור ובצחוק ונוגע באמיתות חיים. הקהל יוצא עם ערך מוסף ובת צחוק בסוף המופע.
ד"ר צחי בן ציון מתבסס על מקרים שקרו ועל נתונים מדעיים של מאסטרס וג'ונסון הקשורים בסקס וזוגיות. המסר העיקרי מדגיש את חשיבות האינטימיות, כמו גם את הבעיות הקטנות והגדולות שכולנו חווים בחיי יומיום וכמובן – את הדרכים להתמודד איתן.
המופע מוגש בהומור המאפיין קומיקאי ושחקן ענק במיומנות אינטליגנטית ומקורית ברמה סטנדאפיסטית שנונה. בנוסף לצחוק וההנאה, זוכה הקהל לבונוס של מסר זוגי ומשפחתי חיובי בסוף הערב.
נסו ותהנו....
ביקורות- 'גלובס' 2007: "מופע סטנדאפ חדש שמשכיב תרתי משמע את הצופים...והוא מצליח לשזור צחוקים ואצטלה אקדמית".
אודטה 2010: "סטנדאפיסט ענק שמצא את אבן החכמים איך לקפל אנשים מרוב צחוק. חוויתי צחוקים בלתי פוסקים. פנומן. מה לומר: היה ערב מהנה ברמות".
אודטה 2011: "הקהל נקרע מצחוק. לרוץ לראות את זה דחוף".
10 הופעות אחרונות וחגיגיות ברחבי הארץ.
הזדמנות נוספת ואחרונה לאלה שראו ולאלה שטרם הספיקו לראות את התופעה.
כרטיסים: 08-6373176 בקופה.
יום חמישי, 27.2.14, בשעה 21:00, ב'תיאטראות אילת'.

מועדון הסרט הטוב-סיפור משפחתי



תמונת כתבה


במרכזה של דרמה עומד ריוטה - גבר גאה שהרוויח את כל מה שיש לו בעבודה קשה ומאמין ששום דבר לא יכול לעצור אותו בשאפתנותו חסרת הפשרות. את הערכים האלו הוא גם מנחיל לבנו קייטו בן השש. אבל יום אחד ריוטה ואשתו מקבלים שיחת טלפון לא צפויה מבית החולים - קייטו אינו בנם הביולוגי. כעת נאלץ הזוג לקבל החלטה בלתי אפשרית ומשנת חיים. יפן (2013), שפת הסרט: יפנית, תרגום לעברית ולאנגלית. במאי/ת: הירוקאזו קורידה, שחקנים: מסהרו פוקוימה, מאצ'יקו אונו, יוקו מאקי.
יום שני, 24.2.13, ב- 18:50 וביום שלישי, 25.2.13, ב- 21:20, ב'תיאטראות אילת'.

חורף קלאסי


פסטיבל אילת הבינלאומי התשיעי למוסיקה קאמרית
אמנים מהשורה הראשונה בעולם, פרמיירות בינלאומיות, מחול, ג'אז, מוסיקת אתנית וכמובן, הרבה מוסיקה קאמרית משובחת – כל אלו ועוד בפסטיבל אילת התשיעי למוסיקה קאמרית
24 בפברואר עד ה-1 במרץ 2014, מלון 'דן' אילת
בין כוכבי הפסטיבל השנה בולט הרכב הבארוק הבריטי Red Priest ככל הנראה ההרכב הקלאסי היחיד שמושווה לענקי בידור כמו 'האבנים המתגלגלות', האחים מרקס, ספייק ג'ונס ו'סירק דה סוליי'. ההרכב יעלה מופע מוסיקה/מחול/מולטימדיה המבוסס על 'ארבע העונות' של ויואלדי בשיתוף רקדני אנסמבל בת שבע. בפסטיבל יעלה ההרכב תכנית נוספת, שתהיה נגישה לכל המשפחה ותוקדש למוסיקה מאת הנדל.עוד יארח הפסטיבל את רביעיית ברודסקי הבריטית, שמוכרת בין היתר בשל הופעותיה עם אלוויס קוסטלו. הרביעייה תעלה בארץ את הפרויקט החדש שלה, 'עצים, חומות, ערים' - מחזור שירים עם זמרת המצו-סופרן לורה ליקסנברג, הכולל שמונה שירים שנכתבו על ידי מלחינים מרחבי העולם ומוקדשים לערים שבלבן חומה. העיר ירושלים מיוצגת בפרויקט על ידי המלחין זוכה פרס אופיר חביב האנה שחאדה, שחיבר את המוסיקה לסרט 'ביקור התזמורת' ושיהיה מאורחי הפסטיבל. בקונצרט יבצע ההרכב גם מוסיקה מאת ביורק, שוברט ופרסל. מאסטוניה תגיע רביעיית Art Jazz עם הכנר אנדרס מוסטונן לביצוע תכנית ג'אזית המבוססת על ואריאציות גולדברג מאת י.ס.באך. גם הפסנתר המושווה של באך יוצג לקהל ברסיטל של הפסנתרן הנודע דניאל-בן פיינאר מדרום אפריקה. התזמורת הקאמרית לרמן מרוסיה, בניצוחו של איגור לרמן תגיע לראשונה לישראל ותעלה שלושה קונצרטים ובהם מיטב הקונצ'רטי לכינור, פסנתר, צ'לו וחצוצרה בביצוע סולני הפסטיבל, כמו גם יצירות תזמורתיות אהובות. מארה"ב יגיע החצוצרן הדגול ינס לינדמן לביצוע מוסיקה קלאסית ומוסיקה צוענית. עוד בגזרת ה'קרוסאובר' (מיזוג מוסיקלי) יארח הפסטיבל את דואו הצ'לו-אקורדיון הצרפתי: סאלק-פראני שיעלו תכנית לילית של ג'אז, מוסיקה צוענית ומוסיקת עולם. רשימת הסולנים המפוארת של הפסטיבל תכלול את הכנרים קלואי הנסליפ ואנטון ברכובסקי. הוויולנית ליז ברטו, הצ'לנים טורלייף טדן, הלל צריופרנסואה סאלק. הפסנתרנים דניאל-בן פיינאר, דני דרייב ואמיר כץ. החצוצרן ינס לינדמן ונגן האקורדיון וינסנט פיירני. חלק מסולני הפסטיבל, שהינם גם מורים מבוקשים ברחבי העולם, יעבירו כיתות אמן למוסיקאים מצטיינים מישראל ומחוצה לה. אליהם יחברו מורים נוספים, ולראשונה יועברו בפסטיבל כיתות אמן למנצחים על ידי המנצח הישראלי הנודע ליאור שמבדל. את כיתות האמן וקונצרט הסיום תלווה התזמורת הקאמרית לרמן.
מייסד, מנכ"ל הפסטיבל ומנהל אמנותי - לאוניד רוזנברג. פסטיבל אילת התשיעי יתקיים בתמיכתם של עיריית אילת, משרד התיירות, משרד התרבות, משרד החוץ, התאחדות בתי המלון, בנק הפועלים, המועצה הבריטית, ובשיתוף פעולה עם פסטיבל City of London ופסטיבל Walled City
מכירת כרטיסים וחבילות:
אתר הפסטיבל – www.eilatfest.com
פסטיבל אילת בפייסבוק - www.facebook.com/EilatFestival
המרכז למוסיקה הים האדום - 08-6444816 ,08-6377036, info@eilat-festival.co.il

קצרים


'שרים בצוותא' - ערב זמר
מחממים את הלב עם שירים ומרקים.
כניסה: 30 ₪.
מכירה מוקדמת במתנ"ס 'קולייר' 6331018.
מוצ"ש, כ"ב אדר א', 22.2.14, בשעה 20:30, במתנ"ס 'קולייר'.

תמונת כתבה


ישראל גוריון ואסף אמדורסקי שרים ומנגנים 'הדודאים'
מיטב שירי 'הדודאים' שהפכו לפסקול חיינו וגם שיר אחד חדש...
השירים המוכרים בעיבודים בטאץ' הנפלא של אסף אמדורסקי.
תופים: רון אלמוג , קונטרבס: אברי בורוכוב/ אסף חכימי.
מחיר כרטיס: 100 ₪
הרשמה לכרטיסים והסעות על לוחות המודעות ביישובים, באתר, ובטלפון המתנ"ס. טל' 6355901.
מוצ"ש, כ"ב אדר א', 22.2.14, בשעה 20:30, באולם התרבות האזורי.

"השמש ואנחנו" - לא מה שסיפרו לכם



תמונת כתבה


הרצאה בהנחיית: ד"ר עדיאל תל אורן.
איך נמנע את הזדקנות העור בטרם עת ונטפל בסרטן העור (אפילו מלנומה) בזמן שנמשיך ליהנות מהשמש? מה המדע באמת אומר לגבי מקדמי הגנה? מה נעשה מיד על מנת להגן על בריאות העור?
כניסה: 15 ₪.
יום א', כ"ג אדר א', 23.2.14, בשעה 20:00, במתנ"ס 'שחמון'.

ה"חוויה האתנית" מציגה:"משידוך לחיזור"



תמונת כתבה


מופע תיאטרון, מחול וזמר המעלה בהומור, רגש וחן את הסיפורים הגנוזים מאחורי מנהגי השידוך והחיזור מאז ועד היום.
כניסה: 35 ₪. מס' המקומות מוגבל.
מכירת כרטיסים מוקדמת במתנ"ס יעלים 6333281.
יום ג', כ"ה אדר א', 25.2.14, בשעה 20:00, במתנ"ס 'יעלים'.

חגיגות יום המשפחה של נעמ"ת


בואו לחגוג עם נעמ"ת את יום המשפחה בערב הנאה, שירה, צחוק וריקודים. בתוכנית: רן לוי במופע סטנד אפ מהנה, שמעון פרנס ועליזה אביב בחגיגה ים תיכונית, וכמובן – כיבוד כיד המלך.
מחיר: 200 ₪. פרטים וכרטיסים: ירדנה נעמ"ת – 08-6217613-4-5.
יום ראשון, 2.3.14, בשעה 19:30, ב'רויאל ביץ''.

חדשות אילת