פיקאסו - המרכז לתוספות, החלקות והדמיית שיער

מאת: אביבה דקל ● 6/2/2014 16:39 ● ערב ערב 2640
צילום: זוהר רביבו / מזה 13 שנה מהווה מספרת 'פיקאסו' שבמרכז שחמון, מוקד משיכה לנשים וגברים המעוניינים בתוספת שיער, החלקה או הדמיה ברמה הגבוהה ביותר. אם גם אתם מחפשים את המקום בו יטפלו בשערכם וישדרגו את מראהו בעזרת כל אלו, ובעיקר בטיפול הנכון - מספרת 'פיקאסו' של חיים אלמדוי היא המקום הנכון
פיקאסו - המרכז לתוספות, החלקות והדמיית שיער

מספרת 'פיקאסו' היא השילוב המנצח בין מקצועיות, פינוק ועיצוב שמשרה על הלקוח אווירה מעודנת ונעימה. המספרה מרוהטת ומאובזרת בטוב טעם בצבעי שחור, לבן, וכסף ומשרה על הנכנסים אווירה של פאר ומותרות, כשתשמעו מה יש לחיים להציע לכם, ההרגשה הטובה תשתפר אפילו יותר. חייים אלמדוי למד מהטובים ביותר והוא ממשיך ללמוד ולהשתלם ומשתבח עם השנים.

"אנחנו אוהבים ומכבדים את כל לקוחותינו", אומר אלמדוי, "אצלנו כל לקוח הוא V.I.P. ומקבל את היחס והטיפול הטובים ביותר שאפשר לתת לשיער. ההתמחות שלנו ב'פיקאסו' היא תוספות והחלקות מהטובות בעולם - וזו לא סתם אמירה. אנחנו משתמשים רק במוצרים ממדרגה ראשונה. אני מקפיד להביא שיטות בלעדיות, חידושים, ואת השיער הטוב בעולם בקוקו טבעי, גולמי, רוסי, אירופאי, אוזבקי והודי. השיער שאני עובד איתו הוא 100% שיער טבעי, ואי אפשר להשיג אותו במקום אחר, שכן הוא מיוצר עבורי באופן בלעדי. גם אם כבר עשית תוספת שיער, או אם את מתכוונת לעשות תוספת שיער - בואי ל'פיקאסו', בדקי את איכות השיער שלנו, ואת שיטת העבודה שלנו, לפני כל שינוי שאת מתכננת, שכן בנוסף לשיער האיכותי ולעבודה המקצועית, אנחנו נותנים לעבודה שלנו אחריות בין שנה וחצי עד ארבע שנים".

ב'פיקאסו' גם מוכרים את תוספות השיער מכל הסוגים בקליפסים וכל שיטה אחרת, משיער טבעי שמחזיקות מעמד זמן רב.

אין טוב ממראה עיניים


חיים מעיד על עצמו שהוא היחיד באילת שמוסיף תוספות שיער בשיטה המיוחדת ל'פיקאסו'. לדבריו בארץ יש רק שלושה מומחים לשיטה, אבל כמו כל דבר אחר, אין טוב ממראה עיניים, לכן חשוב לחיים שתגיעי ל'פיקאסו' ותראי במו עיניך על איזה סוג של שיער ובאיזו שיטת עבודה מדובר.
"אצלנו אין נפילות של תוספות", אומר חיים. "השיער נראה 100% טבעי ומותאם לשיערה של הלקוחה באופן מושלם וטוטאלי. אני מזמין כל אחת לבדוק אותנו לפני כל תוספת שהיא מתכננת, בעיקר אם כבר עשתה תוספות בעבר ומבינה במה מדובר. לא פעם ולא פעמיים הגיעו אלי לקוחות עם תוספות שיער שהבטיחו להן כי הן התוספות הטובות בעולם. כשהלקוחות ראו מה אנחנו עושים ב'פיקאסו' ובאיזה סוג שיער אנו משתמשים, הן ביקשו ממני להוריד להן את התוספות הקיימות ולהתחיל מחדש. הפלוס הראשון בשיטה בה אנו משתמשים ב'פיקאסו' הוא שלאחר הטיפול יש ללקוחה שבעה חודשים מדהימים של הנאה מושלמת עד לטיפול הבא. השיער בו אנו משתמשים, ושיטת העבודה שלנו, גורמים לכך שהתוספת שלנו מחזיקה מעמד בטיפול נכון בין שנתיים לחמש שנים".

החלקות שיער מושלמות ושיקום שיער


ב'פיקאסו' מתמחים גם בהחלקות שיער ומשתמשים בתכשירים ובהחלקות של החברות המובילות בעולם- 'יוקו סיסטם' ו'שיסיידו'. החלקות השיער המתבצעות ב'פיקאסו' נעשות גם הן, כמו תוספות השיער, בידיים מקצועיות ביותר ובצורה מושלמת.

חדש בפיקאסו – החלקה אורגנית משקמת, ללא צריבות בעיניים, וללא סבל. חופפים בתום הטיפול, והשיער חלק להפליא. כל התהליך אורך שעה ורבע בלבד. "לא חלק - לא כסף", אומר חיים.

נפלת קורבן להחלקה לא מקצועית או לטיפול לא מקצועי אחר בשיער? חיים יעזור לך לשקם את שיערך.


"מגיעות אלי לקוחות אחרי טיפול במספרות אחרות ואני לא יכול אפילו לנסות לתאר לך באיזה מצב השיער שלהם נמצא", מספר חיים אלמדוי. "החלקת שיער זה לא משחק, והנזק העלול להיגרם מחוסר מקצועיות הוא חמור – נשירה, שיער קרוע, שיער שנראה מת ומסמורטט - אבל אני מבטיח לכל אשה הסובלת מנזק חמור שנגרם לשיערה, שאם היא תגיע אלי, יש לי פתרון מדהים. ב'פיקאסו' נשקם את שיערך בחומר שיקומי מיוחד המתאים לכל גווני השיער, בין אם הוא בלונדיני או כהה. אחרי הטיפול בחומר שיש ברשותנו השיער חוזר להיות בריא ושופע. אני מזמין כל אחת שהשיער שלה נראה רע בעיניה או ניזוק מטיפול כימי כגון החלקה, סלסול, הבהרה או כל טיפול אחר שפגע בו – לבוא אלינו ל'פיקאסו' ואנחנו נפתור לה את הבעיה – ולא, לא מדובר בהחלקה ברזילאית".

ומה לגברים?
"די לקרחת ודי לצלקות אחרי השתלת שיער כושלת. גם לגברים יימצא ב'פיקאסו' פתרון לבעיה - הדמית שיער לגברים בשיטות מיקרופיגמנטציה- מילוי שיער לגברים על ידי החדרת מיקרופיגמנטים לקרקפת, המדמה זקיקי שיער לגבר המעוניין במראה טבעי. (החומר בו משתמשים במיקרופיגמנטציה מתאים גם למילוי גבות - 'אליפציה').
ב'פיקאסו' גם ימלאו, יסדרו ויתקנו השתלת שיער שאינה מלאה מספיק (או לאחר השתלה כושלת), יעלימו כל צלקת או חתך ויסתירו כל פגם. התוצאה של טיפול זה טבעית ומדהימה. אורך הטיפול משתנה מלקוח ללקוח - לפעמים די בטיפול אחד ולפעמים יש צורך ביותר מטיפול אחד. כך או כך חיים מבטיח שהתוצאה הסופית של מראה טבעי מובטחת. (תדמית).

'פיקאסו' - מרכז התוספות, ההחלקות והדמיית שיער

תמונת כתבה


תמונת כתבה


כתובת: מרכז שחמון מול ביה"ס היובל ומול הפארק.
טלפון: לפגישת ייעוץ חינם צרו קשר עם חיים בטלפון:
054-6292929 והוא ישמח לפגוש אתכם ולייעץ לכם בכל נושא.
או במספרה - 08-6334495
פתוח: ימים א' ג' ד' ה' 09:30-20:00, ביום שישי וביום ב' 09:00-15:00.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש