TWENTY SEVEN - אופנה ללא תחרות

מאת: אביבה דקל ● 6/2/2014 16:08 ● ערב ערב 2640
בספטמבר 2013 הגיעה לאילת מאשקלון, הישר למרכז 'רד' החדש והמעוצב, חנות אופנה מיוחדת במינה. אחותה הצעירה של TWENTY SEVEN מאשקלון, היא חנות מרווחת, מוארת, ופונקציונלית, המשלבת בתוכה אסתטיקה עם נוחות ובגדים יפים במיוחד.
TWENTY SEVEN   - אופנה ללא תחרות

המראות הגדולות, הנברשות המהממות ושדרות הבגדים התלויים לאורך החנות בטורים ארוכים, הופכים את הביקור בחנות למהנה במיוחד, מה גם שכל אחת יכולה למצוא כאן משהו שתאהב במחירים שווים לכל נפש. מבחר הבגדים בחנות הוא גדול. תוכלו למצוא כאן ג'ינסים, טוניקות, שמלות מעוצבות, מכנסיים, חולצות, גופיות שורטס והלהיט העכשווי - בגדים מחומר דמוי עור, המילה האחרונה באופנה.

להתאים את הבגד הנכון לכל לקוחה


"החנות TWENTY SEVEN מציעה חווית קניה שונה מחוויית הקניה בחנויות אחרות", אומרת איילה ויצמן, שהגיעה מאשקלון כדי לפתוח ולנהל את העסק באילת. "אצלנו כל לקוחה מקבלת יחס אישי וחם. גם אני וגם העובדות האחרות, יעזרו לכל לקוחה למצוא משהו שמתאים לה. אצלנו העיקר הוא לא למכור – חשוב לנו שהלקוחה תצא מכאן לבושה בטוב טעם, בבגדים המתאימים לה ולאישיותה, עם חיוך גדול על הפנים. אם לקוחה מודדת משהו שלא מחמיא לה, היא תשמע מיד את האמת מפי העובדת המלווה אותה. אנחנו הראשונות שנסביר לה שהבגד שבחרה אינו מחמיא לה ונציע לה משהו שיתאים לה".
ב- 27 הקולקציה מתחדשת ומתחלפת לפחות שלוש פעמים בשבוע, כך שבכל יום אפשר למצוא כאן משהו שלא היה כאן אתמול. הקולקציות מרהיבות ומיוחדות והבגדים הייחודיים נמכרים במחירים מתאימים לכל כיס.
"אשה יכולה להיכנס לחנות ובסכום הגיוני ביותר לצאת מכאן מצוידת בבגדים לכל העונה", אומרת איילה.
חלק מהסחורה בחנות היא יבוא אישי מחו"ל, וחלק בגדים של יצרנים שונים בתל אביב. בין היתר תוכלו למצוא כאן בגדי מעצבים של "נועה עיצובים", "מיס לולה" (ג'ינסים מיוחדים), ורבים אחרים. כל דגם וכל בגד נבחרים בקפידה מבחינת האיכות ומבחינת העיצוב. ב- 27 דואגים לנשים רזות וגם לנשים מלאות. כל אחת תוכל למצוא כאן משהו מתאים ולא משנה איזו מידת בגד היא צריכה.

היחס כן קובע


בחנות תמצאו מחלקה גדולה המוקדשת לאקססוריס – תכשיטים מכל הסוגים במחירים מצחיקים, תכשיטי גולדפילד במחירים מצוינים ובעיצובים מרהיבים, צעיפים, כובעים, תיקים, ארנקים, כפכפי 'הוויאנס' בשלל דוגמאות, חגורות ועוד.
"חשוב לי", אומרת איילה, "שנשות אילת תדענה ש 27 הוא מקום טוב, חם, מפרגן ומפנק, שהבגדים כאן יפהפיים ושכל לקוחה מקבלת יחס מצוין ולא משנה באיזה סכום היא קונה. לקוחות אילתיות מקבלות כאן בנוסף ליחס חם גם הנחה של 5% על כל הקולקציה".
במשך החודשים שהיא קיימת באילת רכשה לעצמה 27 גם לקוחות רבות שמגיעות לאילת לנופש, קונות פעם אחת, ובכל פעם שהן מגיעות שוב לאילת חוזרות גם ל- 27. "הן מספרות כמה נהנו מהקניה ומהיחס שקבלו בחנות ולכן הן חוזרות", מספרת איילה בגאווה. "כולן אומרות שכייף להגיע ל- 27 ולעשות סבוב בחנות, לקנות בגדים, או רק לבדוק מה חדש".
היחסים שנרקמים בין הלקוחות לבין העובדות בחנות ולאיילה בפרט, הם יחסי חברות אמיתיים והן תמיד מספרות לחברותיהן במקום מגוריהן על הפגישה עם איילה ועם החנות. "לקוחות חדשות רבות מגיעות אלינו מכל הארץ ומספרות שנשלחו על ידי חברותיהן שהפכו ללקוחות קבועות וגם דואגות לפרסום מפה לאוזן של החנות".

בעודנו יושבות ומדברות הגיעה לאיילה שיחת טלפון מלקוחה אילתית, אילנית סימון בלו, ששאלה אם הקולקציה החדשה הגיעה וכשנענתה בחיוב הגיעה מיד לבדוק מה חדש.
"אני מכורה לחנות ולמנהלת שלה, לשירות, ליחס החם, ליושר ולפרגון שאני מקבלת כאן ומקפידה לרכוש בגדים רק ב 27", סיפרה אילנית.

"קולקציה הקיץ כבר נמצאת בדרכה לאילת" אומרת איילה "ואני מבטיחה שזו תהיה קולקציה מרהיבה, יפה, מיוחדת, עדכנית, עכשווית וייחודית ל 27. אני מזמינה את כל נשות אילת לבוא ולהיווכח בכך במו עיניהן".
אז אל תגידו שלא ידעתן, תנו קפיצה למרכז 'רד' באזור התיירות ותיהנו בגדול. (תדמית)

TWENTY SEVEN

מיקום: מרכז 'רד' מול מלון 'אמריקנה'
טלפון: 08-6636613
פתוח: בחודשי החורף: ימים א'-ה' 10:00-22:00 , שישי 10:00-15:00
מוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 22:00
בקיץ: החנות פתוחה עד אחרון הלקוחות.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש