תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 6/2/2014 14:06 ● ערב ערב 2640
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


כוכב התקשורת מרקורי נכנס לבית הכספים שלכם ויהיה בנסיגה במהלך החודש הקרוב, ולכן בתקופה הזו מומלץ לכם להימנע מהוצאות יזומות ולחכות עד לסיום הנסיגה.

דלי


אתם ילידי מזל החודש ונראה שאתם עוברים תקופה שהיא ממש לא קלה כיוון שיש לכם צורך פנימי חזק מאוד לעשות דברים חדשים שיעזרו לכם לדחוף ולהידחף קדימה. זה הזמן להשקיע אנרגיה רבה בתכנון עתידכם ולעשות שיעורי בית מעמיקים ויסודיים על מנת לדעת כיצד להתחיל את תוכניותיכם, באיזו דרך ומיהם האנשים המתאימים לכם להליכה בדרך החדשה.

דגים


הכוכב מרקורי עומד להיות במזל שלכם ובנסיגה, ולכן יהיה זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק דרכי חשיבה חדשות על מנת לזרום עם התנאים החדשים שאתם נמצאים בהם. קשה לכם יותר מתמיד לשנות את דפוסי החשיבה הישנים שלכם ונראה שאתם מעדיפים להיות במקום הישן והבטוח ולא לשנות במאום את העובדות הבסיסיות שלעיתים מקבעות את ההתנהגות שלכם ולא נותנות לכם להתקדם בחיים.

טלה


בתקופה האחרונה, יש לכם צורך להיות כמה שיותר בין אנשים. נראה שפעמים רבות אתם מרגישים בדידות שאינה נעימה, ולכן מומלץ לכם להשאיר את דעותיכם האישיות לעצמכם ולבדוק בסביבה הקרובה מיהם האנשים שמאוד יכולים להתאים לכם ולדעותיכם. זה הזמן לשתף אנשים קרובים בתוכניותיכם העתידיות ולבקש את חוות דעתם.

שור


אתם מתקרבים לשיא שבו יש לכם יכולת גבוהה מאוד לייצא את תוכניות המגירה שלכם משנים שעברו. אתם מרגישים יצירתיים במיוחד לאור העובדה שהפעם יש לכם גם את יכולת הביצוע הנדרשת על מנת לממש את תוכניותיכם. מבחינת הקריירה, אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולות גבוהות מאוד להראות את ההספק שלכם ולקבל על כך את הפידבק הראוי.

תאומים


זוהי תקופה שבה אתם משקיעים מאמץ רב בצורך לממש את יכולותיכם ולהביאם לידי פרסום וביטוי במקום העבודה שלכם. זה הזמן לנסות ולדחוף את עצמכם יותר ויותר קדימה למרות המכשולים שאתם מרגישים. כמו כן, הימים הקשים שאתם עוברים יעברו את השיא בעוד כחודש ימים ואז תוכלו ליהנות מפירות השקעתכם. הגיע הזמן עבורכם לקבל את מקסימום ההכרה שאתם חפצים בה.

סרטן


הכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים וכספים נמצא כרגע בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. זה הזמן הנכון לבדוק את הקשיים שעולים כי הם למעשה אמורים לשקף את הנושאים והתחומים שאתם אמורים לטפל בהם ולהביאם לסיומם המוצלח. גם כוכב השפע נמצא במזל שלכם אך בנסיגה. ייתכן בהחלט שיש לכם תחושה ממשית שהכל מוקצן עכשיו. אך כל זה נועד כדי לבדוק את הגבולות שלכם ולתכנן לעצמכם יעדים חדשים.

אריה


כוכב השפע נמצא בבית תת המודע שלכם, כך שייתכן שבתקופה הזו אתם קרובים מאוד להבין את נבכי נשמתכם ואף את צורכיכם האמיתיים בחיים. מומלץ לכם לקבל טיפול תומך במידה ואתם מרגישים שאתם מתעמתים עם דברים שקשים לכם, וזה גם הזמן להודות בטעויות ולבקש סליחה ממי שפגעתם בו גם אם לא התכוונתם, כיוון שהגיע הזמן שלכם לחשוף את רגשותיכם האמיתיים.

בתולה


בתקופה הקרובה, נראה שתהיו מאוד עסוקים בענייני כספים ועבודה, וכל המרץ שלכם יופנה לכיוון הזה. השמש בשמיים מבקרת בחודש הזה במזל דלי הוא בית העבודה שלכם, ולכן אתם מתפקדים כנמלים חרוצות ועובדים קשה מאוד על מנת להשיג את היעדים שתכננתם לעצמכם. מבחינה אישית, זוהי גם תקופה שבה אתם יכולים לשדרג את כל מערכות היחסים שלכם ברמה החברתית.

מאזניים


הכוכב מארס המביא איתו שמחה, עשייה ולעיתים אגרסיה, נמצא במזל שלכם למשך החצי השנה הקרובה ולמעשה, למרות שאת הנסיגה שלו הוא יעשה רק בסוף חודש פברואר, הרי שכבר עכשיו אתם מרגישים את האנרגיה אותה הוא מביא אליכם. מומלץ לכם מאוד ליישם תוכניות ולהגיע לפשרה כמו שאתם יודעים במקומות שטעיתם. בשבועיים הקרובים, יתיישר גם הכוכב שלכם וונוס מהנסיגה, כך שיהיה לכם קל להתחיל בפעולה.

עקרב


בתקופה הקרובה, נראה שתהיו עסוקים בניסיון להבין את פשר התנהגות האנשים הקרובים לכם ואת סיבותיהם האישיות. מאחר ואתם מזל מים ומעמיק בחשיבה, הרי שזה בדיוק הזמן לנסות ולפתור בעיות בנושאים אישיים שעד לאחרונה לא ידעתם כיצד בדיוק לטפל בהן ולפתור אותן בדרך שתהייה טובה ובעיקר מועילה לשני הצדדים. הקשיבו לתת ההכרה בכל פעם שתתקשו לפתור בעיות בדרך רציונאלית.

קשת


נראה שכל האנרגיה שלכם בתקופה הקרובה ולא רק במשך השבוע הקרוב תהיה מופנית לילדים צעירים במשפחה או/ו גם ילדיכם שלכם. מאוד זקוקים לכם ולמרות שעובדה זו לוקחת מכם הרבה כוח ואנרגיה, אינכם יכולים להיענות בשלילה לאנשים שכל כך יקרים לכם במעגל הראשון. זה בדיוק הזמן שלכם לנסות וללמד את עצמכם פרופורציות ואף לעמוד בהן. בחודש הקרוב, השתדלו לא להוציא כספים שאינם הכרחיים.

גדי


ושוב אתם נמצאים בתקופה סוערת שהיא אחת מיני רבות בזמן האחרון, וזה גם הזמן המתאים לכם לחשבונות נפש קטנים כיצד להמשיך את הדרך שלמעשה כבר התחלתם. בית הקריירה שלכם לחוץ במעט בגלל ביקור כוכב העשייה בבית זה, אך אין ספק שיש לכם צורך ורצון להוכיח את עצמכם כמעט בכל מחיר. אתם חייבים להוריד קצת הילוך ולא ללחוץ יותר מדי ושלא לצורך על מנת לא לקומם עליכם את האחרים.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש