נטלי קוסמטיקה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/2/2014 12:36 ● ערב ערב 2640
כמה פעמים ניסיתם למרוח צבע שיער ומה לעשות, זה ממש לא יצא לכם מקצועי ואחיד? רציתן פן מקצועי, התחלתן לנסות את מזלכן, אבל לא ממש צלח לכן, קל וחומר סידור גבות והסרת שפם? אם אתן מזדהות עם האמור לעיל, וממש לא רוצות לצאת מהבית ולבזבז זמן והרבה כסף, אז הגעתן למקום הכי נכון שיש – נטלי קוסמטיקה, שתעשה את כל אלה עבורכן ובמחירים שווים לכל נפש בנוחות המירבית, עם צבעי השיער שאתן בוחרות ורוכשות מבעוד מועד וקדימה – תנו לעצמכן פינוק מידיה המנוסות של נטלי בביתכם ובנוחיות מקסימלית.
נטלי קוסמטיקה

קוראים לה כאמור נטלי, היא בת 36, אמא לילד בן 12, אילתית מזה שלושה חודשים, במקור מדימונה. בזמן הקצר שהיא בעיר, היא כבר מאוהבת בה, בנוף, בים, באנשים, במשפחתיות וכבר רכשה לעצמה מוניטין ולקוחות מרוצים שלא מוותרים עליה.
אל תחום היופי נמשכה מאז שהיא זוכרת את עצמה, ולפני יותר מעשור סיימה את לימודיה המקצועיים בתחום היופי, השיער והקוסמטיקה בבית ספר מקצועי בעיר אשקלון, ומאז היא עובדת בשמחה ובאהבה בתחום, עוברת מבית לבית ומשמחת את הלקוחות עד מאוד.
הטיפולים שתוכלו לקבל תחת ידיה של נטלי הם: מריחת צבע שיער מקצועית, פן מקצועי, סידור גבות והסרת שפם בחוט. על סידור הגבות אומרת נטלי: "אני מתאימה את הגבות למבנה הפנים של הלקוחה, כמובן בהתייעצות איתה, לשביעות רצון מירבי".
השירות שנטלי נותנת הוא כל כך נוח, שאפשר ממש להתמכר: ראשית כל - השעות גמישות, כולל ימי שישי – עד כניסת שבת ומצאת השבת, בימים א'-ה' – עד השעות המאוחרות של הערב, שנית – היא חוסכת זמן המתנה במספרה בהגעתה עד לבית הלקוחה וכמובן איך אפשר בלי היתרון העצום שיש ללקוחה בזה שהיא בוחרת לעצמה את הצבע המועדף עליה.


מבצע: צבע + פן + גבות + שפם – ב- 150 ₪ בלבד.
לקביעת תור: – 052-6574427, 054-6569668.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש