באגט דולפין – תאכל תבין

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/1/2014 20:25 ● ערב ערב 2639
צילום: זוהר רביבו
באגט דולפין – תאכל תבין

תמונת כתבה


חורף, קריר בחוץ, אך השמש מאירה פנים, זהו בדיוק המקום והזמן לבוא ולהנות מארוחת באגטים מדהימה ב'באגט דולפין' בתיירות או להזמין הביתה = כי אין על הבאגט הטעים והקריספי הזה שמכינים במקום, והחגיגה גדולה עוד יותר כאשר לבאגט מצטרפים הבשרים, סלטים מבית אמא וגם צ'יפס בתיבול מיוחד ועוד לא אמרנו מילה על ה'טוסט נקניק' במקום...


הארוחה המהירה והמושלמת מבחינתי כוללת באגטים בכל צורה שהיא, ואם כבר באגטים, אז הכי משובחים וקריספיים שיש, ואם הכי משובחים – אז כמובן 'באגט דולפין' במרכז התיירות, אלא מה? 'באגט דולפין', בבעלות משה לוי, שמבטיח לנו הנאה צרופה מארוחת באגטים כיד המלך.
שמו של 'באגט דולפין' במרכז התיירות הולך לפניו כבר משנת 1980, השנה בה נוסד. המוסד 'באגט דולפין' במרכז התיירות קיבל שדרוג רציני בעשור האחרון. המקום הפך לטרנדי וצעיר עם טעמים בלתי נשכחים והכי חשוב – מקום מזמין.

את הבאגטים המדהימים מכינים במקום, הם טריים וקריספיים. גם הסלטים המצטרפים לבאגטים מיוצרים ב 'באגט דולפין' במרכז התיירות טריים יום יום בטעם של המקום, הטעם הכי טעים שיש, מתובל הכי טוב שיש.

מה תוכלו לשים בבאגט? ובכן, במקום תמצאו את כל סוגי הנקניקים, שניצל, שווארמה, פרגיות, מוקפץ תאילנדי, נקניקיות, טונה, סנדוויץ' טוניסאי וגולת הכותרת רוסטביף חם בממרח הבית. בנוסף, תוכלו להתענג במקום על 'דולפין סלט' - סלט ירקות עשיר בתוספת נתחוני שניצלונים או חזה עוף והלהיט העכשווי – 'טוסט נקניק'. וכדאי לכם מאוד לטעום את הצ'יפס המנצח במקום – בתיבול מיוחד במינו.


שנים של נסיון בהרכבת טעמים הביאו את 'באגט דולפין' לייצר טעמי באגטים שהם אגדה. אתם יכולים לסמוך על הצוות המנוסה במקום, אשר עמל רבות כדי להגיע לתוצאות הטעימות הללו, להרכיב את הטעמים המנצחים ולפנק אתכם עם סוגי ארוחות עסקיות בטעמים חלומיים, טעמי הבית, עם תיבול מנצח, שכולם מכורים להם.

רוצים קינוח טעים טעים? במקום תוכלו להנות גם מקינוח 'שוקו פאי' מדהים!

'באגט דולפין' מפתיעים כל פעם מחדש במבצעים מדהימים, שווה להתעדכן!!!

באגט דולפין, כשר. מרכז התיירות 1/5. שעות פתיחה: א'-ה' מ- 10:00 ועד 5:00 בבוקר, שישי – סגור, מוצ"ש – מצאת השבת ועד 05:00 בבוקר. משלוחים - עד השעה 03:00 בלילה. טלפונים למשלוחים/טייק אווי 08-6373270.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש