כלי זמר - המקום בו מוסיקאים פוגשים את כלי הנגינה

מאת: אביבה דקל ● 30/1/2014 20:14 ● ערב ערב 2639
'כלי זמר' היא חנות לממכר כלי נגינה מכל הסוגים. מאחר והיא אחת מרשת חנויות 'כלי זמר', כל הרוכש כלי נגינה בחנות זו מובטח לו שזה כלי מבית טוב, ושבכל הנוגע לנושא אחריות, יש לו 'אבא' ויש לאן לפנות במקרה של תקלה כלשהי. ב'כלי זמר' גם מוכרים וגם נותנים ללקוחות שירות אמין, אדיב, מקצועי ומכל הלב גם אחרי המכירה.
כלי זמר  - המקום בו מוסיקאים פוגשים את כלי הנגינה


רשת 'כלי זמר' היא יבואנית בלעדית של המותגים המובילים בעולם כמו: 'ימאהה', 'פנדר', 'גיבסון', 'טיילור', 'אדמירה' המתמחה בגיטרות קלאסיות ועוד רבים וטובים. לרשת 26 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ, אבל באילת המחירים תמיד נמוכים יותר משום שכאן מזכים את הלקוחות מהמ.ע.מ. דבר זה נכון גם לגבי מבצעים מיוחדים - כל המבצעים וההוזלות של הרשת ברחבי הארץ מתקיימים גם באילת, אלא שבאילת, בנוסף להנחות המבצע, נהנים גם מהורדת המ.ע.מ.

לפני 11 שנים, רכש שי מויאל את הזיכיון של 'כלי זמר' אילת ששכנה אז, ועד יולי השנה, במרכז 'חופית'. שי הגדיל את העסק, פיתח אותו והשירות שהוא נותן ללקוחותיו הוא אמין ומקצועי מאד.

ביולי השנה, הגיע שי למסקנה שהגיע הזמן להתרחב, וסניף 'כלי זמר' האילתי עבר למושבו החדש במרכז סולל בונה. החנות החדשה, המשתרעת על שתי קומות, שופצה ועוצבה כראוי לחנות מוסיקה, היא גדולה כפליים מהחנות שהיתה במרכז 'חופית' ואפשר למצוא בה מגוון רחב של כלי נגינה כמו גם ציוד נלווה, ציוד ל-D.J , הגברה מסוגים שונים ובקרוב - גם תאורה למופעים.

את פני הנכנסים לקומה הראשונה של 'כלי זמר' אילת מקבל מבחר גדול של גיטרות מכל הסוגים: קלאסיות, אקוסטיות וחשמליות, בנג'ו, כינורות, מנדולינות וגם קלידים. בקומה השנייה, מחכה לכם תצוגה של תופים, כלי הקשה ומצילות, כלי נשיפה מכל הסוגים וגם הגברה למופעים. אם ביקשתם כלי נגינה ולא מצאתם אותו בחנות האילתית, יזמינו אותו בשבילכם והוא יגיע לאילת תוך שבוע, אלא אם כן אין כלי כזה במלאי – דבר שלא קורה לעתים קרובות.
ולא רק כלי נגינה –במקום גם מבחר מגוון של ציוד נלווה כגון: מיתרים, כבלים, אוזניות, מיקרופונים, מיקסרים, תיקים מסוגים שונים ובגדלים שונים - גם תיקים רכים וגם תיקים קשיחים - הכל מכל וכל. כל מה שמוסיקאי צריך ימצא כאן וכמו שכבר אמרנו, מה שאין במקום יזמינו בשבילכם וזה יגיע מהר.

ב'כלי זמר' אילת מחלקה להשכרת כלי נגינה למופעים גדולים. מופעים של אמנים מהצפון כמו לדוגמה דני סנדרסון, בארי סחרוף ואחרים משתמשים בשרותי הסניף האילתי של 'כלי זמר' משום שהם יודעים שיש כאן על מי לסמוך ושוכרים במקום את הכלים הדרושים להופעה ומקבלים שירות מעולה.
גם רשת המתנסים של אילת וחבל אילות כמו גם מוסדות חינוך: בתי ספר וגנים, נעזרים ב'כלי זמר', המספקים להם כלי הקשה חינוכיים, כלי נגינה כמו חליליות למשל, חוברות ללימוד נגינה ועוד

ערך מוסף לסניף האילתי של 'כלי זמר' הוא שגם שי מויאל הזכיין וגם מנהל החנות, יהונתן קהתי, הם מוסיקאים, ומי כמו מוסיקאי יכול לדעת ולהבין מה מוסיקאי אחר צריך. שי מויאל, יהונתן קהתי והמתופף גל ורבורג הם להקה מעולה ובימים אלה, תוכלו לראות אותם כל ערב על הבמה במועדון ה'מאנקיס' שבטיילת מלון 'רויאל ביץ''.

כלי זמר
מיקום: שד' התמרים 477/14 צמוד ל'לב הרחב'
טלפון: 6370505
פתוח: א-ה 10:00-14: ו 17:00-20:00, שישי וערבי חג 10:00-14:00
אתר: KLEY-ZEMER.CO.IL או כלי זמר בעברית.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש