תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 30/1/2014 19:48 ● ערב ערב 2639
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


כוכב התקשורת עובר לבית הכספים שלכם ולכן במהלך השבוע הקרוב, מומלץ לכם לבדוק את כל ההתנהלות הכספית שלכם על מנת שתהיו בטוחים שאתם פועלים נכון.

דלי


אתם, ילידי המזל, עלולים למצוא את עצמכם במרכז העניינים ולעיתים אף מבלי שהתכוונתם לכך. ראשית, תקופת יום הולדת היא כל כך משמעותית עד אשר מומלץ לכם בשלב הזה לדחוק נושאים שאינם רלוונטיים ואינם עומדים ראשונים על הפרק. ייתכן ותאלצו להראות שאתם מתכוונים בכל מאודכם לשנות ולהשתנות וזאת על מנת לגרום לאחרים לתת בכם יותר אמון.

דגים


כוכב התקשורת נמצא כיום בבית המוכר עם כל נושאי תת ההכרה ולכן זה הזמן שלכם לבדוק מהם הגבולות שלכם כאשר אתם מספרים דברים לאנשים קרובים ולעיתים אף רחוקים. ייתכן ובפרק הזמן של החודש הקרוב, יעלו אצלכם תחומים רבים מנבכי תת ההכרה ותאלצו להתמודד עם מה שאתם חווים מבלי לטייח לעצמכם את העובדות והנסיבות. זוהי תקופה מצוינת למודעות אישית.

טלה


מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לשדרג את מערכות היחסים שלכם. בזמן האחרון, יש לכם רצון לפתוח את עצמכם למקומות חדשים שבהם יש מקום לאנשים חדשים שיעזרו לכם להתפתח ולמצוא לעצמכם את המקום המתאים מבחינה חברתית. יש בכם צורך פנימי לכבוש עולמות חדשים ואתם נמצאים בתקופה שבה האנשים שייכנסו לחייכם יעזרו לכם בתוכניותיכם.

שור


בית הקריירה שלכם יתעורר לחיים בשבוע הקרוב ולמעשה למשך כל החודש בגלל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת במקום שמעורר אצלכם את הצורך להתחדש מקצועית ולהוכיח את היכולות שלכם. האנשים בסביבה בה אתם חיים יהיו מוכנים לבוא לעזרתכם בכל מה שתבקשו מהם לעשות ולכן זה הזמן לעשות בדיקה מחדש כיצד אתם יכולים למצוא דרך נוספת לפתח את עצמכם ולהביא לעצמכם הכרה מקצועית טובה יותר.

תאומים


הכוכב המזוהה עם המזל שלכם מרקורי נכנס למצב נסיגה, ולכן במהלך כל החודש הקרוב, אתם עשויים לחוש מתח פנימי אם כי לא תמיד תדעו למה לשייך מתיחות זו. מאחר וגם הכוכב מארס נכנס לנסיגה והוא זה אשר מזוהה עם עשייה, הרי שחשוב מאוד עבורכם לבדוק מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות בפרק זמן זה של הנסיגה בתחומים הבין אישיים והיצירתיים שלכם.

סרטן


החודש הקרוב יהיה מאוד אינטנסיבי עבורכם ולא רק בגלל העובדה שמרבית הכוכבים מפעילים את המפה האישית שלכם, אלא בשל העובדה שתצטרכו להגיע להחלטות בנושאים מאוד חשובים ודומיננטיים בחייכם. יש לכם שאיפות כיצד להתקדם ואתם אף מתכננים ביניכם לבין עצמכם כיצד לעשות זאת והנה החיים עצמם מזמנים לכם אפשרויות חדשות , אך הכל בלחץ ולכן אתם עשויים לטעות מתוך שיקול פזיז.

אריה


אתם מתקרבים לתקופה שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן אלה הם ימים של חשבונות נפש מאוד משמעותיים. אתם רוצים להרגיש שהגעתם להישגים בחיים ולכן עליכם להבין שכל יום שעובר ועדיין לא מימשתם את תוכניותיכם לא חוזר. זה הזמן לחשוף רגשותיכם העמוקים ביותר כלפי אנשים שעדיין יש לכם מה להגיד להם , אך עדיין אתם מעכבים זאת בגלל פחד או אגו פגוע.

בתולה


הכוכב מרקורי עומד להיכנס בשבוע הבא למזל דגים ולבצע שם את נסיגתו הקרובה למשך חודש תמים. יהיה זה הזמן הנכון עבורכם להחליט מה אתם רוצים לעשות ואת מי לשתף בתוכניותיכם. מומלץ לכם לבדוק עם הסובבים לכם מי חושב כמוכם ומי מוכן לשתף אתכם בתוכניות האישיות שלו על מנת שבהגיע הרגע, תוכלו לעשות לעצמכם את המאזן האישי ובהתאם לכך תוכלו לפעול גם עם האנשים המתאימים לכם.

מאזניים


כוכב העשייה המוכר גם בשמו מארס נמצא במזל שלכם ויהיה שם למעשה במשך כל החודשים הקרובים אך גם בנסיגה. עובדה זו מלמדת על ריבוי עשייה ולעיתים אפילו שלא לצורך. הצורך שלכם עכשיו לפעול הוא יותר חזק מהרגיל ולכן הגיע הזמן שלכם למנף את כל התוכניות שהיו לכם עד היום ולנסות להוציאן לפועל. הדבר ייקח קצת זמן, אך אתם בפרוש במקום הנכון.

עקרב


אתם רגישים ומודאגים מתמיד, וזאת בגלל שעכשיו סטורן נמצא בתחנה ומפעיל אצל כל אחד מכם תחום חיים רגיש אחר. מאחר ואתם מאוד פגיעים ורגישים ממילא, הרי שלא תוכלו להחזיק דברים בבטן וחשוב מאוד שתוציאו החוצה את כל רגשותיכם ובמידת הצורך, אם אתם זקוקים לשיחות מחזקות, זה גם הזמן ליצור אותן. אל תוותרו על עמדותיכם על מנת שלאחרים יהיה טוב על חשבונכם.

קשת


כוכב התקשורת מרקורי נכנס אצלכם לבית המשפחה ולכן נראה שבמהלך כל תקופת הרטרו הקרובה, אתם צפויים לעימותים על רקע תפיסת עולם שונה משלכם של אנשים קרובים אליכם במעגל הראשון, שמאוד קרובים אליכם, אך אתם לא יכולים לשנות את דעתם לכיוון שלכם. נסו לצאת יותר בין אנשים שאינם קשורים איתכם בקשרי דם ולבלות מבלי להתחייב.

גדי


בשבוע הקרוב, עדיין ימשיך הכוכב וונוס להיות במזל שלכם, ולכם מומלץ לנצל כל חלקה טובה ממנו כדי לנסות ולקדם מערכות יחסים שלעיתים חשבתם שגוועו להן אך אתם מוצאים עצמכם מתגעגעים לקשרים שהיו ואף מוכנים להתפשר. שינויים מאוד משמעותיים עוד מצפים לכם, ולכן במידה ואתם רוצים להתקרב לאנשים חשובים ולהפכם לחלק מכם, עליכם להראות עשייה ולא רק דיבורים.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש