בורגרים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/1/2014 19:47 ● ערב ערב 2637
רשת המציעה קונספט מרענן ומקורי ומאפשרת ללקוח ליהנות ממגוון טעמים בארוחה אחת. טעמת – התמכרת!.סקרנים? קדימה לקרוא!
בורגרים

רשת 'בורגרים' הארצית קיימת מזה כשש שנים וכוללת כ- 50 סניפים בארץ (רשת ההמבורגרים השניה בגודלה בארץ) .
Burgerim מתמחה בארוחות מיני בורגר (80 גר') במבחר טעמים ייחודיים ומפתיעים, היוצרים חוויה שונה בעולם ההמבורגרים. הארוחה מוגשת ללקוח באריזות אישיות, כזוג או כשלישייה, בדגש על בשר איכותי ועסיסי, עשוי מנתחים מובחרים. לא חייבים לאכול רק סוג בשר אחד, אלא אפשר להתענג על כמה סוגים בארוחה אחת.
בין היתר תוכלו להנות במום מבקר, כבש, עוף מתובל, מרגז, בשר מעושן, בקר עם חצילים, בקר עם פטריות פורטבלו ובצל, נתח קצבים ועוד ולצמחוניים מביניכם – יש גם המבורגר צמחוני. במקום תוכלו לבקש גם לחם ללא גלוטן ומחיטה מלאה. מעבר לבורגרים, תמצאו במקום גם סלטים וכריכי ג'בטות שונים כמו אנטרקוט ועוף מתובל.
במקום תוכלו להנות גם מארוחות עסקיות באמצע השבוע בין 12:00-17:00, למשל זוג המבורגרים + צ'יפס + שתיה או שלישיית המבורגרים + סלט + שתיה ועוד. בשעות הערב, תוכלו למצוא במקום ארוחות עם בירות מהחבית, שווה ביותר.
החוויה הייחודית שמציעה Burgerim מורכבת מסניפים מעוצבים, משירות מקצועי ואדיב, ובעיקר ממבחר טעמים, שלא תמצאו בשום מקום אחר. ברשת 'בורגרים' יש ללקוח את החופש לבחור ולגוון בארוחה חדשה מדי יום.

עיתון דה- מרקר בדק וקבע: "הכי זול הכי טעים: בורגרים מנצחת במבחן הטעם"

'בורגרים', כתובת: טיילת צפונית ליד הגשר (מול אטרקציית הכדור, בית הגשר, 'בצל ירוק' לשעבר), טלפון: 08-6636338. שעות פתיחה: שבת-רביעי:11:30-02:00, חמישי-שישי:11:30-04:00. משלוחים/טייק אוואי (גם למוסדות ולעסקים במחירים מיוחדים). הנחה של 10% לתושבי אילת (לא על עסקיות). אפשרות לאירועים של עד 50 איש במקום.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש