תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 16/1/2014 19:06 ● ערב ערב 2637
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב מרקורי, המביא איתו תקופות פחות נוחות לפעולה, נמצא אצלכם בבית הכספים ועומד לבצע שם את נסיגתו הקרובה. זה הזמן שלכם לבדוק את ההתנהלות הכלכלית.

גדי


הכוכב וונוס עדיין נמצא במזל שלכם בנסיגה ולכן הוא מקצין כרגע אירועים שונים במערכות היחסים שלכם. מאחר ומקוריות ביחסים אינה בדיוק הצד החזק שלכם, הרי שהפעם אתם נדרשים לעשייה חדשה ומתוכננת מראש כדי לוודא שאתם אכן פועלים נכון. זה בדיוק הזמן המתאים לבדק בית עם האנשים שנמצאים אצלכם במעגל הראשון ולבקש מהם משוב על ההתנהלות שלכם מולם.

דלי


הכוכב מרקורי נכנס למזל שלכם ויבצע כאן את נסיגתו הקרובה. עובדה זו מלמדת על כך שאתם עומדים להיות מאוד רגישים לגבי הצרכים הרגשיים בתקופה הקרובה ולא תהיו מוכנים לוותר על תחומים רבים שמבחינתכם הם האני מאמין שלכם. הגיע הזמן שלכם לעמוד על דעתכם בתחומים החשובים לכם. אתם מאוד מקוריים ויצירתיים בדרך מחשבתכם, ולכן חשוב מאוד שלא תוותרו על עמדותיכם.

דגים


בתקופה הקרובה, יהיה לכם חשוב מאוד לקבל את אישור הסביבה לכל המעשים שלכם. אתם פועלים רבות לחיזוק הקשרים המשפחתיים על ידי יצירת אירועים משותפים, כך שבדרך זו כולם יכירו היטב את כולם ויהיו חייבים לשתף פעולה על מנת להעביר את הזמן בנעימים. הקשיבו לתת המודע שלכם בכל פעם שאתם מנסים להגיע לפתרונות יצירתיים, אך מרגישים שאין לכם את התשובה הנכונה.

טלה


הכוכב מארס המביא איתו עשייה ופעולה נמצא אצלכם בבית השותפויות, ולכן נראה שאתם עלולים להיות חמי מזג כלפי אנשים קרובים אליכם ולעיתים יקרה מצב שהם לא יבינו מדוע אתם בוחרים להתנהג בדרך שאתם מתנהגים. מבחינת הקריירה, זה הזמן שאתם מנסים לדחוף את עצמכם קדימה ואף להצליח בכך. נסו לשתף פעולה עם אנשים קרובים ולהביא אותם לכך שיתמכו בכם בדרכים נעימות ומתוחכמות.

שור


נושאי עבודה עומדים להיות מאוד משמעותיים בפרק הזמן הקרוב בגלל ביקור הכוכב מארס בבית המקושר עם תחומים אלה. מומלץ לכם גם לבדוק את כל הנושא הבריאותי בחייכם ולא להזניח. בין החודשים מרץ ליוני 14', מומלץ לכם לא לעבור טיפולים קוסמטיים או בריאותיים מרצון, אלא רק מה שאתם חייבים לבצע.

תאומים


אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לבחור לעצמכם דרך פעולה ולא להתעקש על נושאים שאין לכם עליהם שליטה. מבחינה כלכלית, אתם נמצאים בתקופה שהיא הרבה יותר טובה עבורכם, ונראה שהשתחררתם במקצת מהנטל הכלכלי הכבד שהרגשתם בתקופה האחרונה. נושאי עבודה ימשיכו להיות דומיננטיים כיוון שזה למעשה המפתח עבורכם לחיים טובים וקלים יותר.

סרטן


הכוכב יופיטר נמצא אצלכם במקום המקושר עם יכולת ההתפתחות שלכם בחיים. נראה שבאים לקראתכם בכל התחומים החשובים לכם. על כן, זה הזמן שלכם לבדוק האם אתם מתנהלים נכון אל מול האחרים כאשר אתם מנסים לנהל איתם משא ומתן עסקי. מבחינה אישית, אתם בתקופה שבה מומלץ לכם להיזהר במקצת בכל הקשור לנושאי בית ומשפחה כיוון שנראה שלאחרונה יש לכם נטייה ללחוץ במקצת את האחרים.

אריה


הכוכב מרקורי נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות, הוא המקום המאוד רגיש אצלכם בתקופה זו. אתם נמצאים בזמן שמהווה עבורכם כור היתוך לחיים בכל הקשור במימוש תוכניותיכם במסגרת שלכם. מאחר ואתם חשים שנושאים רבים סוגרים עליכם ולוחצים אתכם להגיע להחלטה, נראה שלעיתים לא תדעו להבחין מי הם האנשים שבאמת איכפת להם מכם ומוכנים לעזור לכם בכל דרך.

בתולה


אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד לחיזוק הקשרים הבין אישיים שלכם במסגרת החברתית בה אתם נמצאים. סביר להניח שתמצאו אנשים שיצטרכו את עזרתכם ואתם תענו לכך בחיוב ואפילו בשמחה, כיוון שבדרך זו תוכלו לממש את המטרה העיקרית שלכם בחיים פעמים רבות, והיא הנתינה מתוך רצון טוב וללא כוונות של חישובים מראש. מבחינה כספית, זהו אינו זמן טוב לשינויים ולכן חכו עד לחודש מאי.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת עבורכם בתחומים שמאוד חשובים לכם בחיים. יש לכם עכשיו יכולת לעשייה מהירה ויעילה של נושאים חדשים בחייכם שרק לאחרונה החלטתם שאתם מעוניינים לקחת על עצמכם. מבחינה מקצועית, זהו הזמן לשווק את עצמכם ולהראות לממונים עליכם את יכולותיכם המקצועיות. נראה שבתקופה הקרובה יזדקקו לכם גם בבית, כך שתצטרכו לחלק את זמנכם בין הבית לעבודה.

עקרב


אתם מחוברים מאוד לצד הרגשי של חייכם ומחפשים תשובות לשאלות נוקבות שחשובות לכם כדי שתוכלו לארגן את חייכם בהצלחה כפי שאתם מתכננים לעתיד. ייתכן ואתם מרגישים מחויבות לסביבה הקרובה כיוון שמאוד חשוב לכם לצאת בסדר מול כל האנשים שאתם יודעים שאתם חייבים להם תודה. נושאי בית ומשפחה עומדים לצאת קצת מפרופורציה בתקופה הקרובה, ולכן מומלץ לכם לשמור על מוצא פיכם.

קשת


בחודש הקרוב, תהיו עסוקים ביצירת פרופורציות חדשות לחייכם כיוון שנראה שלאחרונה איבדתם אותם במקצת. כל הסביבה שאתם חיים בה ביום יום תדרוש מכם לקחת אחריות על חייכם ולא להתערב במקומות שאינם שייכים לכם. מבחינה אישית, זה הזמן הנכון לחזק את מעמדכם החברתי ולצאת עם תוכניות חדשות לאחר שהבנתם בתקופה האחרונה שאתם הם אלה שצריכים לקחת את המושכות לידיכם על מנת שדברים יתבצעו.


*מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
*התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש