פיצה כמעט חינם הגיעה לאילת

מאת: אביבה דקל ● 9/1/2014 21:11 ● ערב ערב 2636
תודו, שמעתם עליה רבות. תודו שייחלתם ש'פיצה כמעט חינם' תגיע גם לאילת= אז רבותיי היא הגיעה ובגדול. וכשכמה כן היא – במחיר - 20 ₪ בלבד, תקבלו פיצה משפחתית גדולה ועסיסית. לכל תוספת על כל המגש תוסיפו -5 ₪ בלבד. במילים אחרות- במחיר של שני משולשים בפיצריות אחרות, תקבלו ב'פיצה כמעט חינם' פיצה משפחתית שלמה. עובדה.
פיצה כמעט חינם הגיעה לאילת

ביום ההולדת האחרונה אליה הוזמנתי, טעמתי אותה. אז נכון שהיו ספקנים שלא האמינו שטעמה של פיצה שמחירה כמעט חינם יכול להשתוות לטעמה של פיצה יקרה, אבל במבחן הטעימה רבותיי, הוכח ש'פיצה כמעט חינם', היא טעימה ועסיסית. קשה להאמין שבמחיר נמוך שכזה, זו התוצאה.
'פיצה כמעט חינם' היא רשת שלה 35 סניפים ברחבי הארץ. ארבעה מהסניפים שייכים למשפחת אנקונינה: הסניף בבאר שבע, בקרית גת, בבית שמש, ומזה חודש פועל הסניף הרביעי של המשפחה באילת. אבי אנקונינה החליט שהגיע הזמן שגם באילת יהיה סניף של רשת 'פיצה כמעט חינם' ושגם תושבי אילת יוכלו ליהנות מפיצה במחיר שווה לכל נפש. מה זה שווה לכל נפש, מחיר מצחיק ממש. עשרים שקלים ופיצה משפחתית טרייה חמה ואיכותית שלכם. וכשאבי מחליט משהו הוא גם עושה. הוא עזב את קריית מלאכי , ירד לאילת והחל מתחילת נובמבר, פועל גם אצלנו סניף של הרשת המצוינת הזו.

לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מהפיצה


סניף 'פיצה כמעט חינם' ממוקם במרכז 'חופית', מקום מרכזי נגיש ונוח, צמוד ל'אופטיקנה' ו'אורנג''. המקום מעוצב בסגנון עכשווי, צעיר וטרנדי בצבעי אפור ואדום, מצוחצח ומזמין. המטבח פתוח והפיצות נאפות לעיני הקהל שיכול לצפות בעוסקים באפייה ולהיווכח עד כמה נקי המטבח ועד כמה מקצועיים העובדים המכינים את הפיצה. אבי הביא אתו מקרית מלאכי צוות מקצועי ומחויך, האמון על שירות מצוין. פשוט נעים להגיע, לקנות פיצה טעימה שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנה ולקחת הביתה או לאכול במקום. למרות ש'פיצה כמעט חינם' היא עסק שזה עתה נפתח, המקום כבר מוכר לרבים, הטלפון למשלוחים לא חדל מלצלצל ורבים מגיעים כדי לקנות וליהנות מפיצה טעימה במחיר מצחיק.
ל'פיצה כמעט חינם' אין אמנם שירות משלוחים משלה, מה שלא פוגע במהירות ובטיב שירות המשלוחים המבוצע על ידי חברת משלוחים חיצונית הגובה -12 ₪ למשלוח.
איך זה שהפיצה כל כך זולה? איך אפשר לגבות מחיר כזה ועדיין להרוויח, "שאלתי את אבי אנקונינה, בעל הסניף האילתי שהסביר לי: "לא המצאנו כלום. כל איש עסקים יודע שאפשר למכור במחיר נמוך, ועדין להרוויח אם המחזור גדול מספיק. במקרה שלנו, הרשת מספקת את החומרים האיכותיים, אבל לא מכתיבה את המחירים. החלטנו שבימים אלה, כשרבים מתלוננים על כך שקשה לגמור את החודש, צריך לתת לכמה שיותר אנשים ליהנות מהפיצה שלנו. הורדנו בכל הסניפים שלנו, עד כמה שאפשר את מחיר הפיצה, כתוצאה מכך המחזור גדל ואנו לא מפסידים. אנחנו אמנם צריכים לעבוד קשה יותר ולאפות יותר פיצות, אבל בסופו של דבר אני מבטיח לך שאנו לא מפסידים והלקוחות מרוויחים בגדול. חשוב לי מאוד להדגיש, שהמחיר השווה לכל כיס של הפיצה לא בא על חשבון האיכות. הגבינה היא 100% גבינה, הרוטב האיכותי מסופק על ידי הרשת לכל הסניפים, כמו גם הבצק הטעים, ויש גם תוספות כמו: זיתים ירוקים או שחורים מעולים, תירס, פטריות, בצל, עגבניות טריות, אקסטרה גבינה, גבינה בולגרית, טונה, או שיפקה. אנו מקבלים תגובות מצוינות, ואנו תמיד מוכנים לקבל הערות ולשפר".

ב'פיצה כמעט חינם' אין מכירה של משולשי פיצה. כאן מוכרים רק פיצות שלמות, אבל כשמחיר פיצה משפחתית הוא כמו שני משולשים, מי צריך פחות?
'פיצה כמעט חינם' היא כשרה למהדרין בהכשר בד"צ בית יוסף.

תמונת כתבה


'פיצה כמעט חינם'-
מיקום: מרכז חופית על יד אופטיקנה ואורנג'
טלפון: 08-9398883
פתוח: ימים א'-ה' 11:00-24:00 . בימי שישי סגור, מוצ"ש משעה אחרי צאת השבת ועד חצות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש