מאמא יוקרו – חנות הצעצועים שאסור לכם לפספס

מאת: אביבה דקל ● 9/1/2014 20:59 ● ערב ערב 2636
לא לחינם קראו בעלי רשת חנויות הצעצועים 'מאמא יוקרו' לחנויות בשם הזה- 'אמא אני רוצה' בתרגום לעברית. בחנות הרשת רחבת הידיים, שנפתחה לאחרונה במרכז 'רד' באזור המלונות, המבחר ענק, הפיתויים רבים וגם ההורים נסחפים בקלות ממש כמו הילדים. תנו קפיצה ואל תשאירו אותה רק לתיירים ו...זהירות ממכר, שלא תגידו שלא אמרנו
מאמא יוקרו – חנות הצעצועים שאסור לכם לפספס

'מאמא יוקרו', או בתרגום לעברית- 'אמא, אני רוצה', היא רשת חנויות צעצועים יוקרתית וותיקה שלה 14 סניפים ברחבי הארץ. אילתים רבים מכירים אותה מביקוריהם במרכז ובצפון. לפני כארבעה חודשים, פתח אופק אזולאי את הסניף האילתי של הרשת במרכז 'רד' החדש באזור התיירות, ועכשיו יש לילדים עוד מקום אליו הם יכולים לבוא ולא להפסיק להגיד "אמא אני רוצה" – שכן המגוון גדול והפיתויים לילדים בכל גיל (וגם להורים) הם כמעט אינסופיים.
אל תשאירו את 'מאמא יוקרו' רק לאורחים ולתיירים שבאזור המלונות. מומלץ לכם להגיע לחנות הצעצועים המדליקה הזו ומובטח לכם שגם אתם ממש כמו ילדיכם, תיהנו, שכן אופק, מנהל את החנות לפי שלושה עקרונות: מבחר גדול של סחורה איכותית, מחירים מצוינים ושירות מסור מכל הלב.
=

החנות הענקית היא כמו תיבת קסמים המכילה אין ספור אוצרות לילדים וילדות בכל הגילים. החנות הצבעונית מחולקת למחלקות של צעצועים ומשחקים לבנים, לבנות, לתינוקות ולמחלקות המתאימות לכולם.
לתינוקות תמצאו כאן החל מצעצועים שתולים על העגלה או על המיטה – צעצועים מנגנים, צעצועים מאירים והמון צעצועים צבעונים ויפהפיים, ועד אוניברסיטאות, בוסטרים, משחקים של חברת 'פישר פרייס', 'טומי', 'פליי גרו' ועוד מוצרים של החברות המובילות בתחום.
לגילאי שנתיים תמצאו כאן את 'הבית שלי', לגילאי שמונה ומעלה תמצאו הרבה משחקי אסטרטגיה ומלחמה.
לבנות- בובות תינוק שאוכלות, שותות, עושות פיפי, שרות, מדברות ובוכות וכמובן עגלות טיול, סל קל ומיטות בכל הגדלים, בהתאם לגודל הבובות.
בובות מכל הסוגים: ברבי, בראץ, סטפי, הלו קיטי, נסיכות, ולילדה שלא רוצה בובה מתוקה ויפה תמצאו כאן, בובות מפלצות חמודות להפליא מתוצרתFRANKI STEIN ו MONSTER HIGH, וגם בתי בובות ומטבח מצויד, מאובזר ומאיר ועוד....
לבנות האוהבות להתקשט ולהתאפר מחכות כאן ערכות טיפוח, משקפי שמש, כובעים,תיקים, ג'יבוטים, תכשיטים – טבעות עגילים צמדים ושרשראות.

מיוחד ל'מאמא יוקרו' באילת- סיכות ראש וסרטים לראש מקסימים עבודת יד שלא תמצאו במקום אחר.
ואם במקרה יורד גשם, מחכה לכם כאן סטנד מלא מטריות (או אולי שמשיות) צבעוניות כמו שילדים אוהבים.

גם הבנים ימצאו כאן כמעט כל מה שעולה בדעתם: מגוון רחב של צעצועים ממונעים – מכוניות, מסוקים, רובוטים וסירות על שלט, קונסולות משחק כמו פליי סטיישן, אקס בוקס, טאבלטים ועוד.

לבנים וגם לבנות כל סוגי המונופול: כרטיסי אשראי, מונופול מליונר, מונופול פלאי עולם וכמובן גם מונופול קלאסי. וגם 'טליסמן', 'המתישבים של קטאן' ומבחר גדול מאוד של משחקי מחשבה, כולל 'סטראטגו', פאזלים בכל מספר של חלקים, ובדרגות שונות של קושי. פאזלים רגילים, פאזל תלת מימדי ופאזל רצפה החל מ- 24 ועד 108 חלקים.

לילדים חובבי מדע תמצאו ב'מאמא יוקרו' מיקרוסקופים, טלסקופים ואפילו טלוויזיאסקופ – מיקרוסקופ שלא צריך להביט בו לתוך העינית, כי כל מה שרואים בו מופיע על מסך הטלוויזיה שלו – קל ונוח במיוחד לגילאים צעירים..
משחקי הרכבה לכל הגילאים: גו לגו, מגה בלוק, פליי מוביל ו- BAN-BAN. משחקי קופסא, משחקי יצירה, משחקי קודקד, משחקי אורדע, משחקי שפיר (טקי למשל), משחקי קלפים ועוד.

לשפת הים ולבריכה: גלגלי ים, סנפירים, כדורי ים, מצופים, תניני, לווייתנים, בריכות, שנורקים, משקפים וכמובן כלים למשחק בחול.

לילדי בתי הספר והגנים: תיקי אוכל ובקבוקי שתייה אקולוגיים מתכלים.

ומה עוד? עוד המון דברים קטנים ונחמדים כמו מבחר גדול של בובות פרווה TY , שושני שוקולד, מחזיקי מפתחות, חוברות צביעה ומדבקות, קיפודורים מאירים בכל מיני גדלים, מנורות לילה לחדרי ילדים של מותגים מובילים.

פינה מיוחדת בחנות מוקדשת לימי הולדת. תמצאו בה מבחר גדול של זרי יום הולדת, נרות, הפתעות, ובנוסף מבחר גדול של בלוני הליום במגוון של צורות וצבעים. לדברי אופק, בעל החנות, ב'מאמא יוקרו' בלוני ההליום הם במחירים הזולים בעיר.
"לא רק שהמבחר אצלנו ענק", אומר אופק בגאווה, "המחירים נוחים ויש מבצעים רבים".
=רסטר- מבצעים רבותיי, מבצעים
בין המבצעים שתמצאו השבוע בחנות: בובת הלו קיטי רק ב -24 ₪,
מכונית על שלט עם שלוש שנות אחריות רק ב -30 ₪,
רובוט יורה דיסקיות על שלט ב -60 ₪ במקום - 150 ₪,
אוניברסיטה/שטיח פעילות לתינוק של 'פלייגרו' ב -180ש"ח במקום -300 ₪,
אוהל כדורים המקורי + 100 כדורים ב -90 ₪ במקום -170 ₪ ,
בובת ברבי עם סוס ב -100 ₪ במקום -200 ₪
ועוד הרבה הרבה מבצעים. בנוסף לכל המבצעים.

ובנוסף לכל אלו- ב'מאמא יוקרו' תושבי אילת מקבלים 12% הנחה עם הצגת כרטיס תושב.
אז אל תהססו, תנו קפיצה ל'מאמא יוקרו', שירות מסור מכל הלב מובטח. (תדמית)

מאמא יוקרו-
מיקום: מרכז 'רד' החדש מול מלון 'אמריקנה'
טל: 08-6719096
פתוח: שבעה ימים בשבוע 10:00-21:00




חדשות אילת