טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 9/1/2014 20:23 ● ערב ערב 2636
מאת: רחל ארז
טור טארוט

אחות רחמניה


"מה יהיה?", שאלה בבלבול ללא הרף.
-"לא יהיה דבר", השבתי. "את נשואה! גם אם לא לגמרי באושר. גם אם מאסת בבעלך. גם אם קיימת בך מחשבה לפרק. כרגע את מחויבת בברית הנישואים, ובל לך לשכוח את הפן האתי שמחייב המקצוע בו בחרת".
הביקורים היומיומיים הקבועים הפכו להרגל, ויוסי הגיע למצב שבו הוא מטלפן לאחות ושואל באיזה טעמים להביא את העוגיות לקפה. אבן שחקו מים!!!. יום ועוד יום, וכך מדי יום נפגשו ורקמו שיחות חולים, ואחר כך שיחות חולין, ולבסוף התכתובת נעשתה אישית! הבן נקשר לאישה הנאה שטיפלה ודאגה לאביו, והאחות נהנתה מתשומת לב, סימפטיה ואהדה.
מבלי משים איבדה את ראשה בתוך המערבולת הרגשית שנוצרה.
"את האדם שחולה נושא אליו את פניו בצר לו. את זו המופיעה בלבוש לבן כמלאך ושבידיו מענה לתפילה האילמת של בני המשפחה", הזכרתי לה.
"לינור יקרה, זוהי אשליה מסוכנת!! אל לך לשכוח את התפקיד שבחרת לבצע בחיים- אחות רחמניה וזהו!".
בסיפור הזה האב פיתח סימפטיה ואהדה למי שמטפלת בו מדי יום, וכך גם בנו, שפקד את מיתת חוליו של האב מדי יום. "יוסי הבן, נחשף אף הוא למעלותייך ולליבך החם. אבל!!!!! אסור לאבד לך את הראש לינור. את זו שאמורה לשים חיץ בין לינור האישית ללינור האחות העובדת. לא האובדת! הקלפים מלמדים עליך מידות טובות של נאמנות ומוסר גבוה. אז גם אם התבלבלה עליך דעתך במעט, תודי לאל שכך נקטע רעיון הפלרטוט באיבו. ובנוגע לבן החולה, ברגע שהמוות נגע בחייו ובאשליה, האבל גבר על הכול. המוות עורר את האמת שבחיים. האמת שאת נשואה והוא פיתח תלות בטיפול המסור שלך באביו. עליך למחוק את הטלפון שלו ולהניח לו להתאבל על אביו. את היית חלק מתקווה סמויה של יוסי שיחל להחלמתו של אביו".

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש