סולונג'-כשמקצועיות ונתינה נפגשים...

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 9/1/2014 20:18 ● ערב ערב 2636
סולונג'-כשמקצועיות ונתינה נפגשים...

תמונת כתבה


סולונג', תושבת אילת מזה 16 שנה, שעלתה ממונטריאול קנדה, בעלת 21 שנות ניסיון בתחום היופי, אליו התוודעה בגיל צעיר, והוא מהווה חלק בלתי נפרד ממנה מאז ומתמיד. מאחר ולמדה במונטריאול את תחום הדרמטולוגיה במשך שנתיים וחצי, יום יום, מבוקר ועד ערב והתמחתה בו ובעלת תואר, היא מביאה את הידע הזה אל תחומי היופי בהם היא עוסקת, על ידי אבחון סוג העור/שיער וטיפולים המותאמים בדיוק ללקוח. סולונג': "לפני הכל, חשובה לי בריאות המטופל. אני מאמינה גדולה בשיטות הרפואיות, שמוכיחות עצמן ללא צל של ספק כל פעם מחדש. לימודי הדרמטולוגיה המעמיקים אותם עשיתי מוכיחים לי שהטענה הזו נכונה כל פעם מחדש".
בנוסף, למדה סולונג' את תחום הספרות והאסתטיקה, באותו בית ספר מתקדם במונטריאול. סולונג' לא שוקטת על השמרים, והלימודים בתחום נמשכים כל הזמן: "אני נוסעת לכל הכנסים בתחומי העבודה שלי כדי להיות כל הזמן בעניינים, אילו שעוות חדשות יצאו, אילו חידושים יש בתחום הפדיקור/מניקור, השיער ועוד", היא מספרת.
לפני שנתיים וחצי, פתחה סולונג' את מכון היופי שלה: "הגשמתי חלום, כי תחום היופי, הטיפול והנתינה הם בנשמה שלי", היא מספרת בחיוך.
במכון של סולונג' תוכלו לקבל טיפולי פדיקור ומניקור רפואיים, למשל טיפול ביבלות, פטרת, ציפורן חודרנית ורגל סכרתית, וכמובן גם מריחת לק. טיפולים נוספים: שעוות בכל הגוף (מחברות מובילות כמו: 'פראנס ביוטי' – שעוות מתקלפות לפנים ולאיזורים האינטימיים ו'דפילב' ומשתמשת גם ברולר), על מיטת טיפולים מקצועית, ופינת מספרה, בה תוכלו להסתפר ולהתפנק בעיצוב שיער מקצועי וגם בצבע לכיסוי מושלם של שיער שיבה, גוונים, פסים (בשימוש בחברות 'אינדולה' ו'לוריאל'), וכמובן גם סידור גבות ושפם בשעווה, בפינצטה ובחוט. גולת הכותרת במכון של סולונג' הוא ללא ספק תחום האיפור הקבוע – אותו אהבה מאז ומתמיד, למדה אותו בחו"ל (קנדה) בעברה, ולאחרונה ממש למדה לתעודה את התחום בביה"ס 'מישל מאייר' בעיר, האקדמיה הבינלאומית למקצועות היופי, לימודי תיאוריה עם המון התנסות מעשית, שם בעיקר התעדכנה בחידושים בנושא. "זהו תחום שצריך לדקדק בו באופן מיוחד", מספרת סולונג', "לפני שניגשים לעבודת התכל'ס, יש המון עבודה מקדימה, כמו תשאול לגבי סוג העור, צבע העור, צבע השיער, מבנה הפנים, רגישויות בעור ועוד. רק לאחר כל האבחון המקצועי, והגעה להסכמה עם הלקוחה בנושא עיצוב הגבה או קו האייליינר או השפתיים, רק אז עושים את האיפור הקבוע. מכיוון שאני אוהבת תמיד לעבוד עם חומרים טבעיים ועם עיצובים וצבעים טבעיים, אז גם בנושא האיפור הקבוע אני דוגלת בעיצוב שייראה הכי טבעי – והכי מתאים ללקוחה ועם זאת ישדרג לאין ערוך את הלוק שלה, שלא לדבר על כך שזה חוסך המון זמן של איפור מדי יום". סולונג' מעניקה גם ייעוץ ואבחון חינם בתחום האיפור הקבוע למעוניינים.
סולונג' חרטה על דגלה – היגיינה, מקצועיות ואסתטיות.
אצל סולונג' יש מבצעים שונים, כדאי להתעניין במקום.
עכשיו למשל, יש במכון של סולונג' – מבצע חורף על איפור קבוע!

סולונג', רק בתיאום תור מראש – 054-5856842, 08-6332855.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש