חורף חם בדדיס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 9/1/2014 20:17 ● ערב ערב 2636
צילום: זוהר רביבו / אם כבר סנדוויץ' בר כשר, אז 'דדיס' מביאים לכם את הסנדוויצ'ים ברמה שלא הכרתם. אין על סנדוויצ'ים מחממים לחורף האילתי הקר = 'דדיס' כי איכות היא לא מילה גסה
חורף חם בדדיס

תקף אתכם רעב? אל דאגה - 'דדיס' סנדוויץ' בר יסגור לכם את הפינה הזאת, ואתם – תלקקו את האצבעות. בין אם אתם בבית, בעבודה – ותזמינו משלוח ובין אם יש לכם חצי שעה לא יותר, אין כמו להתפנק במקום עצמו על הדברים הטעימים, עם נוף ים סוף הפרוש מנגד.
אז למי שלא מכיר, ואין הרבה כאלו, 'דדיס' סנדוויץ' בר מצוי בנוף האילתי כבר שבע שנים, והוא כאן להישאר לשמחתנו. בעלי המקום, ניר וגבי מבטיחים שתיהנו מכל ביס.
ב'דדיס' מכינים את הכל במקום, תוצרת בית, טרי טרי, החל מהבאגטים הנאפים כאן מדי יום, דרך הסלטים הטריים, ממרחי הבית ועד לבשרים. ואם בבשרים עסקינן, אז קבלו טעימה ממה שייכנס לכם לבאגט הטרי והחם: קבב כבש, מעורב ירושלמי, פרגיות עסיסיות, שניצל ביתי, חזה עוף ואפילו קציצות מרוקאיות מדהימות שמכינים במקום, רוסטביף ומוקפץ תאילנדי. ולא רק בבאגט, את כל האחרונים תוכלו גם לאכול בצלחת. במחלקת הבשרים הקרים תמצאו: פסטרמה בדבש, פסטרמה רומנית, כתף בקר, מיני סלמי. במקום תוכלו להתענג גם על ארוחות בוקר על טהרת שקשוקות וחביתות. בא לכם פלאפל? גם את זה מכינים כאן באהבה. אתם בקטע של סלטים עשירים? אז במקום תוכלו להנות גם מסלטי טונה, חזה עוף וירקות על בסיס עגבניות, מלפפונים וחסה.
אם בא לכם איזה דיל מגניב הכולל שתיה וצ'יפס/טבעות בצל, ב'דדיס' בנו לכם ארוחות כאלה: למשל ארוחת המבורגר – במחיר 35 ₪, ארוחת פרימיום - פרגית/סטייק אנטרקוט – ב- 44 ₪, ארוחת 'דדיס' – קבב/מעורב/קציצות מרוקאיות – ב- 39 ₪ בלבד.
ממש בצמוד לסנדוויץ' בר, תמצאו גם בר עשיר של מיצים 100% טבעיים הנסחטים טרי טרי מול הלקוח, עוד פינוק מבית 'דדיס'. כדאי שתפנקו את עצמכם במיץ תפוזים סחוט טרי - שהרי אין על ויטמין סי בחורף!
ב'דדיס' בר (Daddy’s Bar Eilat) מקפידים על טריות, איכות ושירות מקצועי.
למה לבחור בכם, אני שואלת.
התשובה לא מאחרת מלהגיע: "כדאי שתטעמו ואז תבינו למה כדאי לבחור בנו...".

'דדיס', כשר בשרי, בניין ה'ספירל' במרינה, דרך פעמי השלום מספר 2, משלוחים עד 12:00 (בקיץ – עד 04:00). טלפון: 08-6317662.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש