תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 29/11/2013 12:51 ● ערב ערב 2630
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הצורך שלכם לקחת אחריות על חייכם גובר והולך ונראה שאתם זקוקים להפעלת האינטואיציה הפנימית שלכם על מנת לדעת כיצד לפעול בנדון.

קשת


הכוכב מרקורי עדיין נמצא בבית תת ההכרה שלכם, כך שנראה שאתם עדיין עסוקים בתהייה ושאלת שאלות לגבי תחומים שונים בחייכם שאתם מרגישים שעדיין לא מימשתם את עצמכם בהם. מאחר ואתם נמצאים בתוך תהליך יום ההולדת שלכם, זה עדיין לא הזמן המתאים וגם העייפות שלכם גבוהה מתמיד ויש לכם צורך בשינה מוגברת. זה הזמן להקפיד על משטר תזונה ודיאטה נכונים שיעזרו לכם לעבור בשמחה את תקופת יום ההולדת.

גדי


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וייתן לכם את האפשרות ליהנות מהאנרגיה הטובה שלו ויביא אתכם למקומות בהם תרצו פינוקים שיעזרו לכם להמשיך וליהנות כפי שאתם עושים במהלך כל החודש האחרון. זה הזמן להרשות לעצמכם לפעול בדרך חדשה ומעניינת שתעזור לכם לצאת מהמשבצת שאליה הורגלתם ולבחון סגנון חיים חדש שיעזור לכם במיתוג עצמכם והצבתכם במקום שבאמת מתאים לכם.

דלי


במהלך כל החודש הקרוב, מומלץ לכם לא לחשוף את תוכניותיכם ורגשותיכם כלפי הקרובים לכם, כך שאת המשפט 'סייג לחוכמה שתיקה' מומלץ לכם לאמץ. את דעותיכם ורגשותיכם שמרו בדרך כזו שלא תזיק לכם בהמשך הדרך, כאשר אתם באים לשפוט את הקרובים לכם בגלל מעשים שלהם כלפיכם. הכי חשוב עבורכם זה לשמור על הגבולות האישיים שלכם ובהתאם לכך להתנהל.

דגים


בתקופה האחרונה, אתם בולטים מתמיד ואתם אף מרגישים שהולך לכם טוב יותר מבחינה מקצועית. כל זה נובע מהעובדה שבית הקריירה שלכם מאוכלס בכוכבים מרשימים ? שגורמים לכם להבליט את עצמכם ואת המקצועיות שלכם לעומת פעמים ותקופות אחרות, שהעדפתם להיות צנועים ולשמור את מעשיכם ואף את דעותיכם לעצמכם. זה הזמן לפרוץ את המעגל הישן ולבנות לעצמכם תדמית חדשה.

טלה


זוהי תקופה שבה עליכם לבנות את התדמית המקצועית השלכם ובמידת הצורך אף להעלותה למודעות בפני אחרים כדי שיעזרו לכם בבחירת הנושאים הנכונים שעליכם לטפל בהם כדי לקדם את עצמכם במישור העסקי. נראה שאתם צריכים לעשות שינויים מאוד משמעותיים כדי לתמוך בדרככם המקצועית. חברים קרובים יעזרו לכם כך שאין לכם ממה לחשוש עד שתגיעו למטרה.

שור


הכוכב סטורן המביא איתו שינויים מתוך קושי ולקיחת אחריות נמצא אצלכם כבר שנה במקום המקושר עם כל הנושא הקשור לזוגיות ושותפויות, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק האם אתם פועלים נכון בכל הנוגע לתחום והאם אתם מוערכים על ידי הקרובים לכם על ידי כך שאתם יכולים לפעול בחופשיות וללא מכשולים. ייתכנו עימותים על רקע דעות שונות בתחומי חייכם האישיים.

תאומים


אתם ממשיכים ליהנות מהשפעותיו הטובות של יופיטר כוכב השפע בבית הכספים שלכם. עובדה זו מביאה לכך שהנה סוף סוף אתם נהנים ומרוויחים תמורה כספית ההולמת למאמציכם, אחרי שתקופה כל כך ארוכה היו לכם קשיים כלכליים ולעיתים אף לא ידעתם כיצד לצאת מהם. הנה הגיע הזמן שלכם ליהנות ולא לחשוש מלהיכנס להוצאות חדשות גם אם יש בהן לקיחת סיכון, מתוך ידיעה שתוכלו לעמוד בכך.

סרטן


זה הזמן שלכם ליהנות מסגנון חיים חדש בכל הקשור ליחסים הרגשיים שלכם. נראה שמערכות יחסים שלא התאימו לכם הסתיימו להם לחלוטין ביחד עם תקופה ארוכה שבה חיפשתם פיצוי לקשר. הכוכב וונוס המקושר עם מערכות יחסים נמצא כרגע בבית הזוגיות שלכם, ונראה שהוא זה שאחראי לשינויים שאתם חווים כרגע בתחום זה. בנוסף, זה הזמן המתאים שלכם להשקיע בעבודה ולהוכיח את עצמכם.

אריה


בתקופה הקרובה, תרגישו מחויבות בכל הנוגע לחיי הבית והמשפחה שלכם. נראה שמיקומו של הכוכב סטורן בבית המסמל את המעגל המשפחתי הקרוב ביותר שלכם גורם לכם לקחת אחריות חדשה על חייכם ואף לפעול בדרך כזו, בה אתם מוכנים לבחון את חייכם מחדש ובעיקר להתנהל שונה ממה שהיה עד היום, כך שתוכלו סוף סוף להיות שלמים עם עצמכם ועם העשייה שלכם.

בתולה


אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם מרגישים שיש לכם יכולות גבוהות להזיז דברים וכיוון שכך, אתם גם לוקחים על עצמכם אחריות כפולה שבה אתם מפעילים את האחרים על מנת שיעשו את הדברים בדרך שאתם בטוחים שהיא נכונה לכולם ובעיקר לכם. היזהרו מלכפות את דעותיכם על האחרים, כיוון שבדרך זו אתם עשויים להיכנס למלחמת כוחות שלא בהכרח תצאו ממנה כשידכם על העליונה.

מאזניים


במהלך כל החודש האחרון, נראה ששאלתם את עצמכם פעמים רבות כיצד עליכם לפעול ולמעשה מהם המניעים הפנימיים החזקים שלכם שגם מפעילים אתכם, כך שאתם נוברים בעבר בניסיון למצוא תשובות שיעזרו לכם לפתור את הפאזל. מבחינה כספית עדיין קשה לכם מאוד, כך שאתם מתלבטים מהי הדרך הנכונה לעזור לעצמכם לשקם את מצבכם הכספי, לעבוד ועדיין לחוש שאתם מממשים את חייכם.

עקרב


במשך כל התקופה הקרובה, תעסקו בנושאים כספיים כיוון שהשמש בשמיים מתארחת במזל קשת הוא בית המלמד כיצד יש להתנהל מבחינה כספית. ייתכן ויהיו לכם נסיעות שונות על מנת לשוחח בנושא זה עם אנשים שמבינים עניין ואתם תאלצו לבקש את עזרתם כדי שתדעו שאתם פועלים נכון. גם הצורך שלכם לשפץ את סביבת המגורים הקרובה שלכם יגבר ותפעלו לשיפור איכות החיים בדרך הנעימה ביותר.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש