ליאור חשמל – קנייה משתלמת מבית טוב

מאת: אביבה דקל ● 29/11/2013 10:36 ● ערב ערב 2630
המקרר מצפצף, התנור והכיריים כבר לא משהו, ואולי הגיע הזמן לרכוש טלוויזיה חדשה ולהתפנק בחוויית צפייה שלא הכרתם עד כה?. רוצים להתפנק במוצרי חשמל לבית? ואולי דווקא במזגן חדיש שלא זולל חשמל?. את כל אלו ועוד הרבה מוצרי חשמל של מיטב החברות המובילות, תמצאו ב'ליאור חשמל'
ליאור חשמל – קנייה משתלמת מבית טוב

מזה 11 שנים פועל במקום בו פעלה בזמנו החנות 'סלון ששון', סניף של הרשת הארצית 'ליאור חשמל'. רשת הנמנית על הרשתות הותיקות בישראל למוצרי חשמל ביתיים ומוצרי סטריאו וקולנוע ביתי מתקדמים מהמותגים הבולטים בעולם. רשת 'ליאור מוצרי חשמל', שהחלה את דרכה בשנת 1965, כחנות משפחתית במרכז ירושלים, מפעילה כיום סניפים ברחבי הארץ: בירושלים, באילת, בבית שמש, באשקלון במעלה אדומים, קרית גת, חיפה ומודיעין.
כרשת מובילה בתחומה, 'ליאור חשמל' מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי ואמין בתהליך הקניה ולאחריו, עובדה שמבטיחה לכל לקוח פתרון מהיר וכתובת בכל פניה ובכל נושא.
החנות 'ליאור חשמל' באילת היא חנות מרווחת, התצוגה בה מגוונת, המבחר גדול והמחירים שווים לכל כיס, וחשובים לא פחות הם שירות אמין, יחס טוב, ייעוץ וליווי הוגן לאורך כל הדרך - ואת כל אלה תמצאו ב'ליאור חשמל'. כל אלו עושים את ליאור חשמל באילת למקום מצוין להתחדש בו במוצרי החשמל לבית .

תמונת כתבה


את הסניף האילתי מנהל ג'ורג' זערור, שלו ניסיון של שנים רבות בתחום. ג'ורג' החל את דרכו ב'סלון ששון' המיתולוגי וכשהחנות עברה לרשת ליאור חשמל המשיך ג'ורג' עם הרשת והוא כאן, עומד לרשות הלקוחות עד היום. כתוצאה משנות ניסיון רבות בתחום יוכל ג'ורג' לייעץ לכם ולעזור לכם למצוא את המוצר החשמלי המתאים לכם בדיוק והכל ברוח טובה, בסבלנות ובחיוך. הצירוף של שני הגורמים – רשת ותיקה ואמינה ומנהל חנות מנוסה, מקצועי ואמין - הוא בהחלט צירוף מנצח וסיבה נוספת לרכז קניות בליאור מוצרי חשמל לבית.

הכל מכל וכל


בחנות 'ליאור חשמל' רחבת הידיים תוכלו למצוא את מיטב המותגים של כל מוצרי החשמל לבית: SAMSUNG, LG, BEKO AEG, ELECTROLUX ,SIMENS , HAIER ,AMKOR ,SAUTER MIELE, ARISTON, WHIRLPOOL, TEKA CANDY ועוד רבים וטובים. אין כמעט מותג שאינו מיוצג בחנות.

* מוצרי חשמל למטבח: מקררים, מקפיאים ,תנורי אפיה, כיריים, מדיחי כלים, מיקרוגלים, טוסטר אובן, קולטי אדים, קומקומים, מיקסר, בלנדר, מכונות אספרסו ועוד.
* מכונות כביסה ויבוש וגם מגהצי קיטור ומגהצי אדים במגוון מחירים .
* שואבי אבק מכל הסוגים, כולל שואב אבק רובוטי.
* מזגנים מתוצרת אלקטרה, תדיראן ,טורנדו ועוד - עם אפשרות התקנה או ללא התקנה - בהתאם לרצון הלקוח.
* טלוויזיות מתוצרת ,PHILIPS ,THOMSON ,TCL , SAMSUNG , LG, PANASONIC : עם אפשרות להתקנה ישירות על ידי היצרן ,מערכות סטריאו DVD, בידוריות ועוד.
* מכשירי טיפוח: מכונות תספורת, מכונות גילוח, מסירי שיער, מכשירים להחלקת שיער ועוד.
* טלפונים מתוצרת פנסוניק ויונידן.
* טאבלטים של היצרנים המובילים, וגם קונסולות משחק.
*המוטו של החנות הוא- "אנחנו כאן בשביל האילתים"- "מוטו בדיוק כמו זה שהיה בחנות 'סלון ששון' במשך כל שנות קיומה", אומר ג'ורג', מנהל הסניף האילתי, "לא בכדי אנו ממוקמים באזור התעשייה בעיר ולא באחד הקניונים. יש לנו לקוחות ותיקים שמלווים אותנו עוד מימי 'סלון ששון'. אנחנו דואגים לאילתים, מלווים כל לקוח משך שנים וכל הרוכש אצלנו מכשיר חשמלי כלשהו יודע שאנחנו תמיד לשירותו ודואגים לטפל בכל בעיה אם צצה".כך שאם אתם מחפשים מכשיר חשמלי כזה או אחר, כדאי שתיכנסו ל'ליאור חשמל' ותסגרו עניין.

'ליאור חשמל'
מיקום: הבנאי 56 אזור תעשיה אילת
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00, שישי 09:00-14:00
טל: 08-6333428 פקס08-6315578
אתר אינטרנט: WWW.LIOR-ELECTRIC.IL




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש