הידיים של יובל – נפש בריאה בגוף בריא

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 14/11/2013 21:03 ● ערב ערב 2628
הפעם הבאה בה תקבלו מסאז' אמיתי מידיים של מומחה בתחום, ולא סתם מומחה, אלא כזה שלמד לתואר שני, תהיה כמובן מידיו של יובל מיכאלובסקי. נסו ותתמכרו!
הידיים של יובל – נפש בריאה בגוף בריא

'הידיים של יובל' הוא עסק עצמאי שהוקם על ידי יובל מיכאלובסקי, בוגר מכללת 'אוהלו' ומוסמך וינגייט (תואר שני!) במדעי ההתנהגות של חינוך גופני (פסיכולוגיה של החינוך הגופני), מורה לחינוך גופני ולכושר וגם מעסה מקצועי בעל תעודות בתחום העיסוי השוודי והרפואי, אבנים חמות וטכניקות ספא. יובל מצוי בתחום הספורט מגיל 6, כך שנסיונו רב השנים יחד עם התארים המתקדמים, מביאים אותו להבנה מעמיקה של תחומי הספורט בכלל ושל תחומי העיסוי בפרט.
במסגרת עבודתו כמעסה רפואי מקצועי, מגיע יובל עד בית הלקוח, נותן שירות מקצועי ואדיב במחירים מיוחדים לתושבי אילת. במקביל לעסק הפרטי שלו, הוא גם עובד בקופת החולים 'הכללית' בתחום העיסוי הרפואי במסגרת 'כללית רפואה משלימה' במרפאה בשכונת השחמון. כך שהוא מצוי כל היום בתחום, מה שמוסיף המון נסיון וידע.

תאר לי את סוג העיסוי אותו אתה מבצע.
"מדובר בעיסוי רפואי משולב עם עיסוי שוודי לגילאי 18 ומעלה, לטיפול בבעיות גב, כתפיים, צוואר, רגליים וכד', כאשר יש טיפול בן 45 דקות וטיפול בן 60 דקות. במסגרת העסק העצמאי שלי, כאמור, בניתי מחירים מיוחדים עבור תושבי אילת. אני מגיע לבית הלקוח עם הציוד המקצועי ביותר. שירות ווי איי פי. אני משלב את כל הידע שצברתי במשך שנים בתחומי הרפואה, העיסוי והספורט בטיפול. כמובן שהטיפול מותנה בחתימת הלקוח על הצהרת בריאות".

חשיבות עיסוי רפואי


עיסוי רפואי הינו ביצוע פעולות עיסוי בעלות אופי פיזיותרפי על רקמות רכות, השלד, מפרקים, בלוטות לימפה וגידים באזורים שונים בגוף במטרה לגרום לשיפורים בריאותיים כגון: תפקוד טוב יותר של איבר, גמישות שריר, חידוש רקמה אשר ניזוקה כתוצאה מפציעה, הקלה בכאבי שרירים וכדומה. כמו כן, מעניק העיסוי הרפואי שיפורים כלליים במישור הפסיכולוגי כגון: הירגעות, שינה טובה יותר, טיפול נגד חרדות ולחץ נפשי. (מתוך אתר 'ויקיפדיה')

לקביעת פגישה: 'הידיים של יובל' – נפש בריאה בגוף בריא 054-9455558.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש