מסעדת גריל בר 'אשכרה' - אוכל אשכרה טעים

מאת: אביבה דקל ● 14/11/2013 21:02 ● ערב ערב 2628
תמיד כיף לחזור למקום בו האוכל טעים, האווירה נעימה והשירות מצוין והמחיר מתאים לכל כיס - מקום כזה הוא 'אשכרה' - שכל מי שביקר בה פעם מתמכר לטעמים של המקום וחוזר שוב ושוב כדי ליהנות מחוויית ארוחה מושלמת
מסעדת גריל בר 'אשכרה' -  אוכל אשכרה טעים

קצת יותר משנה עברה מאז נפתחה 'אשכרה', וכבר הפכה לכוכב בשמי המסעדנות של אילת. מאחרי הצלחה זו עומדים שניים – יואב פיטוסי, רווק אילתי בן 38, שף סוג 5 שמאחוריו תחנות רבות ומצליחות בתחום המזון, ורועי עמרם - רווק אילתי צעיר בן 27, שגם לו ניסיון לא מבוטל בתחום המסעדנות.

תמונת כתבה


כבר לפני 20 שנה, כשעוד שירת בצבא, החליט יואב שאוכל זה מה שהוא רוצה לעשות בחיים, וביקש לעבוד במטבח. משהשתחרר פתח קייטרינג ואחרי שש שנים החליט שעליו לעלות דרגה ונסע לצרפת כדי להתמחות בתחום המזון. כשחזר לאילת, עבד במספר מסעדות והגיע למעמד של שף רשתי של אחת מרשתות המזון הידועות בארץ. יואב עבד ברשת עד שהרגיש שהגיע הזמן להקים מסעדה משלו ופתח את 'אשכרה'.

מאין השם אשכרה? שאלתי את יואב פיטוסי
"חיפשתי משהו קליט, עממי, שיצלצל בכל דלת באילת ובחרתי ב'אשכרה', מילה שכל אדם משתמש בה".

מה יש ב'אשכרה' שאין במסעדות אחרות?
"לדעתי הדברים החשובים ביותר במסעדה מצליחה, בנוסף כמובן לאוכל טוב וטעים, הם היחס החם, השירות המצוין והניקיון המושלם ואני חושב שהצלחתי לשלב את כל אלה במסעדה שלי".

ואיך קרה שהחלטת להכניס שותף למסעדה ומדוע דווקא את רועי עמרם?
"אחרי שנה שבה ניהלתי, מלצרתי, בישלתי ותפעלתי הכל לבד, הבנתי שאני זקוק לעזרה – איך אומרים? צריך שנים לטנגו. את רועי הכרתי במקום בו עבדתי כשף רשתי, זיהיתי את הפוטנציאל שלו וידעתי שיחד נצליח בגדול. הבחור כריזמטי, אמביציוזי, חברותי ואיש שירות מושלם – אישיות שפשוט עושה את העבודה".

תמונת כתבה


רועי עמרם התחיל כשוטף כלים במסעדת בשרים במרכז ושם הכיר לראשונה את תחום המסעדנות ועם ההכרות הזו נולדה השאיפה להתקדם ולהצליח להגיע לתפקיד ניהולי. "מנהל המסעדה האמין בי, המליץ עלי בפני בעלי המסעדה ועזר לי להתקדם", מספר רועי, "לקח לא מעט זמן עד שנשלחתי לסניף באילת בו קודמתי לתפקיד ניהולי ושם פגשתי את יואב פיטוסי, שף המסעדה. כששמעתי שיואב פתח מסעדה, החלטתי ללכת לפרגן לו. ישבתי ב'אשכרה', התפעלתי מהאוכל המצוין, מהיחס החם ומהשירות המעולה וחזרתי למסעדה שוב ושוב עד שנכנסתי כשותף בעסק".

מה הוספת ל'אשכרה' שלא היה בה?
"נתחיל מזה שלדעתי יש ב'אשכרה' הכל, אבל מניסיוני למדתי שתמיד יש מה לשפר ומה ללמוד ומשהתחלקה העבודה בין שניים, התייעלה המסעדה מאד והדלתות נפתחו לתכניות רבות לעתיד. השאיפה שלי היא ש'אשכרה' תהפוך לרשת מצליחה מרובת סניפים".

איך אתם מסתדרים ביניכם?
"אני חושב שגם יואב וגם אני טובים מאד כל אחד בשטח שלו. אנחנו משתדלים לא להפריע אחד לשני, דואגים שכל אחד יעשה את המיטב בתחומו. אני חושב שזו הדרך להצלחה. אני מאד מרוצה מהשותפות ההרמונית שלנו".

מה בתפריט?
המיוחדים של 'אשכרה גריל בר' הם התבשילים הביתיים מהמטבח המרוקאי והטוניסאי כמו קוסקוס טוניסאי, מפרום, בשר ראש, דגים ותוספות כמו אורז, תפוח אדמה אפוי ושעועית מוקפצת. כמו כן מכינים כאן בכל יום 12 מיני סלטים טריים המוגשים עם פרנה – פיתה מרוקאית רכה וריחנית ישר מהתנור. בימי שישי - חריימה דגים שטעמו טעם גן עדן.
את כל התבשילים הביתיים ניתן לקנות במקום לפי משקל ולקחת הביתה ואפשר גם להזמין מראש תבשילים לפי בחירה בכמות הרצויה לכם, והאוכל יחכה לכם מוכן וארוז בדיוק לשעה שהזמנתם אותו.

מומחיות נוספת של 'אשכרה' היא בשרים על האש. מנת הדגל היא סטייק אנטרקוט 'פידלופ' על גריל פחמים. עוד על האש - מבחר שיפודים של פרגיות, אנטרקוט, פילה בקר, חלוויאת, כבד אווז, שישליק הודו, קבב כבש, קציצות קבב, סטייק פרגית, חזה עוף, וגם שווארמה בפיתה/באגט/לאפה או בצלחת.

צוות המסעדה הוא מקצועי, מיומן, מוכשר, אדיב וידידותי. השירות ב'אשכרה' מעל ומעבר, שכן תודעת השירות טבועה ביואב פיטוסי וברועי עמרם. הם מכירים היטב את לקוחותיהם ותמיד יצליחו לקלוע לטעם שלהם.

החל מתאריך - 1/11/13 - ארוחות עסקיות ב -59 ₪.

אז אם בא לכם להתפנק במסעדת בשרים מעוצבת בסגנון עדכני, באווירה חמה ונעימה וחשוב ביותר כשרה – 'אשכרה' היא הכתובת.

אשכרה גריל בר
המלאכה 18 א.ת. אילת, ליד 'הג'חנון של חני'
פתוח: ימים א'-ה' 11:00-23:00 שישי 11:00-16:00. סגור בשבת.
טלפון: 08-6587444
המסעדה כשרה בהשגחת רבנות אילת.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש