טובלי שטיחים ופרקטים

מאת: אביבה דקל ● 17/10/2013 19:59 ● ערב ערב 2624
צילום: זוהר רביבו / מתכוונים לחדש את הבית ובין השאר החלטתם להתקין פרקט? – 'טובלי שטיחים ופרקטים' היא החנות בשבילכם.גם אם בחרתם לכסות את הרצפה בשטיחים, ואת הקירות בטפטים, תמצאו כאן כל מה שאתם צריכים. המבחר גדול ומגוון ויש כאן הכל
טובלי שטיחים ופרקטים

'טובלי שטיחים ופרקטים' היא אחת החנויות הותיקות באילת. עסק משפחתי אותו הקימו סוזן וסמי טובלי לפני כשלושים שנה וגרמו לאילתים רבים לפאר את בתיהם בשטיחים מקיר לקיר, שהיו אז המילה האחרונה באופנת עיצוב הבית, או בשטיחים המונחים על הרצפה. היום מנהלים את החנות הבנים- שאול וג'ואי. הילדים, שכבר מזמן אינם ילדים, הם ילידי אילת, ומדרך הטבע האילתים מקבלים כאן יחס מיוחד.

מעצבים על פי צו האופנה


עיצוב הבית הוא טרנדי, בדיוק כמו אופנת הבגדים. ב'טובלי' נשארים עם היד על הדופק ונצמדים לקו האופנה העכשווית. בהווה, בהתאם לאופנת עיצוב הבית העכשווית, עיקר הפעילות בחנות היא בפרקטים.
בחנות המתחדשת של משפחת טובלי תמצאו:
*מחלקה לפרקטים: בה תמצאו מבחר גדול של פרקטים למינציה בעוביים שונים, בגוונים ובטקסטורות שונות מתוצרת החברות המובילות בשוק, כולל פרקטים מתוצרת BELTERIO מבלגיה שהם בין הטובים בעולם ועליהם יש ל'טובלי' שטיחים ופרקטים בלעדיות. כמו כן תמצאו אצל 'טובלי' פרקטים מעץ טבעי וגם פרקט תלת שכבתי. ב'טובלי שטיחים ופרקטים' לא רק מוכרים לכם את הפרקט במחיר של החל מ -42 ₪ למטר, שהוא לדברי הבעלים מחיר ללא תחרות, אלא גם מתקינים את הפרקט עבורכם באופן מקצועי עם אחריות על העבודה ללא מגבלת זמן.
*במחלקת השטיחים- תמצאו שטיחים מקיר לקיר, שטיחים לסלונים, חדרי שינה ושטיחים מיוחדים לחדרי ילדים של החברות המובילות בשוק. המבחר גדול ומגוון וכל אחד יוכל למצוא כאן את השטיח שהוא אוהב בהתאם לתקציבו. הנחת השטיחים מקיר לקיר היא חלק מהשירות והמחיר עליה הוא נוח מאוד.
*מחלקת טפטים: הטפטים חזרו לאופנה בגדול. כאן תמצאו מבחר ענק של כ- 2000 גלילי טפטים בצבעים ודוגמאות שונות. החל מ -50 ₪ לגליל המכסה 5 מ"ר. הדבקת הטפטים נעשית על ידי המתקינים של העסק, כולם אנשי מקצוע ממדרגה ראשונה.
*מחלקת וילונות: כאן תמצאו מבחר וילונות מודולרים: וילונות ונציאנים, ורטיקלים, לייט סקרין, רומאי ועוד בשלל דגמים וצבעים. את הוילונות אפשר לקבל לפי מידה ולפי רצון הלקוח וההתקנה על ידי צוות החנות המקצועי.
*דשא סינטטי: סוגים רבים בגוונים שונים במחירים ללא תחרות ומאיכות הגבוהה ביותר, כולל שטיחי דשא מיובאים וגם שטיחים מתוצרת מקומית.
מחלקה נוספת היא מחלקת P.V.C שהוא ציפוי רצפה עמיד במים המתאים למשרדים, חדרי ילדים, אולמות תצוגה וכו'
צוות 'טובלי שטיחים ופרקטים' מנוסה גם בעבודה מול אדריכלים. השירות אדיב, מקצועי ואמין, עמידה בלוח זמנים, לא לחינם לקוחות אילתים רבים לא מחליפים את 'טובלי' בשום חנות אחרת.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


'שטיחי טובלי'. מיקום: החרש 10 (מול 'הום סנטר')
טלפון: 08-6336978, איש קשר שאול 0578444824
פתוח: א-ה 08:00-20:00 שישי 08:00-14:00




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש