סלקט- חנות אופנה לכל המשפחה

מאת: אביבה דקל ● 10/10/2013 19:27 ● ערב ערב 2623
הסתיו כבר כאן וצריך לדאוג למלתחה חורפית. כדאי מאד לעשות זאת ב'סלקט', שם תוכלו לרכוש לכל המשפחה מלתחה חדשה באיכות מעולה תחת קורת גג אחת ובמחירים שפויים
סלקט- חנות אופנה לכל המשפחה

רשת 'סלקט', רשת אופנה לכל המשפחה בפרישה ארצית מקריית שמונה בצפון ועד אילת שבדרום, חרטה על דיגלה את נושאי השירות, האמינות ואיכות המוצר בשילוב עם נוסחת המחיר הנוח.
הסניף האילתי של 'סלקט', שנפתח ב- 2003, הביא איתו לקהל האילתי תרבות קניות חדשה - קניה מרוכזת של בגדים לכל המשפחה במחירים שווים לכל כיס. הודות ל'סלקט', הבינו אילתים רבים, שאפשר לרכוש מלתחה שלמה למשפחה במחיר בו יעלו להם שניים-שלושה פריטים בחנויות המותגים. אתם שואלים את עצמכם איך אפשר להוריד מחירים ולא על חשבון האיכות? התשובה היא פשוטה - המחירים הנוחים במיוחד נובעים מעובדת היותה של רשת ''סלקט' עסק סיטונאי המוכר גם לפרטיים. שם המשחק הוא מכירה בכמויות גדולות המאפשרת מחיר אטרקטיבי, ואתם משלמים מחיר נוח ביותר עבור כל פריט ללא פגיעה באיכותו וברמתו.

מנהל הסניף, גרישה בלר, הגיע אלינו מהצפון הרחוק, שם הוא מנהל גם את סניף קריית שמונה – אחד הסניפים המובילים של הרשת. בלר מתחייב אישית לאיכות המוצרים הנמכרים בחנות, כמו גם לשירות אדיב ומחויך, אמינות, נאמנות ללקוח וכמובן מחיר הגיוני.

לקוח המגיע ל'סלקט' אילת, לא יכול שלא להתפעל מגודל החנות, מהנקיון השורר בה ומהסדר המופתי בו מוצע ללקוחות המבחר הענק של המוצרים, ויותר מכל - מרמת השירות. בכניסה לחנות מקבלים אתכם בחיוך, מציעים לכם עגלת קניות כדי להקל עליכם, ולאורך כל הזמן בו תשהו בחנות, יעזרו לכם, ידריכו אתכם ויענו על כל שאלה - והכל בסבלנות, באדיבות ובחיוך.

סניף אילת של 'סלקט' מיועד לכל המשפחה ולכל המגזרים, כולל המגזר הדתי וגם לבעלי מידות גדולות, והכל באיכות גבוהה, עם גזרות אופנתיות מחמיאות ובמחירים שפויים.

כעת כל בגדי הקיץ במחיר 9.90 ₪ בלבד לפריט.

החנות מחולקת למחלקות - מחלקת גברים, מחלקת נשים, מחלקת ילדים ותינוקות ומחלקת בית הספר.

במחלקת הילדים: חליפות מעבר לתינוקות וילדים, חליפות פוטר, כל בגדי התינוקות, ובגדי אופנה לילדים כמו ג'ינסים, דגמ"חים, חולצות ועוד. בנוסף תמצאו כאן גם כובעים, צעיפים וכפפות לילדים של 'הלו קיטי', 'דרדסים', 'מיקי מאוס' ו'ברבי' במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר.
מחלקת גברים: מעילים ומעילי פליז, מכנסי אלגנט, מכנסי פוטר, סריגים, ג'ינסים, חליפות חולצות אלגנט מכופתרות עד מידה XL 5 וגם הלבשה תחתונה לגברים במחירים מצחיקים – לדוגמה חמישה זוגות תחתוני בוקסר ב - 50 ₪ בלבד.

במחלקת נשים : מבחר גדול של עליוניות, שמלות למגזר החרדי וגם שמלות במידות גדולות. חצאיות, חליפות פוטר ופיג'מות לנשים. במחלקת הנשים תמצאו אופנה באיכות טובה ובעיצוב עכשווי ,במחיר שלא יאמן ליום, לערב וגם ללילה. כמו כן - הלבשה תחתונה לנשים במחירי רצפה - שלוש חזיות ב- 50 שקלים, ותחתונים - חמישה זוגות בחמישים שקלים, וחזיות במחיר של החל מ- 17.50 ₪ בלבד.

ובמחלקת בית הספר - כל חולצות בית הספר למעבר וגם פוטר במבצע של 4+1.

נכנסים ל'סלקט' ויוצאים עם מלתחה מלאה כולל אביזרים והלבשה תחתונה ועל הדרך אולי קונים גם תיק וגומרים את סיפור הקניות תחת קורת גג אחת מבלי לרוץ לבנק ולבקש משכנתא.

סלקט רשת אופנה לכל המשפחה
כתובת: חטיבת גולני 40, מרכז ONE
טלפון: 08-6330157
פתוח: א'-ה' 09:00-21:00, שישי וערבי חג 09:00-15:00
מוצ"ש - חצי שעה אחרי צאת השבת ועד 22:30



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש