תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 10/10/2013 19:20 ● ערב ערב 2623
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


נושאי כספים ימשיכו לצבור אצלכם תאוצה ואתם תבקשו לעצמכם אפיקי השקעה חדשים כיוון שהגיע הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה כלכלית.

מאזניים


למרות שכל נושא הכספים די מדשדש בחייכם ועדיין לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך, נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים אצלכם שתעברו את התקופה בצורה הטובה ביותר מתוך נקיטת מערכת פעולות שיכולה לעזור לכם בהמשך. האנשים בסביבת המגורים הקרובה שלכם יבואו לעזרתכם בכל פעם שתרגישו שאתם מנסים ליצור הרגלים חדשים.

עקרב


הכוכב מרקורי נמצא אצלכם במזל שלכם ונותן לכם את מקסימום היכולת לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה כספית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מדירות שינה מעיניכם בגלל העובדה שאתם חייבים לפתור בעיות אלה במהרה, אבל הגיע הזמן שלכם להקשיב לאני הפנימי שלכם ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות להמשך דרככם.

קשת


הכוכב וונוס האחראי על כספים ומערכות יחסים נכנס למזל שלכם ויכול להעניק לכם הפתעות חדשות שלא חשבתם עליהן מזמן. בשבוע הקרוב ולמעשה במהלך כל החודש הקרוב, תרגישו מאוד מפונקים ורוצים את הפינה הנוחה והחמימה שלכם. אנשים יחפשו את קרבתכם, ואתם תרגישו שאתם רוצים להעביר איתם את מקסימום הזמן שאתם יכולים על מנת לתפוס שעות של זמן איכות.

גדי


בימים אלה, אתם מרגישים מאוד פופולאריים מכיוון שוונוס שנמצאת במזל קשת גורמת לכם להוציא את החלק השובב של חייכם ולהחצין חלקים שלפעמים די קשה לכם להתחבר איתם. סביר להניח שלא תרצו לשתף את הסביבה הקרובה ברגשות העמוקים ביותר שלכם ולכן יהיה נכון עבורכם לבלות כמה שיותר מבלי להיכנס למחויבות של ציפיות ודרישות. זרמו עם החיים ולמדו לקבל את השונה מכם.

דלי


זוהי תקופה מאוד עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים במקום המזהה אתכם כאנשים שלוקחים אחריות על חייכם ומבצעים את השינויים הדרושים.
מבחינה אישית, אתם יכולים לעבור עכשיו מחברה שבה אתם רגילים להימצא ולהכניס אנשים חדשים לחייכם. זה הזמן הנכון לכם ביותר על מנת להעשיר את חייכם החברתיים ולהגיע למטרה אליה אתם שואפים.

דגים


הכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים נחמדות ונעימות נמצא בבית הקריירה שלכם הוא גם המקום שבו אתם יכולים לתקשר באופן חופשי עם כולם. נראה שקל לכם עכשיו במערכות היחסים שבהם אתם נמצאים, כיוון שהקרובים לכם משתפים איתכם פעולה ואין לכם בעיה להיפתח ולספר גם את המצוקות שלכם לאנשים קרובים שלא תמיד נמצאים איתכם בקשר מיידי.

טלה


השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות, ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים רבים שיכולים לעזור לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב אוראנוס, המביא איתו חופש ושחרור, נמצא אצלכם בבית האישיות, הרי שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את הצרכים האמיתיים שלכם ביחס ליחסים שלכם מול האחרים. מה שתחליטו עכשיו יעזור לכם להמשך דרככם.

שור


בשבוע הקרוב, תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהקרובים לכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם, כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם, יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים.

תאומים


אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני עבודה ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק את הגבולות שלכם בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, אולי כדאי שלמשך פרק הזמן של השבוע הזה, תרדו קצת מכל מה שקשור לצרכים האישיים שלכם ותעזרו לעצמכם לתפקד ולחיות ביום יום ללא דרישות מיוחדות מעצמכם.

סרטן


הכוכב יופיטר נמצא בבית האישיות שלכם במקום המקושר עם נושאי אופן הבעת האישיות האמיתית שלכם וכיצד אתם רוצים להמשיך לחיות את חייכם בהמשך. מבחינה כלכלית, אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות החדשות שלכם. הרשו לאנשים חדשים להיכנס אל תוך חייכם – נראה שהנוכחות שלהם יכולה להיטיב עמכם.

אריה


המשפחה הקרובה שלכם מאוד מוטרדת מכם כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות שלכם ובין סגנון ההתנהגות שלכם שהם לפחות חושבים שמגיע לכם להתנהל לפיו. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר, כיוון שאתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם כלל וכלל. את העזרה לה אתם מצפים תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שתבקשו לעצמכם תמורה.

בתולה


הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית תת ההכרה, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את המניעים הנפשיים שלכם שגורמים לכם לפעול בצורות שונות. ייתכן וגם נושאי כספים מטרידים אתכם במיוחד, ואתם לא בטוחים שאתם מבצעים את המהלכים הנכונים, ולכן מומלץ לכם בשלב הזה לנסות ולקבל עצות של אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם על מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש