טרי, טעים ובזול ב'קלית יבגי'

מאת: אביבה דקל ● 10/10/2013 19:14 ● ערב ערב 2623
פיצוחים, קטניות, פירות יבשים ועוד המון דברים טובים מחכים לכם ב'קלית אבגי' ('קורל לשעבר'). חנות חדשה ומקסימה שתזכיר לכם את ריחות הילדות. השילוב המנצח בין איכות וטעם
טרי, טעים ובזול ב'קלית יבגי'

הריח העוטף את כל הנכנס ל'קלית יבגי' הוא ריח שרבים זוכרים מילדותם – ריח של תבלינים, פיצוחים טריים ומממתקים – ריח גן עדן. ריח המכניס אתכם מיד לחגיגה של ריחות וטעמים. היכנסו לחנות הנקייה והריחנית ואת פניכם יקבלו במרכז החנות ארבעה שולחנות עץ מעוצבים עליהם תבניות נירוסטה בהם מבחר בלתי נדלה של פיצוחים, פירות יבשים, תבלינים וממתקים. לאורך אחד הקירות, במיכלים שקופים תמצאו קטניות מכל סוג העולה על דעתכם. גושי חלבה גדולים וטריים מחכים שתיקחו מהם חתיכה הביתה, ולא רחוק מהם קורצים לכם בפיתוי תמרים מכמה סוגים ביניהם תמרי מג'הול העסיסי.

חוויית קניה אחרת


'קלית יבגי' היא סניף של רשת ארצית. הסניף הראשי של הרשת והמפעל נמצא בראשון לציון וסניפיה פרושים במקומות רבים בארץ. הסניף האילתי שנפתח לפני כחודש מכניס אותנו לחוויית קניות שונה מזו שאנו רגילים לה כשאנו יוצאים לקנות תבלינים או פיצוחים. החנות היפהפייה תוכננה על ידי משה נתן, אדריכל ומעצב פנים אילתי, והיא נוחה ונעימה, מושכת את העין ומחממת את הלב, החל מחזיתה הירוקה ועד לאחרון הפרטים שבה.
למרות העיצוב החדשני, המשדר יוקרה, המחירים נוחים להפתיע. שימו לב למחירים - לא מחירי מבצע:
(המחירים הנקובים מתייחסים למשקל מאה גרם):
בוטנים- 2.80 ₪, גרעינים שחורים- 1.90 ₪, גרעיני אבטיח- 3.90 ₪,
פיסטוק/שקדים/ בונדוק/ קשיו- 6.60 ₪. וזה רק על הקצה.
ג'ק יפרח, בעל העסק האילתי מזמין אתכם להשוות מחירים, לבוא ל'קליית יבגי' ולהיווכח בעצמכם שהקניה משתלמת.

מה פתאום חנות פיצוחים ותבלינים? שאלתי את ג'ק, אילתי ותיק המוכר לרבים מרשת 'פתאל', "שתים עשרה שנה עבדתי ברשת מלונות 'פתאל' כמנהל רכש רשתי", הוא משיב לי בחיוך, "בתוקף תפקידי הייתי אחראי על רכישת מוצרי מזון. תמיד הייתה לי משיכה למוצרים איכותיים ותמיד העמדתי לעצמי אתגר למצוא מוצר לא רגיל, מוצר שלא מוצאים בקלות והוא באיכות מעולה. במקביל, פיצוחים אני אוהב מאז היותי ילד בזכות אבי, יוסי 'המרוקאי' שהוא חובב שקדים מושבע שהולך לכל מקום – לקניון, לשפת הים או לחברים, תמיד עם שקדים בכיס. השילוב של שני אלו עם ההיכרות שלי עם מני יבגי, בעל הרשת, הביאו אותי למחשבה שכדאי לפתוח סניף אילתי של הרשת. בסניף האילתי מבחר גדול מאוד של פיצוחים, תבלינים ופירות יבשים, אבל אני משתדל תמיד לחדש ולהביא משהו חדש. עד היום לא היה באילת מקום שבו אפשר למצוא את כל אלו יחד- פיצוחים, קטניות, תבלינים וגם ממתקים, הכל מונח על שולחנות מיוחדים, פתוח לשירות עצמי של הלקוח. לקוח שנכנס לחנות יכול לראות את כל המוצרים ולקחת לעצמו את מה שהוא צריך, או לקבל שירות עם חיוך מהעובדים במקום. שירות נוסף שאנו נותנים הוא טחינה במקום לעיני הלקוח של התבלינים שהארומה שלהם קצרת מועד".

מה יש בחנות שאין במקומות אחרים?
"פיסטוקים קטנים וגדולים, מישמש אוזבקי, מנגו מיובש, פומלה מיובשת, אננס טבעי מיובש, זנגוויל טבעי מיובש, שזיף צהוב מיובש, תאנים קטנות ומיובשות, מאש, כוסמת, קינואה אדומה לבנה, זרעי צ'יה ותערובות מיוחדות לתיבול אורז. בנוסף מבחר גדול של תבלינים: משיה, כוכבי אניס, תבלין לעוף, לדגים, לבשר. מבחר גדול של מוצרים אסייתים: אצות נורי, וסאבי, קארי אדום וצהוב, צ'ילי מתוק וצ'ילי חריף, רוטבי סויה ומבחר טחינות טבעיות להכנה עצמית בבית מסוגים שאפשר למצוא רק ב'קליית יבגי', 'אל ארז' ו- 'אל גמל'. יש אצלנו גם תרכיזי משקה של רוזטה ותמר הינדי, מנטה ולימונדה, תרכיז רימונים וסוגים שונים של חלבות טריות במשקל כמו גם סילאן, דבש, ממרח תמרים, סרדינים ממרוקו, קוסקוס ממרוקו. כל אלה הם המיוחדים, אבל אין כמעט תבלין או סוג של קטניות שלא תמצאו כאן ואני משתדל כל הזמן לחדש ולהוסיף".

האווירה הנעימה בחנות הופכת את חווית הקניה למהנה, המוסיקה מרגיעה, המקום יפהפה, נקי למשעי וממוזג היטב – תענוג לבוא לעשות סיבוב בחנות, ליהנות ולחזור הביתה עם הרבה דברים טובים. (תדמית)

'קלית יבגי'
מיקום: רחוב המלאכה 5, צמוד לבית המשקאות
טלפון: 08-8582323
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-21:00, שישי וערב חג 08:00-16:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש