תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 4/10/2013 14:39 ● ערב ערב 2622
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תוכלו לגייס את המשאבים הפיננסיים על מנת שתוכלו לבדוק את כל התחום הכספי, כיוון שיש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות מבחינה כלכלית.

מאזניים


הכוכב יופיטר, המביא איתו הרבה מזל והזדמנויות, נמצא בבית הקריירה שלכם, כך שנראה שזה הזמן הנכון לבדוק איזה עוד דברים אתם יכולים לעשות עבור עצמכם על מנת להתפתח ולהתקדם. נצלו קשרים חברתיים שיעזרו לכם להתקדם בחיים באופן כזה שתוכלו להיעזר בהם בהמשך. מבחינה כספית, נכון שאתם עדיין לא נמצאים במקום הנכון לכם, אך בכל זאת אתם בדרך הנכונה.

עקרב


מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם, כך שמצד אחד אתם נמצאים לפני יום ההולדת שלכם, והאנרגיות אינן כפי שהייתם מצפים מעצמכם, ומצד שני, כוכב התקשורת מרקורי וגם הכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים טובות, נמצאים במזל שלכם וגורמים לכך שאתם חווים התחלות חדשות ומשמחות. הרשו לעצמכם ליהנות כמה שיותר, כיוון שכוכבים אלה מוציאים מכם את המיטב כשהם נמצאים במזל שלכם.

קשת


נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם כיוון שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם במקום המקושר עם אירועים חברתיים משמחים. כמו כן, נראה שתעדיפו לא לחשוף את רגשותיכם ותעדיפו לשמור אותם לעצמכם. ושוב, אל תתנו לחששות ולפחדים לנהל אתכם מעבר למה שאתם מסוגלים להכיל. מצאו דרכים לשחרר את הכעסים הפנימיים שלכם.

גדי


אתם נמצאים בתקופה שבה המניות שלכם בעלייה. נראה שאתם מבוקשים בכל מקום, ואנשים משחרים לפתחכם. המילה שלכם הינה משמעותית מאוד, ואנשים אוהבים אתכם בעבור מה שיש לכם להציע. למרות שאתם מייחלים לקשר עמוק, בהחלט ייתכן שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה נכנסים הרבה אנשים לחייכם אך לא בהכרח גם נשארים איתכם לאורך זמן – חכו לימים אחרים.

דלי


הכוכב מארס המביא איתו עוצמות נמצא במזל המולי לכם שהוא גם בית המסמל את היחס שלכם לשיתוף וליחסים בין אישיים. נראה שאתם נמצאים בהתלבטות כלשהי בין מה טוב לכם באופן אישי ובין מה לעשות כדי לשמח את האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט שאתם נמצאים בסדר העדיפויות הראשון ולעשות אך ורק מה שטוב לכם. נסו לחפש לעצמכם עוד דרכים על מנת למלא ולשמח את עצמכם.

דגים


אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה מבחינה מקצועית ואישית, והיום שלכם מלא בתנועה, עד כדי כך שאתם יכולים להתיש את עצמכם. זה הזמן הנכון עבורכם לשחרר קצת לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח. אתם נמצאים בזמן שמבחינה אישית עוברים עליכם הרבה דברים, ובכל פעם אתם מנסים להוכיח לעצמכם מחדש שאתם מצליחים לעמוד בכל הציפיות ובעיקר של עצמכם.

טלה


אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום הולדתכם, וזה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים. נראה שיש לכם צורך לבדוק את ההתנהלות האישית שלכם מול המשפחה, ואכן תקבלו את האישורים מהם לכך שאתם צריכים להשקיע הרבה יותר כדי שיורגש שאכן אתם נותנים מעצמכם. זה הזמן לנסות ולהשקיע יותר זמן איכות עם המקורבים לכם, כיוון שנראה שהם זקוקים לכם יותר משהם מוכנים להודות בכך.

שור


הכוכב סטורן הנמצא בבית השותפויות והזוגיות שלכם נותן לכם הסתכלות ומימד חדש על החיים. נראה שאתם מאוד חוששים לומר את דעתכם כיוון שאתם רוצים להיתפס כהרבה יותר חזקים בעיני האחרים. נושאי תקשורת לסוגיה יעלו בשבוע הקרוב, ואתם צריכים לוודא שאתם מובנים לזולת וכל מה שאתם אומרים מגיע לאוזן הנכונה. ייתכן ותאלצו להשקיע יותר זמן ממרצכם בעבודה.

תאומים


בשבוע הקרוב, תאלצו להשקיע את כל זמנכם בתחום העבודה. וונוס, הכוכב האחראי על מערכות יחסים, נמצא אצלכם במקום המקושר עם השקעת יחסי ציבור, ולכן זה גם הזמן לנסות ולדחוף את עצמכם דרך יחסי אנוש בעבודה ובכך להעלות את ערככם בעיני האחרים. ליחסים בין אישיים תהייה משמעות מאוד גדולה בשבוע הקרוב, כיוון שלמעשה היא תהיה פתח כלשהו ליצירת מערכות יחסים טובות יותר שיקדמו אתכם בהמשך.

סרטן


הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הכספים, ולכן תחום זה יהיה משמעותי יותר עבורכם בשבוע הקרוב. נראה שנושאי כספים חשובים מאוד, ואתם צריכים לבדוק עם עצמכם האם אתם מתנהלים נכון כלכלית. ייתכנו חיכוכים בבית על רקע כספי ועל כך שאתם צריכים להיות יותר מחושבים ולפעול בצורה מאוד חסכונית עקב תנאים חדשים שנוצרו בשטח. זה הזמן שלכם לגייס גם את המשפחה.

אריה


הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם את היכולת להצליח ולקבל את האנרגיות הדרושות לכל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה. את העזרה לה אתם מצפים תקבלו מאנשים קרובים שאינם בהכרח המשפחה שלכם, כיוון שייתכן והמשפחה תחשוב שאתם פועלים לא נכון ואינכם עושים את המקסימום על מנת להצליח בתחומים החשובים לכם. אל תרשו לקשיים היומיומיים להפריע לכם בתוכניותיכם.

בתולה


בפרק זמן זה של חייכם אתם פועלים מתוך מחשבה מאוד מעמיקה של מהם הנושאים שמנהלים אתכם בחיים. קיים בכם צורך לקבל תשובות מעמיקות שייתנו לכם את הפתרון לדרך חייכם. ייתכן מבחינה כספית אתם לא בטוחים שאתם במקום הנכון, אך כל הסביבה תומכת בכם וסומכת עליכם מאוד כדי שתוכלו לעשות את המקסימום שאתם מבינים שמוטל עליכם על מנת לקדם את עצמכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש