אייס קיוב - ICE CUBE-בוטיק לנשים המבינות אופנה

מאת: אביבה דקל ● 4/10/2013 14:35 ● ערב ערב 2622
יש לך אירוע בדרך, סתם ככה מתחשק לך בגד מיוחד שלא על נשים אחרות ברחוב?= תני קפיצה לסניף 'אייס קיוב' בקניון 'פארק הקרח' ותגלי עולם שלם של אופנה ועיצובים. מקוריות מובטחת
אייס קיוב -  ICE CUBE-בוטיק לנשים המבינות אופנה

להגיע לחנות 'אייס קיוב' ב'פארק הקרח' זו הנאה צרופה. לא רק בזכות העיצובים המעניינים, אלא שזה מתחיל כבר בעיצוב החנות עצמה - בצבעי לבן ושחור כמו הבוטיקים האינטימיים של פריז. כתמי הצבע היחידים כאן הם של הבגדים, התיקים והאביזרים התלויים ומונחים לכל אורכו של הקיר הלבן - פריטים צבעוניים וגם לבנים, עשירים ומגוונים ליום ולערב.

ב'אייס קיוב' תוכלו למצוא שמלות, מכנסיים, חולצות חליפות, תיקים, הנעלה ואביזרים במבחר גדול, באיכות מעולה ובעיצובים מיוחדים.

סניף 'אייס קיוב' בקניון 'פארק הקרח' מייצג רשת ישראלית לאופנת נשים עדכנית וטרנדית. רוב הפריטים המוצגים בה מיוצרים באיטליה בבלעדיות על ידי מעצבים המועסקים על ידי הרשת, כך שתוכלו למצוא אותם רק ב'אייס קיוב'. העיצובים כולם בקו אופנתי עדכני ביותר. אוסף הפריטים מתחדש מדי שבוע ולעתים יותר מאשר אחת לשבוע. מובטח לכן שכמעט בכל פעם שתכנסו ל'אייס קיוב' תמצאו כאן משהו חדש.

"אנו מתחייבים למהפך אופנתי בעיר, מהפך המתבטא בכך שאת הדגמים שאנו מביאים ל'אייס קיוב' אין למצוא בחנויות אחרות, מאחר ורובם מיוצרים בבלעדיות עבור הרשת.
אנו גם מבטיחים שהמחירים לתושבות אילת יהיו אטרקטיביים מאוד", מבטיחים חיים דעי וגאיי דרעי, הזכיינים של הסניף האילתי ומציגים מספר מחירים לדוגמה:

*שמלה מפוארת לאם החתן או הכלה או לאם הבר/בת מצווה במחיר של החל מ - 300 ₪. אם לא תספרו כמה שילמתן עבורה, האורחים מן הסתם יחשבו שעלתה לכן פי עשר לפחות מהסכום שעלתה באמת.
* חולצות בדגמים מקסימים ממשי, מסטן, מכותנה מצרית – כל החולצות במחיר של החל מ -99 ₪ לחולצה.
*חליפות במחיר של החל מ -600 ₪ לחליפה.

ובנוסף: תושבי אילת מקבלים 20% הנחה על כל הקולקציה.

החנות נפתחה לפני כחודשיים, וכבר היום מבינות נשים אילתיות רבות שביקרו בה, שאין צורך לבזבז אלפי שקלים אצל מעצבת כדי לתפור שמלה לחתונה של הבן או הבת או לחגיגת הבר/בת מצווה של הילדים – המגוון הגדול והיפהפה שב'אייס קיוב' עונה על כל הדרישות, הן מבחינת העיצוב, הן מבחינת איכות הבדים, הן בשל הגזירה והתפירה המקצועית, הגזרות המחמיאות והגימור המושלם.

חיים דעי וגאיי דרעי, הזכיינים של הסניף האילתי של רשת 'אייס קיוב', הם בעלי ניסיון רב בשטח האופנה. לכל אחד מהם עבר של יותר מעשר שנים בתחום והם יודעים ומבינים הרבה בבגדים בכלל ובבגדי נשים בפרט. בשנתיים האחרונות, ניהלו השניים את 'פקטורי 54'. כעבור שנתיים שם, לאחר שהבינו שיש מחסור עצום בבגדי נשים באילת, פתחו את סניף 'אייס קיוב' בקניון 'פארק הקרח', והם מעמידים את הניסיון שרכשו ואת הידע הרב שלהם לרשותן ולשירותן של נשות אילת. אז מי בעצם צריך יותר?

מבצע חודש אוקטובר:


פריט שני ב- 50% הנחה על כל הקולקציה החדשה.

כתובת: פארק הקרח קומה תחתונה. טל: חיים 054-3444504, גאי 050-7242121, טל בחנות: 08-6847492
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-24:00 , שישי 09:30-18:00, סגור בשבת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש