הבתים הכי מוזרים בעולם

מאת: או-מד מדיקל ● 19/9/2013 10:44 ● ערב ערב 2064
ואם בעניין סוכות ובתים עסקינן, הרי לכם כמה בתים מהמוזרים או המיוחדים בעולם. לראות ולא להאמין.
הבתים הכי מוזרים בעולם

בית הסקייטרים

תמונת כתבה
אין סקייטר בעולם שלא יחלום על בית שכזה. עם פינות מעוגלות, רמפות בכל מקום, ובעיקר כזה שלא משנה לאן תרצו להגיע, תוכלו לעשות את זה על גבי הסקייטבורד שלכם. תמצאו אותו בארצות הברית אם אתם ממש מתעקשים לחפש. כושר החלקה מובטח. המעצב: פייר אנדרה סנירגאוס.

בית הקונכייה

תמונת כתבה
הנה לכם עוד משפחה צעירה, הפעם במכסיקו סיטי, שמאסה בחיים בבית רגיל וביקשה מהמעצב לבנות להם בית אחר, שמשתלב בדרך כזו או אחרת עם הטבע. בחברת 'אקויטקטורה אורגניקה' שעל העיצוב, לא התבלבלו והקימו למשפחה המאושרת את בית הקונכייה המדהים הזה ה- 'נאוטילוס האוס', שאפילו בוב ספוג היה מחליף בו את בית האננס שלו. הבית נבנה בשנת 2006 להנאת בני המשפחה ושני ילדיהם וכמו שאתם רואים בתמונות יש בו פשוט הכל רק שונה והרבה יותר יפה.

בית הפלינגסטונס

תמונת כתבה
מסתבר שיש מי שלוקח את אהבתו לסרטים מצוירים צעד אחד קדימה. זה בדיוק מה שעשה אגדת הטלוויזיה האמריקאי דיק קלארק, שדאג לעצמו לבית אבן משכנע בהשפעת סדרת הסרטים המצוירים ה'פלינגסטונ'ס'. הבית המיוחד והיפה הזה ממוקם בעיר מליבו בארצות הברית והפך מוקד עלייה לרגל לכל מי שאוהב בתים אחרים. הכל בבית הזה מעוצב מאבן. יש בו חדר שינה אחד, שני חדרי שירותים, אח ואפילו כמה חלונות עשויי זכוכית. אם יש לכם 35 מילוין דולר פנויים, אולי תצליחו לרכוש את יצירת המופת הזו.

הכי קטן בעולם

תמונת כתבה
אם חשבתם שרק הצב לוקח על עצמו את הבית, תשכחו מזה. בגרמניה עיצב וואן בו מנטזל את הבית הכי קטן בעולם. רק 1 מטר והפונקציונאליות שלו מאפשרת לכם לא רק לישון שם אלא גם לעבוד בחדר העבודה המאולתר שכן המיטה הופכת לחדר עבודה. אמנם החיים בו לא ממש נוחים, אבל היי, תחשבו על זה, שאתם לא צריכים לשלם ארנונה, כי אתם יכולים לקחת איתכם את הבית על הגב לכל מקום שאתם הולכים.

הכי צר בעולם

תמונת כתבה
ואם בענייני פונקציונאליות עסקינן, הרי לכם הבית הכי צר בעולם שממוקם בפולין בין שני בנייני ענק. ברווח שבין הבניינים עיצב ג'ייקוב זזסני את הבית הדחוס הזה שרוחבו נע בין 92-152 ס"מ. יש בו חדר שינה, חדר עבודה ולא ברור מה עולה בגורל המקלחת והשירותים, אבל למי כ'פת. העיקר שיש איפה לשים את הראש. הדייר תמיד יכול לנקוש על הדלת של השכנים באחד משני הבניינים הצמודים ולבקש רשות לעשות טוש.

אבן לכל מטרה

תמונת כתבה
התיירים שמגיעים לפורטוגל הפכו זה מכבר את בית האבן המיוחד הזה למוקד תיירותי נחשב ולא בכדי. לא בכל מקום תמצאו בית אבן שכזה שנחצב פשוטו כמשמעו בגוש אבן ענק. יש בו את כל מה שאתם צריכים מייד אין סטון (עשוי אבן). מה שהופך את הבית ללא רק יפה, אלא גם שימושי וכן, יש מי שגר בו ומקבל בהבנה את כל המציצים שמגיעים לראות אותו מקרוב. יש בו חדרי שינה, מקלחת, אח עם ארובה, דלת ואפילו חלונות זכוכית. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש