שניצליה – שניצל של פעם

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 14/8/2013 16:39 ● ערב ערב 2615
שניצליה – שניצל של פעם

חזרת עייפה מהעבודה, מקניות או מסידורים וניקיונות ולא מתחשק לך להכין ארוחת צהרים? מצד שני, חשוב לך שהילדים יאכלו אוכל טרי ובריא? מה קל יותר מלגשת ל'שניצליה' במרכז 'הוכמן' ובמחיר יותר סביר מסביר לקבל שניצל טרי, פילה עוף במרינדה חריף או מתוק ועוד ועוד, והכל בליווי תוספות טעימות. אפשר לאכול במקום הנקי והממוזג, או להזמין הביתה וליהנות.

בן מלכה, בנם של אילה ויוסי מלכה, לשעבר בעלי מסעדת 'שיפודי אילת' המיתולוגית, שרכש לפני כשלוש שנים את המקום, שידרג והפך אותו מוקד עלייה לרגל תושבי אילת ואורחיה.

לא פלא שהכל כאן כל כך טעים, שכן בעורקיו של בן מלכה זורם אוכל, ובגנים שלו טבוע חוש הבישול והטעם עליהם גדל. בן מלכה הסתובב בין הסירים שנים רבות לצד אביו יוסי ב'שיפודי אילת', למד, ראה, הקשיב, ניסה כוחו בבישול ובתיבול ובעיקר אהב את כל מה שקשור במטבח. מאז ומתמיד אמרה אמו אילה ליוסי אביו - "הילד הזה יהיה טבח", ואכן זה בדיוק מה שקרה.

בן מלכה גדל להיות טבח והוא מבשל, מטגן ומכין בעזרת אחיו נתנאל כל מה שאתם מקבלים ב'שניצליה'. הכל מוכן מדי יום במקום טרי טרי, מהתנור, המחבת והצ'יפסר היישר לשולחן – בבאגט, בפיתה או בצלחת. ואם צריך עזרה, נרתם לעבודה גם האב יוסי מלכה.

בכל יום מקלפים כאן תפוחי אדמה, חותכים ומטגנים צ'יפס בטעם של פעם - איך אומרים הילדים – ב'שניצליה' הצ'יפס הוא צ'יפס אמיתי.

את הסלטים, המונחים על מגשים מיוחדים לבחירתכם, חותכים ומתבלים כל יום מחדש - חצילים, סלט כרוב ירוק וסגול, סלט חסה, סלט ירקות, סלט דלעת, בצל, פטרוזיליה, גזר, מלפפונים חמוצים, טחינה, חומוס ועוד המון דברים טובים.

גם את הבאגטים אופים במקום, וריחות של אפיה וטיגון מעוררי תיאבון ממלאים כל היום את המקום.

סועדים רבים כבר התמכרו למקום - מי בעקבות השם מלכה ומי בעקבות הריחות והטעמים, והמקום שוקק סועדים מרגע שהוא נפתח לפני הצהריים ועד הסגירה.

אז אם השורות האלו עוררו בכם את התיאבון, אל תחשבו פעמיים. תנו קפיצה ל'שניצליה' ותצאו מרוצים ובעיקר - שבעים.

'שניצליה', מרכז הוכמן (ליד 'ערב ערב'), טלפון: 6344474- 08. פתוח: א'-ה' 11:00-19:00. שישי שבת – סגור. כשר בהשגחת הרבנות אילת.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש