תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 14/8/2013 16:35 ● ערב ערב 2615
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם משבוע זה, למשך כל החודש הקרוב ולכן יהיה הזמן הנכון לבטא את תחושותיכם ורגשותיכם לאחר שלאחרונה בחנתם אותם לעומק.

אריה


ילידי המזל אמורים להיות מאוד מרוצים השבוע בגלל העובדה שאתם מרגישים שהתקשורת שלכם זורמת יותר מתמיד. כוכב התקשורת מצוי במזל שלכם וגורם לכם להרגיש שיש לכם צורך להגיד את כל אשר על לבכם, והטוב בכל זה הוא שגם הצד שתבחרו לשוחח איתו יסכים לתוכניות שלכם באהדה. הכוכב וונוס האחראי על כספים נמצא גם הוא בבית הכספים שלכם, ולכן נראה שהשבוע יש לכם הזדמנויות לפריחה כלכלית.

בתולה


בתקופה האחרונה, אתם מרגישים הרבה יותר מבוקשים ומקובלים מתמיד ועובדה זו די חדשנית בשבילכם, ויחד עם כך גם מאוד מהנה. הגיע הזמן שלכם ליהנות מהיכולת שלכם ליצור יחסי צבור ומערכות יחסים טובות. ייתכן ובגלל הצורך שלכם לרצות, אתם עדיין מרגישים שלא תמיד אתם רוצים/יכולים לומר את כל מה שאתם חושבים, ועובדה זו עדיין מטרידה אתכם בפרק זמן זה.

מאזניים


השבוע, תגיע אליכם וונוס מלכת היחסים שהיא גם המאפיינת של המזל שלכם ותסמל עבורכם התחלה חדשה. זהו חודש שבו תרגישו שאתם מפתחים באהבה את מערכות היחסים שלכם, ואתם אהובים ופופולאריים יותר מתמיד. ייתכן והסביבה הקרובה בה אתם חיים תלחיץ אתכם מעט, אך אין דבר - לפעמים ללא לחץ מזערי אינכם עובדים. אתם זקוקים ללחץ הזה ככוח חיובי ומניע לעשייה.

עקרב


אתם נמצאים תחת השפעת סטורן, הכוכב הידוע כמורה הגדול, ולכן למרות שאינכם מעוניינים להרגיש כובד, הרי שאתם נאלצים להתמודד עם האנרגיה שלו על ידי הבנת משמעות צרכי הכוכב לעומק. אתם בתקופה שאינכם יכולים להקל ראש בשום נושא בתחומי חייכם, כיוון שעכשיו אתם נאלצים להתמודד עם העובדה שאחריות היא שם המשחק על מנת להתקדם בחייכם למטרותיכם בחיים.

קשת


נראה שלאחרונה אינכם מנהלים את חייכם בחופשיות אלא 'עבדים' לרחשי תת ההכרה שלכם. ייתכן והמילה עבדים היא קשה מדי עבורכם, כיוון שאתם רגילים להתנהל בספונטניות, אך איכשהו כרגע אתם מרגישים שכל ההתנהלות שלכם איטית מאוד ולמעשה נשלטת על ידי דחפים פנימיים מאוד עמוקים שגורמים לכם לתהות לגבי עצמכם, עברכם וההישגים שלכם בחיים.

גדי


לאחר תקופה לא קלה עבורכם, נראה שאתם שוב עולים על הגל בכל הנוגע למערכות יחסים, כיוון שכוכב וונוס, המביא איתו הקלה בתחומי יחסי האנוש, נכנס אליכם לבית הקריירה. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם שיכולה למנף אתכם מקצועית למקומות החשובים לכם תוך שימוש במערכות יחסים כמנוף להתקדמות. נסו לפעול במתינות ולא מתוך לחץ, כיוון שהתנהגות כזו יכולה להביא עליכם אויבים.

דלי


בתקופה הקרובה, תהיו עסוקים ביכולת שלכם לתקשר בצורה יותר נכונה ובריאה עבורכם. אתם נמצאים בדיוק בפרק הזמן של חייכם שבו אתם צריכים לבדוק עם עצמכם את ההתנהלות האישית שלכם ולהחליט כיצד עליכם לפעול בהמשך. ייתכן שתרגישו קצת יותר עסוקים ועמוסים בכל הקשור לעבודה כיוון שסוף סוף אתם יכולים להיות מוערכים בדיוק כפי שאתם הייתם מעוניינים להתקבל על ידי האחרים.

דגים


נראה שבתקופה הקרובה אתם הולכים לעבוד מאוד קשה כדי להספיק את התקופה האחרונה ששם השקעתם פחות בגלל נסיבות חייכם שלאחרונה די משתנות. אתם עסוקים מאוד עם צעירים מכם במשפחה ונראה שתפיסת עולמכם הולכת ומשתנה בעקבות כל מה שאתם חווים סביבכם. כמו כן, נסו להבהיר את עמדתכם לאחרים בגלל שעדיין ההתנהגות שלכם לא תמיד נתפסת ברורה לזולת.

טלה


בשבוע הקרוב, ייכנס הכוכב וונוס לבית הזוגיות שלכם, כך שתרגישו את האנרגיות שלכם עולות ומתעוררות ביחס למערכות היחסים שלכם. אלה מכם המחפשים קשר יכולים להיות מרוצים סביב אירועים ואנשים חדשים שייכנסו לחייכם, ולכן זה הזמן לפתוח את הלב לאירועים חדשים שיעזרו לכם לפתיחות הרגשית. יחסים עם בני המשפחה יהיו מאוד משמעותיים בפרק זמן זה.

שור


אתם עוברים תהליך מאוד מעניין בכל הקשור למערכות יחסים אישיות ומקצועיות. נראה שלאחרונה החיים לא ממש פינקו אתכם, ולכן נאלצתם לקחת אחריות בתחומי חיים שעד לאחרונה העדפתם לא להתעמת איתם. המשפחה הקרובה גוזלת מכם די הרבה זמן, ואתם מרגישים שאתם מחויבים לה בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם. הבעיה היא שלאחרונה אתם שמים את עצמכם מאחור ומפחדים לומר את דעתכם האמיתית.

תאומים


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים מאוד בחיפוש דרכים מקוריות לשפץ את סביבת המגורים שלכם. יש לכם עכשיו הזדמנות לעשות שינויים משמעותיים שיכולים לשנות את חייכם מהקצה לקצה. מבחינה מקצועית, אתם נמצאים בתקופה שאתם יכולים לבנות את עצמכם לעתיד על ידי כך שתהיו בררניים יותר בכל הנוגע להחלפת מיקום עבודה - אך בכל מקרה זוהי שנה של התקדמות כלכלית.

סרטן


אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם המתרחשת אחת לשתיים עשר שנים, וזאת בזכות העובדה שהכוכב יופיטר, המביא איתו שפע, מזל והצלחה, נמצא במזל שלכם. זה הזמן הנכון לכם לקבל את ההזדמנות שהיקום מתכוון להעניק לכם, ובמקביל לנסות ולבנות את עצמכם מחדש בתחומים החשובים לכם. הכוכב מארס הנמצא במזל שלכם יבטיח לכם שיהיה לכם את הכוח הנדרש למימוש תוכניותיכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש