דרום אמריקה באילת

מאת: אביבה דקל ● 7/8/2013 11:49 ● ערב ערב 2614
אם מתחשק לכם סטייק טוב, פרגית על הגריל, צ'וריסוס, אמפנדה או שניצל, ולקנח באלפחורס מעולה, בקרפ או פלאן טעימים – מסעדת 'דייגו' היא בדיוק המקום בשבילכם. גריל בר דרום אמריקאי עם האווירה והטעמים שיעשו לכם את היום
דרום אמריקה באילת

בלב אזור מגורים, במרכז חנויות 'הארגמן' ליד מכולת 'אלימלך' במערב שש, פתח דייגו גלוון פינה משלו – פינה דרום אמריקאית, בה תוכלו ליהנות בלי הרבה גינוני טקס, מסטייק על הגריל, מפרגית עסיסית או מאמפנדות מעולות תוצרת בית.
אצל דייגו תמצאו אמפנדות משלושה סוגים: ממולאות בשר בקר, ממולאות בשר פרגית או ממולאות פטריות - כולן טעימות וטובות באותה מידה. המקום נעים, נקי עד ברק, ממוזג היטב, ומיד מרגישים בו בבית.
מן הסתם כל מי שגדל או ביקר בארגטינה, הכיר שם מקומות דומים ל'דייגו' באילת – קטנים, אינטימיים, שהאוכל שמכינים בהם טרי במקום ומוגש לשולחן, הוא טעים ביותר.

להרגיש דרום אמריקה באילת


דייגו הגיע מארגנטינה לישראל לפני 21 שנה כשמלאו לו 19, אבל רק לפני שלוש שנים הגיע לאילת.
מה קרה פתאום אילת? שאלתי ודייגו השיב: "הגעתי לאילת בגלל אשתי. היא ארגנטינאית, אבל כל משפחתה שעלתה מארגנטינה מתגוררת באילת. מריאלה אשתי רצתה לחיות ליד המשפחה שלה, ואצלי מה שאשתי רוצה היא מקבלת. אז ארזנו את הבית ואת שלושת הבנות ירדנו לאילת ועכשיו אנחנו כאן".

מאז הגיע דייגו לישראל הוא עובד כטבח. במשך השנים הוא צבר ניסיון ולמד את כל סודות המטבח הארגנטינאי. לפני כחודשיים החליט שהגיע הזמן להקים מקום משלו, ולא דווקא באזור תיירותי, אלא בשכונת מגורים – לא רחוק מהמקום בו הוא מתגורר. החליט ועשה. פתח את 'דייגו גריל בר' והוא מקווה לטוב. ובעצם אין סיבה שלא יהיה טוב. המקום מבריק מניקיון, ממוזג היטב, העיצוב ביתי ונעים, הכיסאות נוחים ועל השולחנות מגישים אוכל טעים ביותר.
'דייגו גריל בר' הוא 100% מקום משפחתי. דייגו מבשל ואופה ולפעמים גם ממלצר. עוזרות לו בשעות הלחץ אשתו והבנות.
למקום אין תעודת כשרות, אבל המקררים מחולקים לבשר וחלב, הכלים מופרדים והבשר כשר. לא מגישים אצל דייגו שום מאכל שאינו כשר.
בסביבה הקרובה כבר גילו את המקום ולאחרונה מגיעים לכאן גם אנשים מכל חלקי העיר כשהם רוצים אוכל טעים במחירים סבירים ואוהבים את המטבח הארגנטינאי.
המחירים שווים לכל כיס. קבב הבית, פרגיות, שניצל בקר, עוף בגריל או צ'וריסוס במחיר 26 שקלים בבאגט ו- 35 שקלים בצלחת. ואם תרצו 'להתפרע' ולאכול את המנה היקרה ביותר בתפריט – סטיק אנטריקוט התענוג יעלה לכם כאן 32 שקלים בבאגט או 55 שקלים על הצלחת. כל המנות מגיעות עם סלט ואורז או תפוחי אדמה.
גם מחירי השתייה נוחים: משקה קל בפחית- 7 שקלים, בבקבוק זכוכית- 8 שקלים ובקבוק גדול עולה רק 12 שקלים.
הכל טעים וטוב. אבל אי אפשר לסיים את הכתבה בלי לשבח את האלפחורס המדהימים – אלפחורס כמו שאופה דייגו לא טעמתי מזה זמן רב. הקינוחים גם הם במחיר נוח: הפלאן- 24 שקלים, האלפחורס- 7 שקלים בלבד, והקרפ ב- 24 שקלים.
אז אם תתעכבו לרגע ותעשו חשבון, תבינו שקיבלתם ארוחה מדהימה במחיר מציאה, במקום נחמד וממוזג, שראוי בהחלט להימלט אליו מהחום משך כל שעות היום והערב.
אז תנו קפיצה ל'דייגו', תיהנו ועל הדרך תרגישו דרום אמריקה.
הכל טרי, מוכן במקום והכל פרי עמלו של דייגו שאוהב לאכול, מבין מה טעים ויודע לבשל וגם לאפות. (תדמית)

'דייגו גריל בר'
מיקום: מרכז חנויות ארגמן , מערב 6
פתוח: ימים א'-ו' 11:00-23:00, שבת: מצאת השבת עד חצות.
טלפון להזמנות: 077-3313551



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש