דוג סנטר

מאת: אביבה דקל ● 7/8/2013 09:57 ● ערב ערב 2614
בואו לדוג סנטר ותיווכחו שגידול חיות מחמד הוא תענוג שכל אחד יכול להרשות לעצמו
דוג סנטר

מגדלים חיות מחמד? חושבים שזה תענוג יקר מאד? לא בהכרח. תגיעו לדוג סנטר ותשנו את דעתכם. דוג סנטר הוא המקום שבו תוכלו לקנות אוכל ואביזרים ל"חברים" האמיתיים שלכם במחרים שפויים.

"דוג סנטר" במרכז מור היא בבחינת מעט המכיל את המרובה – חנות לא גדולה, אבל המבחר בה בלתי נדלה. יש כאן הכל : מזון לחיות מחמד מכל הסוגים, מינים שונים של חול לחתולים, משטחי גירוד לחתולים, כלובים כמעט בכל גודל ובכל צורה לציפורים, רצועות, חגורות, קולרים ועוד לכלבים, לדגים אקוואריום וכל מה שדרוש לאקווריום - אין כמעט משהו שקשור בבעלי חיים שאי אפשר למצוא כאן. בחנות של רמי יש כמעט כל מוצר הקשור בבעלי חיים, רק הסתייגות אחת יש לו – הוא בשום פנים ואופן לא מוכר שום אביזר ושום מזון העלול להרע לחיות, או מוצר מתוצרת של מפעלים העושים ניסויים בבעלי חיים.

רמי קריגל , הבעלים של "דוג סנטר" בתחום החל משנת 1985, אבל כלבים, חתולים וסוסים הם חלק מחייו מאז היותו ילד, והוא באמת דואג להם ואוהב אותם מכל הלב, כך שאך טבעי היה שכאשר יתבגר יעשה משהו בתחום חיות המחמד. את "דוג סנטר" הראשונה שלו באזור התעשייה פתח בשנת 1985. בשנת 1989 עזב למספר שנים כדי לנסות כוחו בעסקים אחרים. משך כל השנים בהם עסק בעיסוקים אחרים לא התנתק לחלוטין מבעלי החיים ועסק ללא תמורה באילוף כלבים. בשנת 2007 הבין סופית שהייעוד האמיתי שלו הוא חיות מחמד והטיפול בהם, וחזר ופתח את "דוג סנטר" באזור התעשייה . בדצמבר 2012 עברה "דוג סנטר" למקומה החדש במרכז מור ורמי מבטיח שהוא כאן כדי להישאר.

"פתחתי את "דוג סנטר" הראשונה משום שלטעמי, כאדם המגדל כל חייו חיות מחמד, רמת המחירים של אוכל לבעלי חיים באילת היא גבוהה ביותר. החנויות לממכר מזון לבעלי חיים מכרו במחירים גבוהים אפילו מהמחירים במרכז שכללו מ.ע.מ., החלטתי לעשות מעשה ופתחתי חנות משלי כדי להוריד מחירים ולהכניס את הענף לרמת מחירים שפויה ו"נורמלית" וכדי להקל את העול הכלכלי המוטל על אוהבי ומגדלי בעלי חיים. כל המחירים בחנות שלנו הם נמוכים אפילו מהמחירים בצפון ולא רק בהבדל שבין מחיר עם מ.ע.מ לזה שבלי - הם זולים הרבה יותר. לדוגמא:
דגים אנו מוכרים ישר מהמגדלים ולא באמצעות סיטונאים וחוסכים את פער התיווך. כתוצאה מכך המחירים אצלנו זולים בהרבה מאשר בחנויות הרוכשות את הסחורה מסיטונאים.
בנושא הציפורים אנחנו מעודדים יצירת קשר ישיר עם מגדלים אילתים לקניה ישירה ללא תיווך ועל ידי כך מורידים בהרבה את המחירים.


בנושא מזון לכלבים וחתולים אנחנו מחזיקים במלאי את המוצרים של היצרנים הגדולים ביותר כגון: רויאל קנין, הילס, סיינס פלן, אקנה, סופלאנד וג'וסירה הגרמנית ורבים אחרים. אצלנו אפשר להשיג גם מזון יבש וגם שימורים במחירים זולים ביותר, ואני מזמין כל אחד לבדוק מחירים ולהיווכח בעצמו בהבדלים. שימורים שנמכרו בעבר במחיר של שלושה בעשרה שקלים, אנו מוכרים במחיר ארבעה בעשרה שקלים ובעקבותנו הורידו חנויות רבות אף הן את המחירים.
נוסף למחירים הזולים שתשלמו עבור מה שתקנו ב"דוג סנטר", יש כאן גם מבצעים שונים. לדוגמא שלושה מבצעים מתוך רבים אחרים שיש עכשיו במקום:
*למאכילי חתולים - אוכל איכותי תוצרת גרמניה ב -.115 ₪ ל18 ק"ג כשבצפון המחיר הוא -.170 ₪ לאותה כמות.
*אוכל מיוחד לחתולים פרסיים - 10 ק"ג במחיר מבצע מיוחד של -.190 ₪ בלבד.
*דוגלי – המזון העממי לכלבים – שק של 18 ג"ג ב -.120 ₪ בלבד. הרבה יותר זול מהמחיר בסופרים השונים.
אז למה אתם מחכים? תגיעו לדוג סנטר ותשלמו הרבה פחות. בעלי החיים שלכם יקבלו אוכל איכותי ואתם לא תצטרכו לבקש משכנתא מהבנק כדי לפנק אותם.

דוג סנטר
מיקום: מרכז מור מול ג'קניס
טל: 050522236 08-6341095
פתוח: א-ה 08:30-20:30 יום שישי 08:30-15:00

במקרה שנתקעתם ללא מזון בשבת אפשר להתקשר ישירות לרמי 0523303039
ורמי לא ייתן שבעלי החיים שלכם ירעבו.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש