דני ומירו - מספרות מעולם אחר

מאת: או-מד מדיקל ● 24/7/2013 14:44 ● ערב ערב 2612
דני ומירו - מספרות מעולם אחר

אצל דניאל ומירו תוכלו לקבל שירותים מיוחדים וטיפול אחר שלא תמצאו באף מקום אחר. דניאל ומירו היו בין הראשונים שפתחו מספרה כאן באילת, כבר בשנת 1974, הקימו את מספרתם הראשונה באילת, והמוניטין והניסיון של שנים כאמור, מדברים בעד עצמם! לדניאל יש "תורה", שאותה הקנתה גם לבעלה, מירו.על פי התורה שלה, יש להתייחס לאדם המגיע לעשות תספורת, כשלם, ולא כאדם שהגיע רק לתספורת או לטיפול קוסמטי, היא מיד תיתן את מלוא האבחון והייעוץ לגבי החיים שלך, רמת העייפות והמתח בגופך, התזונה שלך, פעילות גופנית, חומרים בהם אתה משתמש לטפח את גופך כל אלה ועוד משפיעים על סוג השיער, סוג העור ואיך הם מתבטאים כלפי חוץ.הגישה שלה בעצם היא גישה הוליסטית כוללת, גוף ונשמה יחד, והעיקרון המוביל הוא שה"טבע לעולם לא טועה, צריך לזרום איתו" הגוף והראש הם כמו אדמה.דניאל מקבלת אדמה וכעת דואגת להזין את האדמה, להרוות אותה לטפח אותה שלא תתייבש ושתמיד תהיה פוריה. את ה"תורה" שלה הביאה דניאל מצרפת, היא ספרית ומטפלת עתירת ניסיון.
שבאים למספרה - ספא שלה, מקבלים הכל מהכל ויוצאים כמו חדשים. אצל דניאל תוכלו לקבל טיפולים מיוחדים ולהלן התפריט:
טיפול הידרותראפיה - טיפול במים, הרגעה ומסאז' ולימוד נשימה נכונה בסאונה, "חיים טובים מתחילים בנשימה נכונה".
טיפול רגליים - טיפול פדולוגי, זהו טיפול מקצועי המחזיר את האוויר לרגליים, היגיינה, מסאז' וארומתרפיה.
טיפול ידיים - טיפול מקצועי, הוצאת תאים מתים, כשהיא תסיים עם הידיים שלכם, הן יבלטו לחיוב!
טיפול פנים - לפי סוג העור, טיפול דרך שימוש בצמחים (קפיפלונטוריס), טיפול לעייפות בעור, פיזור שומנים היושבים על השריר, יש גם טיפול אלקטרותרפי - אנרגיה חשמלית של הגוף, פיזור שומנים והכנסת נוזלים, שחרור השריר והרמתו בצורת זרימה לימפתית.לחיצות במערכת העיכול - בשל חוסר נוזלים וזמן, רוב הנשים הישראליות סובלות מעצירות, והטיפול הזה מצויין לשחרור כל הרעלים המצטברים באזור מערכת העיכול.טיפול ראש - פיזור הזרימה בקרקפת, עיסוי וניקוי עמוק והחזרת ה- PH לקרקפת. ולפי הצורך היא גם שמה פיגמנטים טבעיים ושומנים אתריים העוזרים מאוד לקרקפת.
הערת הכותב: דניאל היא אישיות חמה ואמפטית, ולהיות מטופל על ידה זו זכות, במספרה הצצתי בספר האורחים שלה, ומישהי כתבה לה: "הפתח לאושר ולרגיעה אמיתיים נמצא אצלך בקליניקה, מצאתי אושר גדול"
אז שימו לב, כשאתם הולכים לטיפול אצלה, כדאי לקחת כל טיפ שהיא תציע לכם, ויש לה הרבה. ואיך שאומרים, גבירותיי ורבותיי, סיימתי את טיעוניי!

דניאל ומירו מטפלים בכם בדרך תחזוקה נכונה של השיער והגוף, על פי משנתם: האיזון בגוף יביא לך בריאות, והבריאות תעניק לך יופי. אצל מירו תקבלו טיפול נכון בקרפקת, הוא משתמש בצורה מאוד נכונה וחכמה בצבעים, מירו יתאים לכם תספורת וצבע, תוך התחשבות בעונה הנוכחית, תוך התחשבות בטמפרטורת הגוף, באישיות האדם, אופי מקצועו וחייו, כל אלו סיבות רבות שעליהם אנו לא חושבים יום יום, ובטח לא כאשר אנו הולכים להסתפר. מירו מאוד אוהב את התחום בו הוא עוסק כבר שנים, והוא ספר שיעשה לכם את התספורת המושלמת עבורכם.נסו ותיווכחו!

לדניאל ומירו יש 2 סניפים באילת. כאשר המספרה נמצאת ב"מרכז שלום", והמספרה + חדר הטיפולים של דניאל נמצאת בספא של מלון "מאג'יק סאנרייז"
תיהנו מכל רגע! כדאי לקבוע תור מראש. ב"מרכז שלום" - 6374060 פתוח מהשעה 09:00 עד 14:00, ואחה"צ - מהשעה 17:00 עד 21:00.
מירו: 052-3938447

ב"מאג'יק סאנרייז" בספא - 6305333, 052-3950220 דניאל

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש