הכי טובים בחזרה ללימודים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 24/7/2013 09:52 ● ערב ערב 2612
מי לא רוצה לפנק את הילדים שלו במיטב האביזרים בדרך חזרה לספסל הלימודים?. בחנות 'לייק' בשחמון כבר מחכים לכם מיטב החברות, המותגים והאביזרים. הלו קיטי, ניקי, בילבונג, ושלל גיבורי הילדים האנגרי בירדס, ספיידרמן, צבי הנינג'ה ואחרים. ואם חשבתם שבגלל השמות והאיכות המחירים גבוהים, תשכחו מזה, כאן בדיוק תגלו שאפשר לקנות איכות ליד הבית ובזול. עובדה. עושים 'לייק' ללימודים
הכי טובים בחזרה ללימודים

אז זהו, הספירה לאחור יוצאת לדרך. בעוד חודש ימים חוזרים אל ספסל הלימודים. ההתרגשות עולה שלב ויחד איתה גם ההכנות וההצטיידות.
בחנות 'לייק' התכונה בעיצומה. לרגל עונת הלימודים שבפתח הקצו בחנות מתחם רחב ידיים לטובת האביזרים הנדרשים. הכל מרווח, נעים לעין, בלי צפיפות יתר, כך שמובטח לכם שכבר בסיבוב הראשון תמצאו על המדפים את כל מה שאתם צריכים. המוטו ב'לייק' הוא שאפשר לקנות בזול גם ליד הבית ועם עובדות לא מתווכחים. מי שלא מאמין מוזמן להשוות מחירים וגם הוא, ממש כמוני יופתע לגלות שלמרות התדמית היוקרתית משהו של החנות המטריפה הזו, בפועל לא כל האיכותי והמיוחד יקר הוא.
אז מה תמצאו כאן? הכל מכל וכל, מגוון עשיר של מוצרים ממיטב החברות ומיטב המותגים השולטים היום בשוק - הלו קיטי, ניקי, בילבונג (Billabong) במגוון מוצרים לבית הספר, וכמובן את גיבורי הילדים הצעירים יותר: האנגרי בירדס, ברצלונה, ריאל מדריד, ספיידמן, סופרמן החדש, צבי הנינג'ה בקאם בק משכנע וכמובן כל מוצרי הנסיכות הוורודות למיניהן, כי הרי אחד הדברים החשובים לילדים שהגיבורים שלהם יחזרו יחד איתם אל ספסל הלימודים.
המבחר כאן ענק, החל ממגוון עפרונות גמישים, רגילים, אורטופדים, 'עיפרוני' ללימוד אחיזה נכונה, עפרונות עם חודים עבים במיוחד שלא נשברים מהר ומתאימים לצעירים, מגוון קלמרים, תיקי אוכל, מגוון ענק של תיקים לבית הספר, לחוגים, לספורט ועוד. גולת הכותרת ב'לייק' היא מגוון שלם של מוצרים המיועדים ספיישל לשמאליים: מספריים, עפרונות, עטים, סרגל ואפילו מחוגה, כולם בזוית מתאימה לאוחזים בצד שמאל. כל שעליכם לעשות הוא לתת קפיצה ל'לייק', לבחור לפי הטעם, וצוות העובדים הצעיר והנמרץ במקום יסייע ויכוון אתכם לבחירת הדברים המתאימים.

החברים של 'לייק'


בחודש יוני האחרון נחנך ב'לייק' מועדון החברים. מאות משפחות אילתיות כבר הצטרפו למעגל החברים שמקנה בכל קנייה בחנות הנחה של 10% (כולל על כל ציוד החזרה לבית הספר) ומגוון הנחות משתנה על מוצרי החנות השונים. אבל יותר מכל הייחוד של מועדון החברים הוא בסדנאות שהוא מציע לחבריו. בחודש שעבר נהנו ילדי מועדון החברים של 'לייק' מסדנת עוגות ובצקים ומשעת סיפור. בחודש אוגוסט עוד מתוכננות כאן הפתעות. עלות כרטיס החבר החד פעמית היא 25 ₪, והרוכשים בסכום של 200 ₪ ומעלה יקבלו אותו חינם.

ולא רק חזרה לבית הספר


מלבד הציודים לבית הספר, תמצאו ב'לייק' כמו תמיד את כל הדברים היפים שהילדים וגם המבוגרים אוהבים לאהוב: מחלקת תינוקות עשירה ויפה הכוללת מבחר מוצרים ייחודיים, החל ממתנות ליולדת ועד למתנות לרך הנולד או לילד המתפתח. מחלקת 'לייק ביוטי' הכוללת להנאת הצעירות את כל הדברים שבנות אוהבות, לקים, מברשות, מוצרי איפור המותאמים לצעירות ממגוון חברות 'ויקטוריה סיקרטס', 'מור ולבונה' 'לה בוטיק' ועוד. מחלקת מתנות עשירה ומגוונת הכוללת מתנות מיוחדות לגבר ולאשה, מתנות למנהלים ומגוון גאדג'טים. מחלקת כלי בית הכוללת מגוון גאדג'טים למטבח ולבית, מחלקת משחקי קופסה, מחלקת פאזלים, מחלקת יום הולדת הכוללת את כל האביזרים הנדרשים לחגיגה עצמה וגם מגוון גדול של הפתעות איכותיות לאורחים במחירים לכל כיס, מחלקת יצירה הכוללת ערכות ייחודיות, מחלקת מותגי בנים וגם מחלקת ים הכוללת מגוון מתנפחים של חברת 'BEST WAY' בייבוא של החנות, מגוון תיקים לים, סטים של כלי פלסטיק ועוד. אז אם חשבתם בית ספר, או שאתם מחפשים מתנה מפנקת, תנו קפיצה ל'לייק' ותאהבו את מה שאתם מוצאים.

תמונת כתבה


מיקום: מרכז השחמון ליד קופת חולים 'מאוחדת'.
ימים ושעות פתיחה: ימים א'-ה' 9:00-21:00,
יום ו' 9:00-15:00, שבת- סגור.
טלפון: 08-6301420
בפייסבוק- like- gift and more


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש