טלפון אחד ל'א.ג.הדברות' - והבית נקי ממזיקים

מאת: אביבה דקל ● 24/7/2013 09:08 ● ערב ערב 2612
אם גם אתם זקוקים להדברה נגד מזיקים מכל סוג שהוא (מי לא זקוק להדברה בקיץ?), כדאי מאד לפנות ל 'א.ג. הדברות' ולתת לאבנר גזית ופז שכטר לטפל בנושא. הם יעשו זאת במיומנות ובמקצועיות ויפתרו את הבעיה.
טלפון אחד ל'א.ג.הדברות' - והבית נקי ממזיקים

'א.ג. הדברות' מתמחים בכל נושאי ההדברה - ג'וקים מכל הסוגים, נמלים, פשפשי מיטה, חרקים ורמשים אחרים וגם בהדברת מכרסמים כמו עכברים וחולדות.

את הנמלים הם מדבירים בג'לים, פתיונות או בריסוס – הכל בהתאם לרצון הלקוח. לקוחות 'א.ג. הדברות' מקבלים על ההדברה שישה חודשי אחריות מלאה. אם הנמלים חוזרות - חוזרים גם המדבירים.
כולכם ודאי ראיתם בטלוויזיה את נמלי האש, ובכן גם לאילת הגיעו הנמלים האלו בגדול וגם הטרמיטים כבר כאן. רצוי מאד לבצע הדברה בכל בית, אם אפשר, עוד לפני שראיתם את האורחים הבלתי רצויים האלה אצלכם, אבל גם אם הגיעו אליכם - אף פעם לא מאוחר לבצע הדברה. הרימו טלפון, ו 'א.ג. הדברות' יגיעו אליכם, והבעיה תעלם.

מכה חדשה באילת הם פשפשי מיטה. 'א.ג. הדברות' מומחים גם בנושא הדברת פשפשי המיטה ונותנים פתרון זול ומהיר לתופעה מדאיגה זו.

עם בוא הקיץ, הגיעו לאילת גם הדבורים, פולשות לבתי מגורים, תופשות לעצמן פינה ובונות קן לחרדתם של הדיירים. אם פלשו גם אליכם הביתה דבורים ובנו לעצמן קן, צלצלו ל'א.ג. הדברות', והם יפתרו את הבעיה.

פז ואבנר מומחים גם בנושא הדברת מכרסמים כמו עכברים וחולדות ויעזרו לכם להפטר ממכה זו במידה ואתם סובלים ממנה.

רצוי מאד לבצע הדברה אחת לשנה ולא לחכות עד שהחרקים והמזיקים השונים הופכים לבעיה.

פז שכטר ואבנר גזית, שניהם אילתים ותיקים המוכרים באמינות ובמקצועיות שלהם ובשירות שהם נותנים. השירות שתושבי אילת מקבלים מהם הוא מעל ומעבר, והמוניטין המקצועי שלהם הוא ללא רבב.
על לקוחותיהם של 'א.ג. הדברות' נמנים הרבה מאד בתים פרטיים, בתי מלון, מסעדות, חופי ים, נמל אילת, ספינות ועוד.

מובטח לכם שאחרי ש'א.ג. הדברות' יבצעו אצלכם הדברה, תיפטרו מכל נושא המזיקים, החרקים והמכרסמים השונים.

א.ג. הדברות, טלפון ליצירת קשר: אבנר 0522710978, פז 0546798358 או בטלפקס 08-6318550.

חדשות אילת