תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 24/7/2013 08:43 ● ערב ערב 2612
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


השבוע, נכנסה השמש למזל שלכם ובהמשך השבוע והחודש הקרוב, עומדת להאיר את כל האנרגיות שלכם שלאחרונה היו ירודות במקצת. יש לכם למה לצפות.

אריה


אתם מתחילים תקופה שהיא מאוד מעניינת עבורכם והיא תקופת יום ההולדת. שפע של התחלות חדשות עשויות לקרות לכם בגלל אהבה של אנשים קרובים אליכם ואשר מנסים להוקיר לכם את תודתם על העובדה שאתם תמיד נאמנים להם ואפילו ויתרתם על דברים אישיים שונים על מנת לרצות את הסביבה הקרובה לכם. השאירו בזמן זה את מחשבותיכם לעצמכם ולמדו לזרום עם הסביבה.

בתולה


זוהי תקופה מצוינת עבורכם לאוורר את ראשכם ולהעניק לעצמכם עוד נתח חדש של סגנון חיים שבדרך כלל אתם לא מרשים לעצמכם. בית החברה שלכם עמוס בכוכבים וייתן לכם בתקופה הזו את האפשרות החדשה לארח ואף להתארח במקומות שבהם בדרך כלל אין לכם שום קירבה אליהם בחיי היום יום שלכם. וונוס מלכת היחסים נכנסה השבוע למזל שלכם ותעניק לכם רגעים רבים של כיף, קירבה ופופולאריות גוברת.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה של התעוררות משמעותית בגלל העובדה שמרבית הכוכבים שלכם נמצאים בבית המקושר עם עבודה וקידום עצמכם במישור העצמאי. תקופה ארוכה שאתם מנסים להראות את היכולות שלכם מול אנשים אחרים, והנה עכשיו אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה הממונים עליכם לסוגיהם השונים יכולים להעריך אתכם ואת יכולותיכם. כל זה יתרחש למשך כל השנה הקרובה.

עקרב


הכוכב יופיטר יימצא אצלכם במשך כל השנה הקרובה במקום המקושר עם תפיסת עולם ולימודים גבוהים, ולכן זה הזמן המתאים והאידיאלי ביותר עבורכם על מנת ללמוד ולפתח את עצמכם כדי לקדם את עצמכם בעתיד למקומות טובים וגבוהים יותר. כמו כן, זוהי שנה שבה תהיה לכם הזדמנות לטוס לחו"ל, לבלות, ליהנות ואף להכיר אנשים חדשים. נצלו את ההזדמנויות העומדות בפניכם.

קשת


זהו שבוע שבו האנרגיות שלכם ירודות וזאת בגלל העובדה שבית תת המודע שלכם מארח כוכב בשם סטורן הגורם לכם לרצות להסתגר ולפנות זמן ואנרגיות לעצמכם. זהו אינו זמן לארח ולהתארח כיוון שאתם צריכים לשמר את האנרגיות שלכם ולפנות לעצמכם זמן רק לדברים שעושים לכם טוב ושמחה בלב ובעיקר לא לחבור לאנשים שמנסים לקחת מכם את היכולת שלכם לנתינה אין סופית.

גדי


מרבית האנרגיות שלכם נמצאות בבית המקושר עם כל נושא השותפויות בחייכם כיוון שמשם יש לכם יכולת לצמוח ולפתח קשרים ויחסים חדשים. גם הכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות חדשות נמצא אצלכם בבית הזוגיות, כך שהפנויים שביניכם יש לכם יכולת לאמץ לעצמכם מערכות יחסים מחייבות, אם רק תפתחו את רגשותיכם לאנשים שבתקופות אחרות אולי לא הייתם מוכנים לקראתם.

דלי


בתקופה הקרובה, אמור לפרוח אצלכם בית העבודה ואתם יכולים לפתח את היכולות המקצועיות שלכם ומאוד להיות מוערכים בתחומכם. ייתכן ותאלצו לקחת על עצמכם עוד אחריות על מנת לעמוד בקצב ובהספק של האחרים, אך אל דאגה התגמול יחזור אליכם ואתם תיהנו מהפירות. אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שתוביל אתכם למודעות האישית אליה אתם מייחלים משכבר.

דגים


זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחזק את היחסים שלכם עם הילדים וכל אלה הקשורים אתכם בקשרי משפחה, גם אם הם לא במעגל הראשון של חייכם, אך עדיין זקוקים לכם. היכולות שלכם עכשיו גבוהות מתמיד לעזור לאחרים ובדרך זו גם לעזור לעצמכם. הכוכבים יבואו לעזרתכם בגלל הזוית החיובית שלהם אליכם ובדרך זו תוכלו ליישם ולממש את תוכניותיכם העתידיות ולהצליח.

טלה


הכוכב אוראנוס עדיין יושב במזל שלכם ומבקש לעצמו שתרשו לעצמכם להיות במצב של חופש ולקיחת אחריות על חייכם. נכון שבמשפחה הקרובה יש איזה שהוא לחץ סמוי לגרום לכם לחזור לדפוסים הישנים, אך נראה שאתם נחושים בדעתכם להיות מי שאתם ולממש את תוכניותיכם משכבר הימים גם אם הן מנוגדות לתפיסת האחרים. את השינויים בצורת העבודה עוד יש לכם זמן לעבד ולחתור אליהם.

שור


אתם נמצאים עכשיו בתקופה שיש לכם יכולת ופתיחות להבין דברים חדשים שנכנסו לאחרונה אל תוך חייכם ומשנים אתכם בהתאם לכיוון שאתם מעוניינים להיות בו. הסביבה הקרובה שלכם משתנה לאיטה, וזה דבר מצוין לצורך שלכם לחולל מהפך בחייכם. אל תדאגו, הדברים יסתדרו לטובתכם ובהמשך תזכרו תקופה זו כאחת התקופות היותר טובות ובונות של אישיותכם.

תאומים


בית הכספים שלכם מתעורר עכשיו בגלל מעבר כוכב יופיטר אליו. זוהי הזדמנות מצוינת כדי לחדש את החיפושים שלכם אחרי הכנסה יותר יציבה ובטוחה. לאחרונה, היה הכוכב מרקורי בנסיגה בבית הכספים שלכם, ומה שחשבתם שממש בטוח עבורכם, התגלה כלא ראוי, כך שלא נותר לכם אלא לחכות לתקופה טובה יותר. עכשיו, עם יציאת הכוכב שלכם מנסיגה, כל נושאי התקשורת יתחדשו ובעקבות כך - גם ההיבטים הכספיים שלכם.

סרטן


הכוכבים בשמיים נמצאים במזל שלכם ונותנים לכם תחושה של התחלות חדשות. זה הזמן שלכם לפתוח נושאים שהטרידו אתכם עד היום כיוון שיופיטר נותן הזדמנויות חדשות לפתוח היבטים שונים שהיו סגורים עד עכשיו בחייכם. אתם מוזמנים לשחרר תחומים שבהם יש לכם צורך להגיע לפתרון. הכוכב מארס המביא איתו כוח לעשייה שגם הוא נמצא במזל שלכם, ייתן לכם את הכוח הפיזי הנדרש למשימות מעין אלה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש