המים של מנחם-שיווק והתקנת מתקני מים וסננים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 10/7/2013 09:36 ● ערב ערב 2610
המים של מנחם-שיווק והתקנת מתקני מים וסננים

'המים של מנחם' הנו עסק משפחתי שהחל דרכו באילת לפני כמעט שנה. מנחם, מבעלי העסק, אילתי במקור, נמצא בתחום המים כבר למעלה מעשור כשכיר באזור המרכז. במהלך עבודתו שם רכש המון ידע ונסיון, חזר לאילת ולפני כשנה, יצא לדרך החדשה עם רזומה מכובד בתחום.

החברה עוסקת בשיווק ומתן שירות לכל סוגי המיני ברים. כמו כן, נותן העסק שירות החלפת סננים גם למקררים, למכונות כביסה, למיני ברים ישנים יותר, סננים לכל הבית ועוד. באמתחתו של העסק מגוון מיני ברים בעיצובים ובצבעים למכירה, במגוון מחירים (החל מ- 699 ₪), שנבחרים בקפידה על ידי הבעלים לביצועים מעולים.

'המים של מנחם' עוסק גם במתן ביטוחים למכשירים שנקנים דרכו וגם לכאלה שלא: המכשיר נבדק על ידי החברה ומקבל ביטוח שנתי הכולל שירות והחלפת פילטרים.

כמו כן, נותן העסק שירות סננים חליפיים ל'תמי 4': החלפת הסנן הפנימי בסנן חיצוני תואם בעזרת מעקף, "וזאת כדי להוזיל עלויות", מציינת מאיה, אשתו של מנחם ובעלת העסק.

מאיה: "העסק בעצם קם לתת מענה להוזלת עלויות. אנחנו גובים את מה שמגיע לנו בדיוק ולא שקל יותר. שקיפות ואמינות הם שם המשחק. הורדנו את המחירים למינימום לטובת הלקוחות".

המים באילת מותפלים, האם זה לא מספיק?
"נכון, המים באילת מותפלים, אך יש אזורים רבים באילת למשל שהמים בהם מלאי חלודה, בדרך כלל בגלל הצנרות. החלודה גורמת למים לגוון צהוב שלא בדיוק עושה חשק לשתות אותם. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
בנוסף, אנו בין היחידים שמתקינים באופן אוטומטי 'מקטין לחץ' בעת התקנת המכשיר, וזאת קודם כל בכדי לשמור על מכשיר המיני בר מפני נזק. שקט נפשי ללקוח, שקט נפשי לנו מבלי לקחת מהלקוח עוד ועוד כספים".

עד כמה שאני יודעת, הסננים הם עסק יקר.
"נכון, אבל יש בידינו אלטרנטיבות. למשל: סנן שעולה כ- 100 שקל, ולקוח לא יכול לעמוד במחיר. יש לנו פתרון עבורו - סננים תואמים שעולים רק 25 ₪ + החלפת סנן ב- 25 ₪. אין עסקים שמתמחרים ביקור טכנאי ב- 25 ₪(!)".

יש לכם שירות SOS שהרי מדובר במים – המשאב החשוב ביותר?
"הדגש על השירות הוא גדול אצלנו. אם יש איזו תקלה רצינית, אנו נגיע תוך שעה, שעתיים גג ללקוח, שישי או שבת, ערב או לילה. אנו נהפוך עולמות לשרת את הלקוח שלנו לשביעות רצונו".

יש מבצעים?
"כפי שאמרתי, המחירים אצלנו נמוכים מאוד. רק לשם דוגמה, לאחרונה הבאנו סוג מכשיר חדש ומשודרג בשם 'מטריקס', שמגיע עם שעון שבת פנימי, עם צבע מלא, יותר אלגנטי ויותר איכותי – אך במחיר של המכשיר הישן. בנוסף, יש לנו מבצע: למי שקונה בחנות הרשת 'הסטוק' ב'ביג' מעל 100 ₪, הנחה על מיני בר – 'טייגר', שניתן להתרשם ממנו בחנות. כמו כן, אנחנו מעדיפים לעבוד מהבית באמת לשם הוזלת עלויות ללקוחות".

מחירים לדוגמה


אולימפיק 2 ברזים, דגם מטריקס – 19.90 ₪ 36X
אולימפיק 2 ברזים + מקרר – 39.90 ₪ 36X
ערכת סננים תואמת ל'תמי 4' – מעקף + שני סננים ל'תמי 4' למכשירי 'פמילי' ו'פרימו' – מחיר לשנה לתושבי אילת: 269 ₪ בלבד כולל התקנה.

המים של מנחם, מאיה: 057-3642646, פקס – 076-5409418, מייל: menahem.water@gmail.com
חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש