שרה חסון-קוסמטיקאית פרא-רפואית

מאת: אביבה דקל ● 12/6/2013 09:55 ● ערב ערב 2606
חיפשת פתרון טבעי להזדקנות העור, שלא ישאיר אותך מרוששת? התייאשת כבר מהאקנה? מהפיגמנטציה? או מהשומות? התלבטת בין קוסמטיקאיות? ורצית מישהי מעודכנת וחדשנית? שרה חסון, קוסמטיקאית פרא רפואית היא התשובה בשבילך!
שרה חסון-קוסמטיקאית פרא-רפואית

נשכבתי על מיטת הטיפולים בחדר המעוצב והאסתטי של שרה חסון והפקרתי את פניי לידיה הקלות והמרגיעות. ברקע התנגנה מוסיקה נעימה בה בשעה שריחות פירותיהם של הקרמים האיכותיים שנמרחו על פניי וצווארי, מילאו את החדר ואת הנפש.
טיפולי קוסמטיקה הם דבר נעים ומעשיר לכל הדעות, כל שכן טיפול אצל שרה חסון. בכל זאת, מדובר בפנים שלי, שהייתי צריכה להקריב לטובת הכתבה והתוצאה אכן ענתה על הציפייה והפיגה את החשש הראשוני.
בידיים בטוחות של מי שראתה כבר מאות פנים במהלך שלושים השנים בהן היא עובדת בתחום, התרכזה שרה בהצערת עור פניי היבש והעייף באמצעות גלגלת ה"מזו רולר" האישית שהתאימה לי, הפועלת בשיטת המזות רפיה, שיטה חדשנית לשיקום עור מקומט ועייף.
ברגע שהגלגלת, המורכבת ממצבור של מחטים סיניים עוברת על הפנים, מתקבלת תחושה מעקצצת(ולא כואבת) הגורמת, לדבריה של שרה, לפעולת "בוסטר" שממיסה את העור, פותחת אותו ומעודדת זרימה מוגברת של כלי הדם והרחבתם. בשל כך ניתנת האפשרות להחדיר לשכבת הביניים חומרים שגורמים לעיבוי הקולגן , למיצוק עור רפוי ומבוגר, להבהרת פיגמנטציה ולהפחתת בלוטת החלב לעור שמן. המוצרים איתם עובדת חסון בשיטת המזו רולר הינם סדרת מוצרים יוקרתית בשיטת הרמב"ם מחברת "און מכבים" המופקים מצמחי מדבר יהודה. "שיטת המזות רפיה נותנת למעשה פתרונות מהירים ומיידיים לכל בעיות העור, למעט אקנה, מסבירה חסון. "טיפולי "מזו רולר" מיועדים לטיפולי אנטי אייג', ליפטינג, לחות והבהרה .
על מנת להגיע לתוצאה מושלמת נדרשת סדרה של לפחות 10 טיפולים שבועיים, כאשר לכל מטופל/ת נרכשת גלגלת אישית(כל מי שרוכש סדרה של 10 טיפולים מראש, מקבל טיפול אחד במתנה). כאשר כבר אחרי טיפול אחד ניתן להבחין בעור מתוח יותר, קמטוטים מטושטשים ובעור בהיר יותר ובעל חיות. אחרי הטיפול נדרשת עבודה ותיחזוק יומיומי עם סדרת המוצרים הנלווים אשר ממשיכים את עבודת המזותרפיה בבית ומשמרים את התוצאה בזכות מילוי שכבת הקולגן באופן יומיומי".
לכל אלו שמתעצלות לבלות שעות מול המראה, מבטיחה חסון כי למעשה זו פעולה של כמה דקות ספורות בבוקר ובערב שלא מצריכה התעסקות יתרה.

מה ההבדל בין המזות רפיה לבוטוקס?
"קודם כל זה יוצא יותר זול ומתאים לכל כיס", מבטיחה שרה, "ובניגוד למראה המלאכותי והעדר הרגש וההבעה שנוצר מהבוטוקס, הטיפול בשיטת ה'מזו רולר' משאיר אותך במראה הטבעי ומספק את התוצאה המבוקשת. כמו כן חשוב לזכור כי עורנו הוא הבגד אותו אנו לובשים כל חיינו וגם אותו צריך לתחזק בצורה קבועה. כמו בכל דבר בחיים אם אתה לא מתחייב לתהליך לא תגיע לתוצאות. בתום עשרת הטיפוליים השבועיים צריך להמשיך לתחזק פעם בחודש וכך שומרים על התוצאה הטובה שמגיעים אליה. בדיוק כמו שמירה על משקל אחרי דיאטה".
כמו בכל תחום גם תחום הקוסמטיקה משתדרג ומתפתח כל הזמן וחסון, כאמור, לא נשארת מאחור. בכל חודש היא מקפידה לעלות לצפון להשתלמויות וקורסים ותמיד שוקדת לעדכן את המוצרים בהתאם להתפתחות הרפואית והטכנולוגית בעולם. כיום, למעט סדרת התכשירים של המזות רפיה, היא עובדת עם חברה נוספת שמתמחה בהכנת תמציות צמחים וחומצות פרי טבעיות, המפותחות על ידי כימיקאים ודרמטולוגים מובילים בתחומם.

"התכשירים מכילים חומרים טבעיים עם רמת פעילות ששואפת למקסימום האפשרי והתוצאות מצויינות", מסבירה חסון, "אלו מוצרים מרוכזים ופעילים שמראים תוצאות אמת בזמן קצר. השילוב של כל החומרים הפעילים עם החומרים הפרא רפואיים עוזרים להחדרת לחות לעור יבש, להסרת פיגמנטציה, לצמצום פעילות בלוטת החלב במצב של אקנה וריפוי אקנה קשה, לטיפול בסבוראה, ונגעי עור, לשיפור בהירות, רכות וגמישות העור, להפחתה וטשטוש קמטים וקמטוטים, לכיווץ נקבוביות, לספיחת שומנים ומינרלים, למניעת הפרשות יתר וקשקשים ,לאיחוי וריפוי פצעים ולהרגעה". כמו כן מתמחה חסון בטיפולי אפילציה- הורדת שיער לצמיתות בעזרת מחט חשמלית, המיועדים לאלו שלא מתאים להם טיפולי לייזר כמו בעלי שיער פלומתי בהיר וכאלה הסובלים מבעיות הורמונאליות. באמצעות המחט החשמלית בה מתמחה חסון, בשילוב עם חומרים פרא רפואיים, היא מצליחה להוריד את כל סוגי השומות ללא סימנים הנשארים על העור. לאחרונה היא אף רכשה התמחות חדשה בהסרת פיגמנטציה באופן מהיר באמצעות מחט חשמלית. "רק שלפני טיפול כזה צריכים לעבור בדיקה מקצועית של רופא עור, שמאפשרת לי לעבוד על השומה בבטחה, ללא סיכונים רפואיים", היא מקפידה להוסיף.

כמו כן ניתן לסמוך עליה בטיפולי פנים וניקוי העור בשילוב מוצרים איכותיים וחדשניים במיוחד, הנבחרים בקפידה רבה ובהתאמה אישית ללקוח .
כל הטיפולים נערכים ביסודיות ומקצועיות, באווירה רגועה ונעימה עם יחס אישי חם ומסור, וגם התוצאות אכן לא מאכזבות.
יצאתי מהטיפול אצל שרה, רעננה יותר, רגועה יותר ואפילו עם כמה קמטים פחות...

לפרטים וקביעת תור (לא בשבת)
054-7536016
Hason1247@walla.com


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש