פדרו - גן עדן לאוהבי אוכל משובח ויין טוב

מאת: אביבה דקל ● 5/6/2013 09:48 ● ערב ערב 2605
בלב שכונה א', שוכנת פנינה קולינארית שהוקמה לפני 17 שנים ולאחרונה עברה מתיחת פנים. שימעה של מסעדת 'פדרו' נודע לטובה בארץ ובחו"ל. תוצאה מסיפוריהם של סועדים שעזבו את המקום שמחים וטובי לב אחרי ארוחה שכמותה לא אכלו מזמן. האוכל הטעים במיוחד, האווירה הקסומה והשף טל הרשקוביץ שיגרמו לכם לחזור פעם אחר פעם
פדרו - גן עדן לאוהבי אוכל משובח ויין טוב

מסעדת 'פדרו' היא פנינה קולינארית, והשף טל הרשקוביץ, הוא היהלום שבכתר. אם כבר הייתם ב'פדרו', הרי שאין צורך להמליץ בפניכם על המקום, מובטח לנו שכבר חזרתם לכאן מספר פעמים ותמשיכו ותחזרו ל'פדרו' שוב ושוב. אם עוד לא אכלתם ב'פדרו' - ההפסד הוא כולו שלכם. הגיע הזמן לבקר במקום, וליהנות מארוחה שהיא חוויה אולטימטיבית של אוכל ויין, בעיקר עכשיו, כשהשף טל הרשקוביץ אחראי למה שתקבלו על הצלחת.

כששף הרשקוביץ חזר הביתה


השף טל הרשקוביץ הוא יליד אילת. את ייעודו בחיים מצא בעת שירותו הצבאי, כשמונה כבר כחייל צעיר אחראי על הספקת מזון לכל בסיסי הדרום. אחרי שירותו הצבאי למד ב'תדמור' לימודי תעודה במגמת בישול וקונדיטוריה ומאז הוא 'מאכיל מקצועי'. ברזומה שלו תפקידי שף במסעדות יוקרה כמו 'קלואליס' ברמת גן, 'מיכאלי' ברשפון, 'סבסטיאן' בהרצליה פיתוח, מסעדת 'אדיסון' ברעננה ועוד. לא פשוט היה להחזיר את השף טל הרשקוביץ לאילת, ועכשיו משהוא מבשל ב'פדרו', אל תחמיצו את ההזדמנות ליהנות מהמטעמים שהוא מכין.

ומה בתפריט?
בין המנות הראשונות החדשות שמוציא השף טל הרשקוביץ ממטבחו תמצאו מנות כמו: גרבדלקס - נתחוני פילה סלמון כבוש בוודקה וסלק מוגש עם פרחי צלפים,


ברזאולה - סינטה כבושה מוגשת על רוטב בלסמי וארטישוק איטלקי, קלאמרי ממולא בשרימפס, סלט קפרזה עשוי מארבעה סוגי עגבניות שרי בצבעים שונים עם כדורי מוצרלה ביבי ועוד הרבה הפתעות חדשות שהוא שולף משרוולו מדי ערב.
מעדן מומלץ מאוד הוא הניוקי המשובח אותו מייצרים במקום. המנות העיקריות הידועות של 'פדרו', כמו השאטו בריאן העסיסי ופילה הארטישוק מעורר התיאבון, ממשיכות לככב בתפריט, אבל עכשיו נוספו לתפריט מנות מיוחדות - בשר טרי של עגלות מרמת הגולן. הבשר המשובח מיושן במקום ומגיע לשולחנכם במנות מדהימות, כמו נתח קצבים המיוחד ל'פדרו', נתח 'פורטר האוס' ועוד. את המנות הבשריות האלה אפשר לקבל לפי משקל, כך שכל אחד יקבל מנה המתאימה לו בדיוק כדי לאכול לשובע.
במאפיה שב'פדרו' אופים מדי יום את לחם הבית המוגש חם, טרי ועם מבחר מיטבלים. כאן גם מכינים קינוחים הנימוחים בפה. טעמם של המאפים והקינוחים 'עבודת בית' משלים ומעצים את חווית הארוחה. לאחרונה עבר המקום שיפוץ כללי והוא מעוצב כך שהוא מהווה תפאורה נינוחה המתאימה למנות המשובחות המוגשות כאן. האטרקציה הגדולה של 'פדרו' המחודשת הוא המטבח השקוף, שבו יכולים האורחים במסעדה לצפות ב'הצגה' של הכנת המנות המוגשות לשולחן. במקום פועל בר יין עשיר, המציע מבחר של כשמונים סוגי יינות משובחים. ביניהם יינות ישראלים, כמו יינות יקבי רמת הגולן, יקב הרי הגליל, ויינות של יקבי בוטיק מובחרים, כמו גם מבחר גדול של יינות מיובאים. לצד היינות המשובחים תוכלו ליהנות בבר היין ממבחר גדול של טאפאסים טעימים במיוחד. יין הבית של 'פדרו' הוא יין מבית 'יקב הים האדום', יקב אילתי של היינן אורי שחר, שזכה זה מכבר בפרסים בינלאומיים.

שני סוגי ארוחות עסקיות מוגשות בימים א'-ה':
ארוחה עסקית במחיר- 88 ₪ לאדם, או ארוחת 'שרינג' הכוללת מבחר מנות גדול, במחיר של - 149 ₪ לאדם. במסעדה מקום ל- 80 סועדים באולמות הפנימיים ועוד כ- 40 מקומות ישיבה לסועדים בגינה החיצונית הנעימה. ניתן לערוך ב'פדרו' אירועים קסומים ובלתי נשכחים, בשילוב תפריט אירועים ייחודי אשר יתוכנן במיוחד לכל אירוע, על ידי השף טל הרשקוביץ בתיאום עם הלקוחות. (תדמית).

מיקום: שכונת 'יעלים' 14, שכונה א' 08-6379504 פתוח: ימים א'-ו' 18:00 משעה עד אחרון הסועדים, שבת - משעה 16:00 עד אחרון הסועדים. המסעדה ידידותית לילדים. חניה - יש, גישה לנכים - יש, איזור עישון - יש

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש