עולם הקולנוע - מביאים את הקולנוע אליך הביתה

מאת: אביבה דקל ● 5/6/2013 09:37 ● ערב ערב 2605
'עולם הקולנוע' הוא המקום הנכון לאנשים שרוצים להכניס את חוויית הקולנוע לביתם באמצעות רכישת מערכת קולנוע ביתית, ועל הדרך לחסוך כסף. זה השירות, הניסיון והאיכות שעושים את ההבדל. ועכשיו גם אופניים חשמליות
עולם הקולנוע - מביאים את הקולנוע אליך הביתה

כל אחד יודע שיציאה לסרט היא עניין לא זול בכלל: כרטיסי קולנוע למשפחה, פופ קורן, שתייה ובייביסיטר לילד צעיר או תינוק שמשאירים בבית. לעומת זאת, במקרה של קולנוע ביתי, ההוצאה היא הוצאה חד פעמית בעת הקניה - ויש לכם קולנוע בבית לכל המשפחה בכל זמן שתרצו. וסרטים מאין? כל ילד כבר יודע להוריד סרטים מהאינטרנט, כך שמאגר הסרטים הוא אינסופי.
"רשת 'עולם הקולנוע' היא הרשת הגדולה בארץ וידועה גם כרשת הזולה ביותר", אומר רוני פורינזון, מנהל סניף 'עולם הקולנוע' באילת ומוסיף, "'עולם הקולנוע' באילת היא החנות הנחשבת למקצועית ביותר למסכים ולמערכות קולנוע ביתי בעיר. אנחנו מביאים את כל החידושים בתחום, עובדים עם כל החברות המובילות בשוק, ואצלנו אפשר לרכוש את כל המותגים:LG, טושיבה, פנסוניק, סמסונג, סנסואי ועוד". ב'עולם הקולנוע' מספקים את המכשיר, מתקינים אותו בבית הלקוח ונותנים אחריות לכל מכשיר בהתאם ליצרן. במידה ויש תקלה נציגי הסניף מגיעים לבית הלקוחות, מנסים לפתור את הבעיה ואם אפשר מתקנים במקום. ומידה וזה לא מצליח, הם ידאגו להזמין עד אליך שירות של היצרן.

תמונת כתבה


בשם המקצועיות


ב'עולם הקולנוע' תמצאו את כל החידושים בשוק: מסכי קולנוע ומסכי קולנוע תלת מימד בכל הגדלים, סטרימר (להורדת סרטים מהאינטרנט), רמקולים מוגברים לקריוקי, מקרנים ומערכות סאונד.
"השירות ב'עולם הקולנוע' מוכר בעיר כשירות הטוב והמהיר ביותר", אומר רוני פורנזון ומדגיש כי רגע לפני שמתחדשים, נתון זה הוא לא פחות חשוב, "אנחנו, בניגוד לחנויות שבקניונים ובאזור התיירות, פונים בעיקר לאילתים, ונותנים להם את השירות הטוב ביותר שאפשר ואת היחס האישי והמקצועי ביותר". רוני עצמו כבר במקצוע למעלה מעשרים וחמש שנים ויודע, כמו גם העובדים האחרים בסניף, כל מה שצריך לדעת בתחום. "אנחנו משתדלים להתאים את גודל המסך ומחירו לצרכיו של הלקוח. אצלנו הלקוח מקבל בדיוק את המכשיר המתאים לו ולתקציבו ולא בהכרח את המכשיר היקר ביותר".

מחירי המערכות הם בהחלט לא בשמים, תלוי בגודל המסך שתקנו ובחברה שאת המכשיר שלה תבחרו לקנות.
מדיניות התשלומים ב'עולם הקולנוע' היא נוחה ביותר ואפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי וגם בצ'קים.
התבוננתי במסכים שסביבי, התיישבתי על ספה מול מסך תלת מימד ושקעתי בסרט. אני מודה ומתוודה שהיה קשה לי להפסיק לצפות. ההרגשה היא כמו להיות חלק מהסרט. זו חוויה עוצמתית יותר מזו שצופה חווה בבית קולנוע. אפילו המשקפיים שעדיין חייבים הרכיב כדי ליהנות מטכניקת התלת מימד עד שימציאו דרך אחרת, הם הרבה יותר סימפטיים מאלו שבאולם הקולנוע. אני לא חושבת שיש מישהו שיסרב למערכת קולנוע כזו בביתו.

וגם אופניים חשמליות


לאחרונה פתחו ב'עולם הקולנוע' מחלקה חדשה של אופניים חשמליות. תוכלו למצוא כאן אופניים באיכות גבוהה, ברמות מחירים שונות, החל מ -2999 ₪ ומעלה. אחריות מקבלים על כל זוג אופניים שרוכשים ב'עולם הקולנוע', בהתאם ליצרן. השירות מקצועי, אמין ואדיב. אז אם עוד היו לכם ספקות איפה להתפנק במערכת קולנוע ביתית, אל תחשבו פעמיים. (תדמית)

'עולם הקולנוע'
מיקום: מרכז ONE (ליד 'סלקט')
טל: 08-6325355
פתוח:ימים א'-ה' 09:00-20:00, שישי- 09:00-14:00, שבת סגור.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש