הסקייט פארק יוצא לדרך

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 5/6/2013 09:35 ● ערב ערב 2605
בשורה לסקי יטרים מאילת- החברה הממשלתית לתיירות ועיריית אילת הוציאו ביום ראשון השבוע צו התחלת עבודה להקמת הסקייט הפארק החדש בעיר. ההשקעה כ- 6 מיליון ₪. כבר השבוע תחל חברת "ס. נופי" שזכתה במכרז, את הבנייה בשטח המשתרע על 2,000 מ"ר, מאחורי מוזיאון "אילת עירי". משך העבודות הינו 6 חודשים.
הסקייט פארק יוצא לדרך

תמונת כתבה
יש למה לחכות. הדמיה של מתחם הסקייט פארק החדש בעיר


הסקייט פארק החדיש יהיה חלק מהפארק המרכזי, אשר יהווה עוגן התרחשות המחבר את אזור התיירות עם העיר. הפארק יכלול: מזרקת מים מוסיקלית, פארק אקסטרים, מרכז מידע ומבקרים, אמפי-פארק, שדרה לירידים מתחלפים, ריאה ירוקה, ועוד.

כחלק ממיצובה של העיר אילת כעיר ספורט בינלאומית המארחת אליפויות במגוון ענפי ספורט מובילים, מתוכננת הקמת ליגת סקייט פארק מקצועית, שתכשיר את תושבי העיר והסביבה לתחרויות לאומיות ובינלאומיות בסקייט.

כמו כן מתכננת העירייה לארח תחרויות בינלאומיות בסקייט פארק בעתיד ומגעים בנושא יתחילו להתנהל כבר בתקופה הקרובה. הפארק אינו מיועד רק למקצוענים אלא יציע את שירותיו גם לתיירים מהארץ ומחו"ל שיוכלו להתנסות בספורט האקסטרים. מאיר יצחק הלוי, ראש העירייה ציין: "הסקייט פארק החדש הוא נדבך נוסף בשדרוגה של העיר אילת ובנייתה כעיר ספורט בינלאומית ויהווה אטרקציה נוספת לחובבי הספורט והאקסטרים מהעיר ומחוצה לה ובעיקר ייתן מענה לבני הנוער שלנו".



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש