טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 5/6/2013 09:10 ● ערב ערב 2605
רחל ארז
טארוט

מאהב צעיר


הגיעה אלי אישה כבדת משקל כבת שישים, הנראית יותר מכפי גילה, הופעתה מרושלת . "מה קרה לך?", חייכתי אליה בשאלה, "לאן נעלמת? היית אצלי לפני כשנתיים ומאז לא שמעתי ממך". היא התפרצה בצחוק מדבק, "קדימה רחל!", היא אמרה לי, "אני רוצה שתראי הכול!!". "כשהייתי אצלך, אז, לא האמנתי למה שאמרת לי. אבל עובדה, הינה אני שוב פה". היא חייכה אלי. טרפתי את הקלפים ולא האמנתי למראה עיני. כל כך הרבה רגש, מיניות, אהבה. "מה עשית עם בעלך?". התבוננתי בה בשאלה, "שמתי אותו בבית אבות, ואני מבקרת אותו כל יום". היא משיבה ."כן", עניתי. "אני יודעת שבעלך מבוגר ממך בהרבה, וזוכרת שהוא גם אדם חולה מאוד. אבל אני רואה מישהו אחר!!"... שוב היא פרצה בצחוק וקמה לנשק אותי, "תסתכלי עלי רחל, שמנה, מכוערת כמעט בלי שיניים. אבל מאושרת. כשרציתי להשכיר את יחידת הדיור שבעלי היה גר בה אחרי שהוא חלה, הגיע אלי בחור בן 39 , תיראי את התמונה שלו", היא הראתה לי בעיניים מזוגגות והוסיפה, "הוא מרומניה. את רואה שהוא אוהב אותי?", היא שאלה. "את חושבת שהוא אוהב אותך?", החזרתי לה בשאלה. "את צודקת", היא אומרת, "אבל בעצם למה שיהיה לי אכפת, העיקר שכיף לי כעת, אני מרגישה שנשלח לי פיצוי, אף פעם לא פינקו אותי ככה".
הנחתי אותה למשוך קלפים נוספים, וראיתי שהוא כבר לא כאן. מספר שבועות, "נכון", היא ענתה, "כמעט שישה שבועות כבר, ההגירה! את יודעת, הוא חזר לרומניה".
המשכתי את הפריסה והקלפים הפתיעו, "אני רואה שסיפרת לבעלך ואני רואה שבעלך מפרגן לך מאוד", אני לא מאמינה למראה עיני.
"את ענקית", היא שוב צוחקת בקול ושוב קמה לחבק אותי. היא לא הפסיקה להצחיק אותי.
"ובכן,כמו שראית בפריסה הקודמת שלי, אני ובעלי כבר שנים לא חיים יחד כזוג, אני רק טיפלתי בו. לא היו לנו שום יחסים, אז למה שהוא לא יפרגן לי, סיפרתי לו את האמת, בעלי הוא החבר הכי טוב שלי", היא המשיכה, "אני לא זונחת אותו. הוא היה טוב אלי תמיד".
עצרתי את שטף דיבורה והמשכתי תוך חיטוט מעמיק בקלפיה, "את יודעת שהרומני יחזור", אמרתי לה, היא הנהנה. ואני המשכתי- "בבקשה, אל תצפי לשובו". "אני יודעת", היא השיבה בעצב ובחיוך. "אלו החיים", היא אומרת. "רציתי לבקש מבעלי גט, אבל החלטתי להתייעץ איתך קודם". "על פי הקלפים שלך, אינני רואה סיבה לגירושין, אני ממליצה לך להמשיך בחייך ולהתחמם מהזיכרון שהרומני הצעיר הותיר בחודשים שהוא שהה אצלך".

קוראים יקרים! כיצד בעצם הופכת פיסת נייר-קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים? ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחות אתכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים ומשופרים.
הקלפים מכילים את הסדרה האסטרולוגית על כל היבטיה וכן את סודות הנומרולוגיה. אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת כמובן, לכל אדם בכל תחומי חייו.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש