חדר ילדים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 8/3/2013 11:23 ● ערב ערב 2604
אז נכון שבאופן עקרוני רק מניחים עליהם את הראש כשהולכים לישון, אבל תעשיית המיטות מציעה היום מיטות שהן הרבה מעבר
חדר ילדים
תגיות: עיצוב הבית

נקדים ונגלה לכם שהמיטות האלו הן מן הסתם נחלת ילדי העשירון העליון, כולן מיוצרות בחו"ל ולא, לא מדובר במיטה בלבד, אלא בקומפלקס שמשלב בתוכו את המיטה ואת הפנטזיות של הילדים. ולמרות שהמיטות האלו לא מתאימות לכל כיס, הן עדיין שוות הצצה מקרוב

בקתה טרופית

קומפלקס הבנוי כבקתה באי טרופי. אחרי השכמת הבוקר הילד שלכם יוכל להחליט מה מתאים לו יותר, לרדת בסולם או להתגלש במגלשה. עבור התענוג הזה תשלמו 15,810 דולר.

מיטת ארמון

תמונת כתבה
במחיר של 47 אלף דולר, יש לבעלת המיטה הצעירה את כל הסיבות הנכונות להרגיש כמו מלכה. הקומפלקס בנוי כארמון לכל דבר. מהמדרגות אפשר לטפס לקומה השנייה ולנופף לשלום. שימו לב איך המיטה משתלבת בכל אלו. מיטת הכרכרה של סינדרלה מיטה שנבנתה ידנית באנגליה, עשויה מעץ ופיברגלס. מחירה 47 אלף דולר. מתאימה לנסיכות אמיתיות בעלות יכולת כספית תואמת.

מיטת קוט'ג אנגלי

שילוב מנצח של בית בובות ומיטה. מהדלת הקבועה בחזית הבית תגיעו היישר למיטה זוגית שתאפשר חברות למסיבת פיג'מה סוערת. מחיר התענוג- 14,450 אלף דולר.

מיטת המבורגר

תמונת כתבה
שימו לב לעיצוב המדליק. יפהפייה ולא יקרה מיוחד. בסכום של 2000 דולר יוכלו גם ילדכם לישון במיטת המבורגר בתנאי שתמצאו מי מייצר אותה בארצות הברית. בימים נעימים אפשר להתכסות בשמיכת הגבינה הצהובה (מי אמר מיטה כשרה?) וכשקר, מתכסים בפוך הגדול שהוא למעשה החלק העליון של הלחמנייה. מעורר תיאבון.

מיטת זירת האבקות

מיטת האבקות שתעייף את הילדים הכי טוב שאפשר. היצרנים אגב מבטיחים שהמיטה עמידה לקרבות. מחירה- 1000 דולר.

מיטת ממלכת הפיות

תמונת כתבה
מיטת חלומות וורודה שמגיעה בתוספת עץ מלאכותי להשלמת האווירה היישר מהאגדות. עלותה כמה אלפי דולרים. חדר ילדים הוא משימה מורכבת,יחד עם האתגרים התכנוניים והעיצובים השונים הדורשים מחשבה רבה, קיים גם האתגר הכלכלי.לכל משפחה יש תקציב שונה שאותו היא יכולה להשקיע ברכישת חדר ילדים. המטרה היא דומה וכולם רוצים את החדר היפה והנעים ביותר לילדם. אם כן, כיצד ניתן להשיג חדר כזה בתקציב שלנו? הנחת כמות: לפעמים כדאי להתחיל מהסוף. ברוב המקרים רכישה של מספר רהיטים תוכל להביא להנחה במחיר הכולל, במיוחד כאשר רוכשים גם את האבזור והסטיילינג לחדר באותה קנייה. במקרים כאלה לא צריך להתבייש לבקש הנחות ומתנות מהספק. החיסכון יכול להגיע לעשרות אחוזים. לכן כדאי להגיע מוכנים, לדעת בדיוק מה אנחנו רוצים לקנות, מה גודל החדר, וכמה כסף אנחנו מוכנים להשקיע. סקר שוק: היום למרבית החברות המובילות יש אתר באינטרנט בו ניתן להתחיל ולקבל מושג לגבי טווחי המחירים,מידות ועיצובים שונים. בהרבה אתרים ישנם גם מבצעים וכך ניתן לעקוב אחרי מוצרים בהנחה. באתר עצמל'ה קיימת קטגוריית מכירות רהיטי ילדים מתצוגה, בה ניתן לקבל מידע על מוצרים הנמכרים ישירות מתצוגה בחנויות השונות . קולקציות שונות: בהרבה חנויות ישנן קולקציות בדרגות מחיר שונות. לעיתים קרובות ההבדלים בין הקולקציות אינם משמעותיים, כמו תוספת של מגירת אחסון במיטה או עובי דופן שונה בארון. לפעמים ניתן למצוא אלמנטים עיצוביים שיתווספו לארון או למיטה מקולקציה בסיסית, כך שיתקבל שדרוג משמעותי למראה החדר בעלות נמוכה. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת